כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Artvision- ארטויזן

Artvision- ארטויזן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואו ואו ואו סגרנו אותם אחרי שהיו בחתונה של חברה וראינו את המקצועיות שלהם מעבר למקצועיות הם הכי נחמדים ונותנים אווירה טובה דואגים לתמונות מקוריות וטובות הם לא שם רק כדי לתקתק במצלמה אלא באמת דואגים שיצאו התמונות הכי מיוחדות שאפשר להוציא
הצג עוד

Tiphanie   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
90 מתוך 100
שירות טוב ומקצועי. לא היו לנו הפתעות עם ציון. מאוד אמין. מעבר לתמונות המושלמות, קיבלנו צוות מדהים שידע גם להרגיע אותנו בזמנים של לחץ (גם באירוע עצמו כשצוות האולם לגמרי הלחיץ אותנו). היו מאוד גמישים. וגם מחיר כ''כ שווה.
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
סגרנו עם ציון חבילת צילום מגנטים כולל חבילת סלואו - חבילה שהגענו אליה דרך אתר סטודנטים נישאים.בפועל, ציון התחייב לנו לאירוע עם מגנטים ללא הגבלה, פלוס עיצוב במה לסלואו הכולל יער בלונים לבנים, קונפטי, בועות סבון, ועשן לבן.בפועל - קיבלנו רק בלונים ועשן בסלואו, ללא קונפטי, ללא בועות סבון. לא טרח לומר לנו שהוא לא מספק את זה, אלא התנהג כאילו הכל רגיל.החמור ביותר - המגנטים. כמה ימים לאחר האירוע התחלנו לקבל מחברים ובני משפחה שכמה הם נהנו באירוע והאוכל היה מעולה והאווירה והמוזיקה והכל היה כיף, אבל ממש מוזר היה שלא מצאו אף מגנט שלהם למרות שעשו מלא תמונות! בהתחלה חשבנו שזה מקרה נקודתי אחד או שניים, אבל פתאום זה בא מיותר ומיותר אנשים. גם בני משפחה שבאו אלינו במיוחד מצרפת, גם משפחה של ההורים, גם חברים, כולם אומרים את אותו הדבר, שלא היו להם מגנטים בכלל!!כשהתחלנו לחקור את הנושא הבנו שהם באמת לא צילמו ולא סיפקו בכלל תמונות ומגנטים כמו שהובטח. הובטח ללא הגבלה, בפועל קיבלנו 500 תמונות *סה"כ*, לאירוע של 300 אורחים, כאשר כמעט 100 תמונות הם רק של אירוע החופה עצמה. כך שבקושי ממש לגמרי עשה תמונות לאורחים, ובטח ובטח לא פיתח אותן. כאשר פנינו אליו נפנף אותנו באמירות של 'הייתה לי רק אשת צוות אחת בשטח, לא הספיקה, זה מה שהיה, זה הכי טוב שיכלנו.' כאשר זה גם לא נכון. הוא היה איתה באירוע, לא ברור לאן הוא נעלם באמצע ומה היה שם, אבל ברור לחלוטין שהוא הרס לנו מזכרת מאוד משמעותית מהאירוע שלנו, וגם לאורחים שלנו. את הכסף כמובן לא ראינו, ולא נראה מההתנהגות המבישה שלו, אבל זה כבר לא יעזור הרי.. את החוויה הוא לא יוכל לשחזר.
הצג עוד

דרור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחברים... אחלה חברה, צוות מקצועי, אנשים זהב!
הצג עוד

אבישג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
50 מתוך 100
פחות התחברנו. היו דברים טובים אבל גם לא
הצג עוד

aviv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ציון והצוות שלו היו מדהימים! אדיבים ועושים שמח, וכמובן הוציאו תמונות מהממות!! קיבלנו המון מחמאות גם מהאורחים שנהנו מאוד מהצלמים ומההיענות שלהם. ממליצה מכל הלב על כולם❤️ וכמובן על אהרון המלךךך צלם הסטילס שלנו שגם עשה לנו את הטראש המושלם!
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
50 מתוך 100
קבענו עם ציון צילום מגנטים, לאחר שהיה בחתונה של חברים שהיו מאוד מרוצים. לקראת האירוע ביקשתי ממנו כמה פעמים שישלח לי את העיצוב של הגמנטים והזמינות שלו הייתה מאוד נמוכה. לבסוף, העיצוב יצא שונה לגמרי ממה שרצינו ובכלל לא ראו את השמות שלנו על המגנט. בנוסף, הייתה לו בעיה עם התמונות עצמן, שלח לנו קובץ תקול ולאחר שיחות טלפון רבות הצליח לסדר את הקובץ אבל ללא התמונות מקבלת הפנים (אין גם מגנטים מקבלת הפנים). סך הכל מאוד מאכזב...
הצג עוד

lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לציון בירי דרך סטודנטים נישאים לאחר חיפוש של צלם שיהיה קודם כל עם יחס אישי. כשפגשנו אותו לא היה ספק, הוא נעים ואדיב והמחיר שפוי לעומת המחירים בשוק. ציון עשה לנו צילום, חבילת סלואו, מגנטים ובלוני צורות. הכל היה ברמה ממש גבוה. המגנטים יצאו מדהימים וכולם החמיאו על הבלונים. והצלמים שהוא הביא איתו היו מקסימים והשתלבו מדהים עם האורחים. אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up