כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הילולה-עיצוב אירועים ושזירת פרחים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dalma   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
הילה פשוט מושלמת!!! אין על היצירתיות שלה וכמה שמחה מביאה איתה!! תודה על הכל ממליצה בחום!!
הצג עוד

אושרת   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
95 מתוך 100
התחתנו בכרמלה והילה היא מעצבת הבית של המקום, עיצבה לנו חופה מהממת בדיוק כמו שביקשנו ולפי הוויז'ן שלנו. התמורה למחיר היתה מעולה :)

shirgal842   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירות אדיב, נוח ומסביר פנים.הילה נותנת הרגשה טובה, שאתם בידיים טובות בתוך כל היום המלחיץ הזה, לפחות החופה שלכם לא תיהיה חלק מהדאגות.בהחלט מומלץ
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
95 מתוך 100
הגענו להילה דרך גן האירועים שלנו (שאיפשר בחירה בין שתי מעצבות). הילה מהרגע הראשון ועד האחרון הייתה אדיבה ושירותית. הסבירה על כל התהליך בצורה ברורה, ענתה על כל השאלות שלי ועזרה להתכוונן בתוך מבול האופציות העיצוביות הקיים ברחבי הרשת. הילה הייתה קשובה לבקשות שלי, שלחה הצעת מחיר מלאה ומפורטת, עם תוספות קטנות ומקסימות שיכולות להקפיץ את האווירה.קיבלנו ים מחמאות על העיצוב!
הצג עוד

carmel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ לכם על הספקית הטובה ביותר שהייתה לנו בחתונה, שהיא הרבה יותר ממעצבת ושוזרת, היא חברה ! הילה כבר מהרגע הראשון זרמה על זה שאין לנו חלום ספציפי לעיצוב, כיוונה אותנו בהמון רגישות וכישרון והצליחה לרקום משהו שלנו שיצא באמת ואו. הסידורי פרחים, העיצוב והחופה היו מעבר לכל דימיון. כל כך יפים, כל כך בטוב טעם וכל כך אנחנו!מעבר לתוצאה המדהימה, שהפכה את המקום לשלנו, הרגשנו שהילה הייתה שם בשבילנו בתור הקול שלנו מול ספקים אחרים בכל הנוגע לעיצוב, לקייטרינג, מול הדיגיי ומנהלת האירוע! היא עזרה לנו להתמודד עם החלטות ולבקש בקשות, ותיווכה בנינו לספקים גם כשלא ידענו את השפה המקצועית המתאימה.אנחנו מקנאים בכל הזוגות שעדיין לא התחתנו שיכולים להתחיל את כל התהליך הזה עם הילה מחדש, בעיקר כל מי שאירגן הרבה מהחתונה בעצמו לא דרך אולם והיה לו הרבה כאב ראש כמונו- תכינו את עצמכם לרגעים של נחת, הורדת אבן מהלב וחיוכים!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לא תכננו לעצב את החופה אבל ראינו את העיצוב של הילה באירוע טעימות באולם כרמלה ביגור והכל היה כל כך יפה ונעים שממש עשה לנו חשק. באותו ערב דיברנו עם הילה שהייתה כל כך סבלנית וקשובה.

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הילה מהממתכל כך אמינה שירותית ומקסימהעשתה לנו חתונה הורסת !!!אנחנו מרוצים ממנה בטירוףושמחים על הבחירה בהתודה על הכל הילהאוהבים שי ומקסים 🩷❤️

Elin   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו באירוע טעימות באולם שלנו, האנרגיות היו ממש טובות מההתחלה אבל לא ידענו עדיין מה נעשה בנושא הפרחים באירוע. אחרי שראינו את האינסטגרם עם העבודות המהממות והמיוחדות של הילה, יצרנו איתה קשר והיא היתה סופר זמינה ונעימה. הבינה בול מה שחיפשנו מתמונות השראה כלליות ופלטת צבעים שמצאה חן בעינינו, וקיבלנו זר מושלם ומיוחד וגם סיכת דש לחתן. באה ממש לקראתנו גם בנושא האיסוף של הזר, כל התקשורת מולה היתה קלה ונוחה. הפרחים הוסיפו המוןןן לכל התמונות וקיבלו מלא מחמאות. ממליצה בחום לכל מי שמחפשת טאצ׳ מיוחד ויפיפה!!
הצג עוד

גיל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הילולה עיצבה את כלל האירוע והחופה שלנו, הגן היה יפיפה והפידבקים היו מדהימים. קיבלנו בהחלט את התמורה המלאה והיה תענוג לעבוד איתה, ממליצים!

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הילה שנבחרה מראש בגלל העיצובים המדהימים שלה, לא משנה איזה סגנון היא עשתה הכל כל כך יפה, (בתור הטיפוס השתלטן שאני ידעתי שאני יכולה לשחרר איתה כי באמת הייתי בטוחה שיצא מושלם) והמשכתי וסגרתי איתה כי היא הייתה כל כך סבלנית וקשובה ונעימה לעבוד איתה, עם כל הבקשות הלא שגרתיות שלי. עשינו ביחד תוכנית מושלמת ליום החתונה ונהנתי ממש מתהליך העבודה איתה.בפועל, בגלל המצב הרפואי של אמא שלי נאלצנו לבטל את תוכניות החתונה המקוריות וערכנו טקס בחצר הבית בהתראה של יום. התקשרתי להילה ב11 בלילה כשההחלטה התקבלה לעדכן אותה שבוטל. היא לא היססה וישר אמרה שתגיע למחרת בבוקר לעשות כל מה שהיא יכולה עם מה שיש לה (הדברים שהזמינה עבורנו עוד לא הגיעו). היא נתנה את כל כולה כדי להפוך את הגינה שהכרתי מילדות למקום הכי יפה בעולם ומכל הלב, כמה שהיא ריגשה אותנו, אין לי מילים לתאר. היא הייתה פיה מגשימת משאלות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up