כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מתן שמוע

מתן שמוע

צילום וידאו וסטילס
טלפון:054-694-3336
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים צלם מקצועי, יצירתי עם צוות מנצח ממליצה לכם בחום על מתן שמוע. אני ובעלי היינו סופר מרוצים ממתן והצוות שלו, אנחנו לא אנשי מצלמה והיה לנו חשוב שהאווירה תהיה קלילה והתמונות ייצאו מיוחדות, פוטוגניות ושלא ירגיש מבויים, וזה בדיוק מה שהיה! האווירה לא הייתה לוחצת והכל היה בכיף ובווייב טוב. התמונות נשלחו תוך 4 ימים! והמחיר של מתן הכי אטרקטיבי בשוק לדעתי (לאחר שביררתי עם מספר צלמים) בקיצור, אל תהססו ותקבעו פגישה עם מתן התותח!!
הצג עוד

tali   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב למצוא צלם שיודע לתפוס רגעים טבעיים ואותנטיים. מתן צילם בחתונה של חברים שלנו וממש אהבנו את הסגנון שלו. לאורך כל תכנון החתונה מתן היה הכי מדהים שיש!! ביום של החתונה עשה הכל עם חיוך גדול ועזר לנו להרגיש כל כך בנוח. הצוות היה מקסים, כולם נתנו אוירה טובה ושמחה!!התמונות הגיעו סופר מהר ואנחנו הכי מרוצים שיש!!!ממליצים בחום!!!
הצג עוד

אליאן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו סגרנו את מתן לאירוע החינה שלנו.ווואווו אין דברים כאלה, מתן הגיע עם עוד צלם מקצועי שניהם היו נעימים, ידעו להוציא תמונות פשוט מדהימות!!! והוציאו אותנו עם יםםםם של מגנטים!!!!!! ותמונות שיהיו לנו כמזכרת לכל החיים!!!!!אז תעשו טובה ותסגרו אותם!!! המלצה חמה רותחת!
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את ההמלצה על מתן קיבלנו מחברה מהלימודים, נפגשנו איתו וסגרנו עוד לפני תאריך החתונה שלה! הוא השרה עלינו ביטחון ומקצועיות בפגישה איתו, והציע מחיר אטרקטיבי שאין כאלה בשוק. המחיר לא מעיד על התרומה ואף להפך - קיבלנו את כל התמונות אחרי 5 ימים מיום החתונה! סגרנו איתו צלם אחד בסוף הוא הביא צלם נוסף, הגיע רבע שעה לפני הזמן, זרם איתנו ועשה איתנו פשוט מלא כיף בצילומי זוגיות לפני החתונה. ביקשנו גם ממתן שלא יעשה תמונות מבוימות עם האורחים (אלא אם כן הם מבקשים) ופשוט יתעד את הרגע. וזה בדיוק מה שקיבלנו - לא הרגשנו את הצלמים בזמן הריקודים והאירוע (בקטע ממש טוב! ממש חששנו מזה). וקיבלנו תמונות מדהימות ואותנטיות. תודה רבה מתן! חבל שאי אפשר להתחתן שוב ;)
הצג עוד

צילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
היה לנו אירוע לפני חודש ממליצים מאוד
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו. אין לי מילים. פשוט אין. אז.... אם אתם מחפשים צלמים, צעירים, כיפים, וייב מהמם שגורמים להכל להרגיש טבעי, שזורמים עם השגעונות שלכם מצד אחד ומהצד השני לא לוחצים ומציקים וכמובן, במחיר שלא תחלמו עליו (ואני מדברת על חבילת צילום שכוללת וידאו, 2 סטילס, אלבומים וכו׳) תפנו למתן שמוע Matan Shamoa. תקשיבו לי טוב, עזבו את זה שכולם שאלו אותי מי הצלמים ואיך הם כאלה מהממים, היום שואלים אותי איך יכול להיות שכל התמונות אצלי וקיבלתי כבר את הסרט ערוך (ואני מדגישה עוד לא עברו שבועיים מהחתונה!!!!). בקיצור זוהי באמת המלצה מכל הלב לזוגות שמחפשים צלם שנותן תמונות מדהימות, וידאו ערוך מהסרטים במינימום זמן, מינימום מחיר ומקסימום כיף. ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו באירוע ובא לי שתהנו מכל הטוב הזה גם. (הייתי בפגישות עם עוד 7 צלמים לפניו אז תאמינו לי שעשיתי עבודת מחקר רצינית ואני חוסכת לכם ימבה זמן וכאב ראש). מתן, בנימה אישית יותר. תודה לך על הכל. לא חלמנו שנתאהב בך ברמות האלה! אוהבים קורל ואור שמש
הצג עוד

sapiras703   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
למתן הגענו לפגישה בלי הכרות מוקדמת, כבר בפגישה החלטנו שרק הוא יצלם, יש לציין שגם אני וגם בעלי ביישנים מאוד וכבר בפגישה הרגשנו חופשי וקליל עם מתן. את החתונה שלנו דחינו 5 פעמים וכל דחיה מחדש קיבלנו מענה מלא ממתן והמון סבלנות והבנה, תמיד עזר לנו עם התאריך החדש. הגיע יום החתונה והצוות המושלם של מתן הגיע אליי ולפני שהתחלנו הם דאגו לשבת איתי לצחוק ולהרגיע ולדאוג לאווירה נעימה במשך כל היום! כל היום צילום צחקנו מלא וכל המלווים התאהבו במתן והצוות!! התמונות יצאו פשוט מושלמות ומיוחדות!!! כל האורחים דיברו על השירות של הצלם ועל איכות המגנטים! ללא ספק הבחירה הכי נכונה שלנו♥️ נהנו איתכם בטירוף!!!!
הצג עוד

Avidan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
למתן הגעתי דרך חברים משותפים , מתן דאג תמיד להקשיב ולהיות שם בשבילנו , אני ואישתי חיפשנו צלם שידע את המגרעות שלנו ומה ההיתרונות ומתן ענה על כל הציפיות שלנו , מתן יקירי עשית את הכל בצורה המושלמת ביותר , תודה על הכל ב2 מילים . אוהב אותך .
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מתן צלם אלוף!!! מקצוען אמיתי ככ שמחים שבחרנו בו.. הרי חוץ מזכרונות , התמונות נשארות ולכן חשוב להשקיע בצלם טוב. הצוות של מתן, ומתן תודה שתיעדתם לנו את החתונה , ולא פספסתם שום רגע מחתונה!

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מתן המושלם שלנו... איזה אדם נפלא.. יחד עם הצוות טוני ועצמון המהממים.. הפכתם לנו את הערב לבלתי נשכח ..תיעדתם בצורה מדהימה.. מהרגע שהכרנו אותך..נוכחנו לדעת יותר מהכול שאתה בנאדם.. הצניעות הפשטות הכשרון והזרימה..עם כל מה שרצינו..ידעת לייעץ להכווין.. והתמונות מדברות בעד עצמן מתן אתה הבחירה הכי טובה שלנו . תודה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up