כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדי רובינשטיין איפור ושיער

עדי רובינשטיין איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0544499487
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דנה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
עדי המהממת איפרה אותי פעמיים בשל חופה שנדחתה מאוקטובר. היא מאפרת ומסרקת בחסד עליון ובלי שום ספק גרמה לי להרגיש הכי יפה שהרגשתי בחיי, אבל נראה לי שזאת לא הסיבה היחידה שעפתי עליה ברמה הזאת. היא אדם מדהים שמשרה תחושה של רוגע וביטחון ביום כל כך לחוץ ועמוס, יש לה עין מדהימה לפרטים והיא ישר קלטה באולם שאני צריכה להחליף תסרוקת ללוק שני למרות שבכלל לא בניתי על זה. היא באמת באמת ה-אדם שאת רוצה שילווה אותך ביום הזה.
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
זכיתי לחוות עם עדי 2 חתונות בעקבות דחיית האירוע בגלל המלחמה, עדי הייתה הכי מקצועית, רגועה, שלווה וסבלנית. היה כיף לפתוח איתה את היום והיא הכניסה אותי לאווירה בצורה הטובה ביותר.לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור שיער שהיה מהמם, מדויק והכי אני! ממליצה מאוד!!
הצג עוד

liron   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
95 מתוך 100
עדי מקצוענית, מתוקה בטירוף והעבודות שלה מדברות בעד עצמן. בזכות עדי הרגשתי נסיכה ליום אחד ולא הפסקתי לקבל מחמאות !
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי המהממת! קיבלתי המלצות וראיתי את העבודות שלה באינסטגרם וזה בדיוק מה שחיפשתי, סגנון טבעי שמוציא מכל אחת את היופי הטבעי שלה. עשינו שיחת טלפון וכבר בשיחה הבנתי שיש כימיה טובה ויש על מי לסמוך וסגרנו איפור לי ולאמא שלי. הגעתי לעדי לפגישה לפני החתונה לתיאום ציפיות שמאוד הרגיעה ונתן תחושת ביטחון. חתונת שישי צהריים , נפגשנו ב 4:30 באולם ועדי ישר הגיעה עם חיוך גדול ונתנה תחושה נוחה ונעימה. היה מושלם להעביר איתה את הבוקר, אני ואמא עפנו עליה ויצאנו מרוצות. קיבלתי בלי סוף מחמאות על השיער והאיפור. אין ספק שלעדי יש חלק גדול בתחושה שלי ביום הזה, הרגשתי קורנת ויפה.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לעדי הביתה לפגישת היכרות וכבר שם התאהבתי בה ברוגע והמקצועיות שלה. אני לא מתאפרת ביום יום ומאוד חששתי מזה עדי איפרה אותי איפור עדין אבל מושלם ! והרגשתי שזאת לגמרי אני והשיער,השיער יצא הכי יפה בעולםהיא לוותה אותי לחתונה וזאת הייתה ההחלטה הכי טובה שיכולתי לעשות נתנה לי רוגע ושקט לכל הערב והרגשתי שיש איתי עוד חברה ביום שלי. עדי היא מי שתרצי שתהיה איתך ביום שלך בכל ההבטים היא מדהימה והכי מקצועית ומוכשרת שיש❤️❤️
הצג עוד

הגר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי רובנשטיין האחת והיחידה! בדיוק הבחורה שאת רוצה לידך ביום הזהנתחיל מזה שהיא משרה אווירה רגועה מצחיקה כיפית ונהנתי מכל רגע לבלות איתה את היום הזה ❤️נמשיך בידי הקסם המטורפות שלההההה אני לא בחורה שמתאפרת הרבה ביום יום שלי וחיפשתי מישהי שתשאיר אותי עדינה אבל מאופרת, בכל זאת כלה, ועדי עשתה את זה מושלם!!! הרגשתי כמו נסיכה של דיסני השיער לא זז מילימטר מעבר לזה לקחתי את עדי לליווי והיא הייתה כמו עוד אחת מהמלוות, אשכרה עזרה לי להתלבש שזה בכלל לא מתפקידה! עדי עשתה איפור שיער גם לאמא שלי וגם לא הפסיקו להחמיא לה כל הערב !! ממליצה בחום על עדי, היא מקצוענית ומעבר לזה בן אדם מדהים
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
בזכותה היום הזה היה לא פחות ממושלםםםםםםאני לא אוהבת להתאפר ומאד חששתי, עדי הייתה קשובה ועם אנרגיות חיוביות לאורך כל היום, נתתי לה לעשות את שלה והיא פשוט הפציצה! חוץ מזה שרקדנו והיה לנו כיף חאורך כל ההתארגנות. בקיצור ממליצה בחום!! ממש תודה על הכל ובמיוחד שכך שיפרת את היום שלנו עד הרגע האחרון ❤️❤️❤️❤️תודה תודה תודה❤️❤️
הצג עוד

Ronnie   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על עדי מחברות שהתחתנו לפניי.ובהחלט איזו החלטה חכמה זו היתה ואיזה כיף לי שעדי היתה פנויה עבור התאריך המבוקש.עשינו פגישת ייעוץ כחודש לפני הארוע, ומיותר לציין שבנוסף לזה היו עוד המון הודעות וטלפונים שנדנדתי בדרך, ולאורך כל הדרך עדי ענתה בסבלנות, ובנעימות.ביום הארוע עדי פשוט היתה כדור ההרגעה שלי, קודם כל חשוב לציין שהרגשתי יפה 10/10, לא הייתי משנה שומדבר במראה שלי (ואפשר להגיד שבן זוגי היה בהלם כשאמרתי את זה, כי לטענתו אני אף פעם לא מרוצה). הרגשתי נסיכה ליום אחד, אבל באמת, לא הפסקתי לקבל מחמאות והייתי בעננים.ומעבר לזה, עדי ליוותה אותי והיתה שם להרגיע אותי ולהבין ברגעים שמעט איבדתי את זה מלחץ והתרגשות. ממש הרגשתי שהיא הבינה אותי וידעה מה אני צריכה ומרגישה. וזה הכי לא מובן מאליו!בנוסף, עדי איפרה את אמא שלי, ואמא היתה בעננים, הכל היה ככ יפה, עדין, ומותאם אלינו.היה מדהים, אני חסרת מילים!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
א י ן כמו עדי!עדי איפרה אותי לפני 3 שנים לחתונה של אחי ומיד עם קבלת הצעת הנישואין וקביעת התאריך סגרתי עם עדי!האיפור , השיער, הליווי ועדי פשוט מדהימה!קיבלתי אין סוף של מחמאות ואין לי ספק ששכל מי שתקח את עדי פשוט תהיה מרוצה!
הצג עוד

Mika   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הדבר הראשון שאמרתי לעדי זה שחשוב לי להיראות כמו עצמי בחתונה שלי, וזה מה שהיה.אין מקצועית כמוה!! לאורך כל היום נתנה את התחושה הכי טובה שיש, איפרה חוץ ממני גם את אמא שלי ואחותי ולאורך כל הזמן דאגה לראות שהן מרוצות.אותי הוציאה פשוט כמו נסיכה, איפור ושיער מהממים שהחזיקו כל הערב ולא הפסיקו לגרוף מחמאות!!אין לי מספיק מילים שימליצו על עדי כמו שמגיע לה! פשוט וואו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up