כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

PROWED | עיצוב ניהול והפקת חתונות

PROWED | עיצוב ניהול והפקת חתונות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0542610816
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
פנינו לדן אחרי אכזבה ממנהלת אירוע אחרת והתחלה התחושה הייתה שאנחנו בידיים טובות! דן היה קשוב, סבלני וענייני.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בכלל לא תכננו לקחת מנהל אירוע, אבל ראינו את דן בפעולה בחתונה של אחי והחלטנו לסגור על המקום, תוך כדי החתונה. התלהבנו עליו ברמות וידענו שאנחנו רוצים אותו בחתונה שלנו. דן היה שם מההתלבטויות בסידורים לחתונה ועד הסוף, ליווה אותנו ודאג שכל דבר יקרה בדיוק כמתוכנן.
הצג עוד

אמיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגשנו את דן בחתונה של חברים קרובים והתרשמנו מאוד וידענו שאנחנו רוצים אותו גם בחתונה שלנו. דן לקח את המושכות לידיים והיה זמין תמיד לכל שאלה ובקשה. ביום החתונה לא יכלנו לבקש מישהו כמו דן שדאג פשוט להכל!!! היה כל כך מושלם שאחות של אמיר סגרה אותו לחתונה שלה תוך כדי החתונה שלנו.
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אמאלהההה, דן הוא מושלם, נתן לנו המון רוגע ושקט, היה זמין ואכפתי, דאג לנו לכל אורך הארוע, לפניו ולאחריו הספק שהכי נהננו לעבוד מולו וזה שהכי נכנס לנו ללב... והמחיר, וואו, הכי טוב שמצאתי!!!
הצג עוד

Наташа   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את חברת pro wed ברחבי רשת. דן היה בין יחידים שהיה זמין וענה מהירות! בחור ישן ולעיניין, מקצועי במילה מועטה, זמין לכל השאלות תמיד! ריכז אתת כל הספקים, השיב את האורחים המפתעים, והפגין רוגע!
הצג עוד

ורד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו חופה להשכרה, בסוף לא היינו צריכים חופה ודן הציע שידרוגים לאירוע שלנו - לקחנו את הבר קוקטיילים
הצג עוד

nataly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה מתחילים? ידעתי כבר מההתחלה איזה חתונה אני רוצה וידעתי שאני ממש לא רוצה לארגן את הכאב ראש הזה. וככה הגעתי לדן. מקצוען, מסודר, תמיד נותן הרגשה שהוא איתנו ובשבילנו ובלי טיפת אגו, תמיד מקשיב להערות ותמיד מחפש איך אפשר לשדרג ולייעל. מעבר לכל זה דן נסיך ברמות מטורפת ואם כבר להתחתן אז שדן נמצא ברקע לדאוג לכל פרט מסידור החופה ועד לניגוב הרחבה
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דן ! מנהל האירוע הבא שלכם!! אל תפספסו הזמדנות להכיר את הבחור המדהים הזה! את דן פגשנו לגמרי במקרה אחרי אינספור חיפושים של מנהל אירוע ליום המיוחד שלנו, ומהרגע שנפגשנו השאר היסטוריה! עזר לנו בכל מה שהיינו צריכות, עזר לנו להוריד את הלחץ המטורף שהיינו בו, השרה עלינו אוירה של שלווה עד כמה שניתן , והלו״ז של האירוע על אף שהיה עמוס במיוחד תקתק כמו שעון! באמת מגיע לו תודה ענקית כי בלעדיו האירוע שלנו לא היה נראה כך - מדהים! ביום החתונה לא הצטרכנו לדאוג לשום דבר! דן פשוט דאג ל-ה-כ-ל !!! עוד לפני האירוע , דן הגיע איתנו לפגישה עם מנהל האירוע המקומי , נתן לנו המלצות לסידורי הושבה והיה זמין בכל שעה ( כן גם לסתם שיחת הורדת לחץ!) . בקיצור אם אתם מחפשים בן אדם שיהיה אתם אבל לא באמת אתם ביום האירוע שלכם וידאג לכל האינטרסים שלכם ולכל הדברים שחשובים לכם באמת ביום האירוע דן הוא חד משמעית האיש שלכם!
הצג עוד

ZivDance   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
90 מתוך 100
דן מאוד נחמד עזר לנו בהפקת האירוע דאג לפרטים הקטנים, ממליצים בחום
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אז ככה, את דן סגרנו שבוע וקצת לפני החתונה וזו הייתה בחירה מעולה! קודם כל לדן יש אנרגיה מדהימה, הוא והצוות שלו היו פשוט טובים ונעימים בכל זמן ותפעול האירוע. דאג לדבר עם הספקים, אכפתי, יצירתי ורציני, הסביר ודאג לפרטים שבכלל לא חשבנו עליהם אחרי שרוב החתונה כבר הייתה סגורה (לכן, ממליצה לסגור אותו לפני, כנראה שהיינו חוסכים יותר בהתארגנות לבד אבל הוא לגמרי עזר לנו להמנע מרזרבות וחסך לנו מנות). דברים קרו בכיף, רוגע וכמו שצריך! 💃🏽 באמת שכל מה שרצינו אחרי 2.7 של אירוסין בתוך מגיפה עולמית, זה להינות ולהתחתן בראש שקט וזה קרה ואין ספק שלדן יש יד בזה! זו הבחירה הכי מדוייקת שעשינו בלקחת אותו כמנהל האירוע שלנו! אגיד גם כאן, תודה לדן ולצוות שלו, לגמרי חתונה בראש שקט ובאנרגיות טובות גם ברגעי עומס שזה מה שהיה לנו הכי חשוב! מזל טוב ובריאות לכולם 💙
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up