כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שירי מועלם

שירי מועלם

איפור כלות
טלפון:0723935393
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
naomi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שירי מאפרת מקצועית, חרוצה ומתחשבת בכל הדאגות שלך. היא לא מפחדת לומר את האמת על הדעות המקצועיות שלה, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת כשמדובר בעיבוד עם אנשים שמעריכים כנות ופתיחות. הסבלנות שהציעה לי, במיוחד בתהליך הראשון שלי באיפור, מעידה על רצון אמיתי להבין ולעזור להרגיש בנוח ובטוח.בנוסף, היא הקשיבה לבקשות שלי בצורה מקצועית ועזרה לי להשיג את המראה המבוקש, גם בהתאם לסוג השיער שלי שהוא יחסית קצר. הכישורים שלה באיפור ובעיצוב שיער מדהימים, והיא נתנה לי ולאמא שלי תוצאה שמראה את זה. כמו כן, הגיע אליי בזמן שקבענו, עמדה בזמני הלוז שהצבנו והתמיכה שלה באמא שלי הייתה מרגשת ומצביעה על ההתחייבות שלה גם לשירות הלקוחות וליצירת חוויה חיובית לכולם. כשמדובר בשירות איפור ועיצוב שיער, שירי מועלם היא בחירה מוצלחת ביותר. בחירה שמספקת תוצאות מרשימות, שירות אדיב ומקצועי, וחוויה כוללת שמשאירה את הלקוח מרוצה ומופתע לטובה.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירי היא קודם כל בנאדם עם נשמה גדולה וטוב לב. בזכות המקצועיות שלה הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות, והתוצאה הייתה מדהימה!!! עבר עלינו יום כיפי ביחד, נטול לחצים ויכולתי פשוט להרגיש שאני בידיים טובות.כמובן שקיבלתי אין ספור מחמאות על השיער והאיפור ובצדק!אין על שירי ❤️
הצג עוד

Tamara   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
Shiri is a master of her craft. I traveled to Israel from New York and made arrangements with Shiri from a NY time zone. Shiri was communicative, and very quick to respond. She made the process seamless and she was extremely professional and thorough. Shiri made my experience fun and memorable with her beautiful energy and amazing vibes. She really listens to the client and I cannot recommend her more highly. If you want the BEST make up artist in Israel. CALL SHIRI!
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
שירי היא נשמה טובה וענקית שמביאה את הלב שלה לכל עבודה, ברמה מקצועית עם חיוך ענק, עם הקשבה. ממש היה כיף איתה והיא עשתה עבודה מדהימה ומטריפה! היא אמנית של ממש ובנוסף כיף שהיא מגיעה עם אווירה טובה ועושה הכל ברוח טובה. מומלצת בענק!
הצג עוד

S-beauty   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי במקריות לשירי שהגיעה אלינו הביתה והחששות שלי היו גבוהות, של ביתי אגם פחות (שזורמת וקלילה יותר). שירי המהממת עשתה עבודה מהממת באיפור ושיער - מקצועית ברמות על!!!! שירותית, סבלנות עד אין קץ . נדיר למצוא בעלת מקצוע ברמת כזו גבוהה עם לב כזה ענק. זה שילוב של אחד למיליון, אולי! שמחה שדרכינו מצטלבות, ואין לי ספק שניפגש שוב בהקדם. מבחינתי קבלנו את הכי טוב שיש!!!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשירי דרך המלצה חמה השיחה מאוד היתה נינוחה עם זרימה קבענו להיפגש לתסרוקת ניסיון ובהחלט הרגשתי שהגעתי למקום הנכון! יום החתונה הגיע קבענו להיפגש במקום מסויים שבחרתי (שמור במערכת) ושם לצערי לא הסתדר מיד שירי אספה אותי אליה הבית ברוגע ובשלווה והתחלנו... שירי מאפרת בחסד עליון מאוד מקצועית, שירותית,נעימה מאוד, מתחברת ומתאימה את התסרוקת והאיפור הנכון .והדובדבן שבקצפת ששירי הגיעה לאולם בהפתעה לסדר אותי שוב לפני החופה! המוןןן תודה לך שירי וכל הכבוד על המקצועיות והאחריות ! את עושה עבודת קודש ! אני הכי מאושרת שבחרתי בך!תודה לך על ערב מושלם אוהבת טלי
הצג עוד

ויטה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
מקסימה, אדיבה וסבלנית.
הצג עוד

רותם רימה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואווו את שירי הכרתי דרך עמוד האינסטגרם שלה ובשנייה שדיברתי איתה בטלפון הרגשתי מקצועיות, סבלנות והקשבה לדברים שרציתי לעשות באיפור שיער.כמובן שזה לא מה שקרה בפועל כי נתתי לשירי יד חופשית אחרי שהבנתי שיש לי עסק עם מקצוענית .וואווו במילה! האיפור שיער נישארו לי כל הערב!!! עד 3 בבוקר ולא זז! כאילו התאפרתי הרגע!!! זה מטורף!!!! קיבלתי עד היום אינספור מחמאות והתמונות יצאו פשוט מושלמות!!!!! שירי תודה רבה על כל הסבלנות והמקצועיות וללא ספק הכרתי מאפרים ומאפרות בקמה לאירועים כאלו ואחרים אבל אותך ללא ספק אשמור לכל אירוע שיהיה לי נוסף!!!! מומלץ ממש!!!! הבחירה הכי טובה שעשיתי !
הצג עוד

Nati   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שירי אלופה היה לנו חיבור מהשיחות והמפגש ייעוץ. נתנה שירות מדהים, אישי, מפרגן ידעה להקשיב ולתמוך, היו לי תסרוקות שתי תסרוקות והרגשתי מלכה כולם החמיאו על התסרוקות בטירוף
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
פניתי לשירי כדי שתאפר אותי לחתונה של הבן שלי.שירי המקסימה קבעה איתי והגיעה מצויידת בכמה מזוודות...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up