כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דודי סיטבון

דודי סיטבון

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
דודי הוא ה-ספק שאתם צריכים לחתונה שלכם!! יש אצלו את כל סוגי האטרקציות, בלונים, זיקוקים, פסלים מאורות / פרחים, מגנטים וכל זה דרך ספק אחד! זה חוסך מלא כאב ראש ובמקום לפנות למלא ספקים או לקנות קשקושים לרחבה לבד, פשוט פונים אליו והוא עושה את העבודה. דודי מקצוען בטירוף וכל העבודה שלו פשוט הקפיצה לנו את האירוע כמה רמות למעלה! בנימה אישית, דודי תמיד היה קשוב, זרם עם כל השינויים שרצינות לעשות, תמיד היה סבלני, תמיד היה קשוב, מכיר כ"כ טוב את האולמות באזור שידע להמליץ לנו מה צריך / לא צריך לאולם הספציפי שלנו ועשה את הכל מכל הלב עבורנו!
הצג עוד

Lea and Aviran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
דודי עשה לנו אירוע מהסרטים!! דאג מההתחלה ועד הסוף שהכל יהיה כמו שצריך ונתן את כל הלב! מומלץ מאוד!!!!! תודה על הכל!

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל דודי הגענו במקרה כאשר חיפשנו במקור אטרקציות לחתונה המקורית שתוכננה להתקיים באולם. הקורונה הגיע ושינתה לנו את כל התוכניות, את החוזה המקורי החלטנו לשנות למשהו שיתאים לאופי האירוע שהוקם בשבוע עקב ההגבלות וההנחיות החדשות. יומיים לפני החתונה נפגשנו שוב עם דודי שידע לכוון אותנו בדיוק למה שאנחנו צריכים, גם אם לא חשבנו שאנחנו צריכים. התוצאה הסופית הייתה מרשימה ומעבר לכל הציפיות!!!! הכל היה פשוט מושלם ובמקום ועד היום לא מפסיקים להחמיא ולדבר על החתונה שלנו, שעל אף הגודל והלוגיסטיקה ( חתונה בקפסולות) הייתה חתונה מהסרטים! פשוט צוות של אלופים!!!! ממליצים בחום! מקצוען מקצוען מקצוען!!!
הצג עוד

Eilat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
דודי סיטבון הוא מקצוען! לא ידענו מה בכלל צריך מעבר למגנטים וזיקוקים ואז ישבנו איתו והוא התחיל להציע לנו דברים שיתאימו לאופי האירוע שלנו ולכמות המוזמנים הוא לא נתן לנו לקחת דברים סתם אלא ממש התאים את החבילה למה שצריך ובאמת הכל יצא מהמם!!! כשפוגשים אותו מבינים שכל עולמו זה הפקת אירועים הוא יודע בדיוק מה צריך כדי לתת עוד נופך לאירוע והכל בסטייל ובמידה הנכונה. אז ברור שאם רוצים איכות, שירות טוב ומחירים הוגנים דודי הוא הכתובת לקחנו: טבעות מפרחים גדולות לכניסה, אותיות love מוארות לחופה, מסגרות תמונה (במקום מגנטים) תותחי עשן, גלשן פירות וזיקוקים!
הצג עוד

מוטי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לדודי הגענו דרך המלצות רבות ולמרות שחשבנו בקטן יצאנו בגדול ובמחיר שפוי ביחס לאחרים. לקחנו מגנטים, עשן ברחבה, בלונים מתפוצצים ברחבה, זוהרים, בלוני אורז, קונפטי ועוד מלא דברים שאני אפילו לא זוכר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up