כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עומר גפן - די.ג'יי

עומר גפן - די.ג'יי

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sophia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתי בחתונה כיפית במיוחד בה עומר תיקלט וכנראה החוויה מהמוסיקה נחרטה לי מאוד לטובה. אחרי בערך שנתיים כשהחלטנו להתחתן ישר ידעתי שאני רוצה לפנות לעומר ובדיעבד זאת הבחירה הכי טובה שעשיתי. החוויה עם עומר הייתה מדהימה מכל הבחינות, אני ובן הזוג שלי היינו מאוד מאוד מרוצים וגם האורחים עפו על הרחבה!! עומר הצליח לקלוע בול לטעם שלנו והכל בנועם, מקצועיות ובמחיר שפוי. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
עומר סיפק לנו חוויה מושלמת, היה קשוב לכל בקשותינו וגם ידע לתרום מהניסיון והכישרון שלו ולהכווין אותנו ברגעים שהיו לנו התלבטויות. החל מן הפגישה הראשונה ובמשך השבועות עד לחתונה היה תמיד זמין ונגיש והדבר החשוב ביותר - הרחבה היתה מחשמלת.. יש לו היכרות מאוד רחבה ומעמיקה עם סגנונות וזאנרים שונים וכישרון לשלב בינהם בזמן שהוא מרגיש את האנשים ברחבה. היה מעולה !
הצג עוד

Yasmin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עומר היה הדיגיי הראשון שפגשנו והיה לנו ברור שאין צורך לחפש יותר, הוא היה קשוב לכל הבקשות שלנו ובנה את הפלייליסט בצורה שהתאימה בול, החל ממוזיקת קסטות ללהיטיי שנות ה90 למסיבת היפהופ מטורפת ובסוף אלקטרוני משגע עד השעות הקטנות של הלילה. לאורך כל האירוע הוא ניצח על הרחבה וידע להרגיש את הקהל. מעבר להיות דיגיי מוכשר עומר הוא גם בנאדם מדהים ונתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים ממש טובות. כל האורחים והחברים לא הפסיקו להחמיא. מרגישים שעומר אוהב את מה שהוא עושה ומבין במוזיקה מעל ומעבר לדיגיים סטנדרטים.
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
החוויה עם עומר לא יכולה להיות יותר מושלמת, לכל אירוע! הוא רגיש ונעים, קשוב ומקצועי מאוד מאוד. וגם ממש יצירתי ומגיע עם רעיונות מקוריים ונכונים ללקוחות ולקהל שלהם. אני ממליצה לכם בחום להפגש איתו (:
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up