כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אריאלה צייטלין

אריאלה צייטלין

נגנים לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mark   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אריאלה פשוט אלופה ומוכשרת!! לא רק שהיא למדה את הפלייליסט שהזמנו ממנה לחתונה, היא גם התאימה את סגנון הלבוש שלה לסגנון החתונה - גותי!! מוכשרת ומקצועית ביותר! ממליצים בחום!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שהתחלנו לארגן את החתונה ממש התלבטנו עם להביא גם להקה וגם דיגיי או רק דיגיי . רצינו שבקבלת פנים ובחופה יהיה עוד אלמנט מעניין . חשבנו ואז עלה לנו שאולי להביא כנרית זה מרגש זה מעניין . התחלנו לחפש באינטרנט ונתקלנו בשם אריאלה. כבר בשיחה הראשונה עם אריאלה הרגשנו אנרגיות מטורפות היה ככ כיף לדבר איתה היא הייתה מקצועית והייתה פתוחה לכל הרעיונות שהבאנו . באירוע עצמו היה מדהים היא עשתה אווירה מטרפת וכל האורחים לא הפסיקו להגיד כמה היא מהפנטת ועושה שמח .
הצג עוד

koral   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אריאלה המקסימה ניגנה לנו גם בקבלת פנים וגם ברחבת ריקודים, קיבלנו אין סוף מחמאות!! אנחנו סופר מרוצים, גם התהליך לפני מולה היה נעים, מקצועי ואפשר פשוט לסמוך עלייה שהיא תרים ותוסיף כל כך הרבה לאווירה(:
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אריאלה ניגנה בבקבלת פנים, בחופה, ובתחילת הריקודים לחתונה שלי, בנוסף לדי ג'יי. היה קל ונוח לעבוד איתה, והיא עשתה הרבה מעבר למצופה (גם הכינה לנו גרסה מתאימה לשיר הכניסה לחופה, שהדי ג'יי לא הצליח למצוא). בחופה היא ריגשה את כולם עם הנגינה שלה, ובריקודים היא הוסיפה המון אנרגיות ושמחה.
הצג עוד

Emmy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אריאה היא בין הבחירות היותר טובות שלנו לחתונה.... לא מפסיקים לקבל עליה מחמאות!. מנגנת מדהים, הרימה לנו ויצרה אווירה מהממת 💘💘 התגמשה איתנו והיתה מאד נכונה לעזור לנו בכל בקשותינו... פשוט היה תענוג לשוחח איתה. לגמרי ממליצים מכל הלב !!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל אריאלה הגענו דרך עמוד האינסטגרם שלה! החיוך והאנרגיות המדהימות שלה עברו דרך המסך והחלטנו לברר- התמונות לא משקרות, פגשנו באישה כריזמטית ואנרגטית מלאה בווייב טוב ושמחת חיים, כל כך נעימה, מרגיעה, מקצועית וזמינה לכל שאלה/ בקשה. מעבר להיותה כנרת מוכשרת מאוד ופרפורמרית בזכות! היא אישה מדהימה ולבבית שבאה לעשות הרבה שמחחח ביום המיוחד שלכם!
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אהובה שלנו, שיחקת אותה באירוע ובגדול! ים מחמאותתתתתתתתתתתת קיבלנו עליך! עד היום אנשים מדברים! ואני ובעלי עפנו עלייך! את שונה מכל כנרית שראיתי באירועים! זכינו! הרמת את האירוע מ80% ל100% במקסימוםםםם! אלופה אלופה אלופה! ושוב תודה רבה🤍🤍🤍
הצג עוד

tort18   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אריאלה המהממת!! מהשיחה הראשונה כבר התאהבתי. כזו שיש לה שליחות לשמח חתן כלה!! תודה על הקלאסיות והנועם שהכנסת לנו לחתונה. הנגינה שלך מרגשת ונגעה בכולם. תודה לך!
הצג עוד

Sherilyn   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
We were so fortunate to have Ariella play at our daughter’s wedding on May 9. It was magical and ethereal. Watching Ariella and listening to her soulful relationship with the violin is mesmerizing and truly is pleasure for the soul. It was a memorable experience that touched all senses. Thank you Ariella!

rachelraice   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
I cannot express enough of how incredible and professional Ariella was at my sons wedding . This was our first child getting married and everything was slightly out of sorts and disorganized. Ariella started to play her magic and everything just fell into place. She is an exceptional woman and her talent is tremendous. I am so grateful we had her play the violen at our simcha.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up