כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי אור זיו - Dj Or Ziv

דיג'יי אור זיו - Dj Or Ziv

תקליטנים
טלפון:0723971532
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuli   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
כבר שהגענו לאור ראינו שהוא מקצועי וברמה גבוהה, אבל כנראה שלא הבנו עד כמה עד יום החתונה! אור היה פשוט מטורף, האורחים לא רצו לרדת מהרחבה, כבר תוך כדי האירוע התחלנו לקבל מחמאות ושאלות מי זה הdj המטורף הזה, והחותמת הסופית היא שהאורחים התחילו לעזוב כל כך מאוחר שהמעגל סיום היה בשעה 3:45!! אור תודה לך על הכל באמת שלא יכלנו לבקש יותר, עשית לנו את האירוע!!!!
הצג עוד

טל מלחי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה בקלות מאוד מבחינים במקצועיות של אור! היה לנו חשוב שהמוזיקה לא תהיה קלאסית של חתונה והוא לגמרי היה איתנו על אותו קו. היה קל וכיף לתקשר הכל מולו ויש לו פתרונות להכל.
הצג עוד

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
95 מתוך 100
מהפגישה הראשונה עם אור ידענו שזה זה. אור בחור מאוד מקצועי, הוא לקח את הבקשות המגוונות והמשוגעות שלנו והביא אותן לידי ביטוי ברחבה. כל שיר היה בצבע. הרחבה הייתה מלאה כל הזמן ואנשים רקדו ונהנו.
הצג עוד

lielyeger   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע ששוחחנו עם אור הרגשנו שאנחנו רוצים שהוא יהיה הדיג'יי שלנו.
הצג עוד

Rozi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
על אור קיבלנו המלצות מחבר ממש טוב. מהרגע שנפגשנו איתו ועד הרגע שהחלטנו שהוא האחד עברו 5 דק בסהכ. עשינו לו טלפון כבר מהאוטו בדרך חזרה הביתה. אפילו לא היינו צריכים לדבר עם עוד דיג'יים.הוא ממש קלט אותנו מהרגע הראשון והבנו שאנחנו בידיים של מקצוען. הוא היה זמין לכל שאלה ששאלנו (והיו לנו מלא כאלה 😅)הוא היה קשוב אלינו ולרצונות שלנו ובאירוע עצמו הוא ידע לנהל הכל בצורה מושלמת. הוא עשה לנו חתונה מדהימה, הרחבה הייתה מלאה כל הזמן. ברמה של סיימנו לרקוד ב2 בלילה באמצע שבוע.הוא קורא קהל מצוין ויודע לשלב בין כמה סגנונות תוך סנכרון מדהים.באמת שאין דברים כאלה.
הצג עוד

Gilad   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אין ספק שהבחור מקצוען.עשה לנו אירוע מדהים, עשה את הכל בצורה הטובה ביותר והמרשימה ביותר וקיבלנו עליו שבחים ללא הפסקה, גם במהלך האירוע וגם אחריו!גם כשהכנסנו בקשות שירים שונות ומשונות הצליח להכניס אותן בצורה חלקה טובה במהלך הריקודים יודע לקרוא את הרחבה בצורה מושלמת.ללא ספק יצאנו מרוצים ביותר!למי שרוצה אירוע מוצלח, בחירה באור תתן לו ראש שקט.
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לאור אחרי שהיינו אצל כמה דיג׳יים ואור הוא היחיד שבאמת עפנו עליו!!!תותח שאין לתאר קלע בול לטעם שלנויותר ממליצים עליו 💓
הצג עוד

chend4898   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשפנינו לאור אחרי שהיינו באירוע של חברים שהוא היה הדיגיי בו. אחרי האירוע לא היה לנו ספק שאור הוא הדיגיי שאנחנו רוצים, וכל שנותר לנו לבחון הוא איך הוא כאדם והאם אנחנו מתחברים אליו. מהרגע הראשון היה חיבור מדהים, אור היה הכי מדהים בעולם, האווירה בכל השיחות הייתה פשוט כיפית ונעימה, אור סבלני, אכפתי, עוזר, נעים, מצחיק, קשוב ובאמת כל מה שצריך מספק שמלווה אותנו לכל אורך החתונה. בימים שלפני החתונה כל הזמן צצו לי שאלות ואור היה מאוד מאוד זמין, ענה במהירות לשאלות ותמיד בסבלנות אין סופית ובהרחבה ככה שכל המידע שהייתי צריכה היה אצלי וזה מאוד הקל על כל הלחץ שלפני האירוע. באירוע עצמו היה חלום. אנשים לא הפסיקו להחמיא לנו על הדיגיי, המוזיקה הייתה הכי מרימה שיש ותאמה בול את מה שביקשנו ותיאמנו בשיחת תכנון אירוע עם אור. השירים היו מעולים, הרמיקסים, המעבר בין השירים היה מושלם, הגיוון בין הסגנונות.. פשוט וואו. אנשים לא ירדו מהרחבה ולא הפסיקו לרקוד.
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאור לפגישה וישר ידענו שהוא האחד! החוויה הייתה כל כך כיפית וקלילה והבנו שהוא בראש שלנו ומשם הכל היסטוריה היה לנו את הערב הכי מושלם שיכלנו לבקש💕
הצג עוד

אלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
איך אנחנו שמחים שבחרנו בך, היית הצגה, עשית לנו תמסיבה, כולם עפו עליך. מהפגישה הראשונה ידענו שאפשר לסמוך עליך אפילו מבלי שהיינו אצלך באירוע, מעבר לזה שאתה תותח, אתה בן אדם מדהים, תמשיך לתת בראש, מחכים להיות בעוד אירוע שלך בקרוב 🥳🥳 (בתמונה אור ואני מרימים לאישתי שעפה על עצמה יחד עם התופים של אור!!)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up