כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב חוני יקונט

הרב חוני יקונט

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0545895651
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
את חוני הכרנו בחופה של חבר שלנו שהתחתן , ידענו מהשנייה הראשונה שנרצה שהוא יחתן גם אותנו . ישר אחרי ההצעת נישואין התקשרנו אליו וקבענו איתו . (היה זמין איזה מזל ;)רוצים להודות לך חוני וגם כמובן לאשתך המהממת על ההדרכת כלה . וכמובן להמליץ לכולם להיות בחופה שאתה נמצא שם , מעביר אותה בקלילות בצניעות ובחיוך . תודה תודה !
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
את חוני ראינו מחתן בחתונה של חברים טובים ומיד ידענו שאנחנו רוצים שיחתן גם אותנו.. הטקס של חוני מאוד אינטימי, מקרב ומרגש.. אחרי החתונה קיבלנו אינספור מחמאות על הטקס ועל חוני. מעבר לזה כל ההתנהלות מולו הייתה מדהימה ונוחה, ואשתו המקסימה העבירה לי הדרכת כלה מרגשת וקלילה. חוני ואשתו ממש נכנסו לנו ללב! ממליצה בחום🙏
הצג עוד

עידו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ב 22/08/2022 הרב חוני חיתן אותנו. החופה הייתה מאוד מרגשת, חוני הכיר את הפרטים וידע בידיוק מה להגיד בחופה וסייע לנו בתהליך. קיבלנו ממנו יחס VIP ואנחנו כל כך שמחים שבחרנו בחוני! אשתי עשתה הדרכת כלה עם אישתו של חוני והייתה לה חוויה מאוד מיוחדת! הרב חוני דאג להביא את הכתובה, חסך לנו כמה וכמה שלבים בהרשמה והזמין אותנו לביתו בלב רחב כדי לסגור את כל הפרטים הקטנים כדי שנהיה מרוצים! ממליצים!!!!
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו רב שיערוך את החופה בצורה שמשקפת אותנו יחד עם הטאץ ההלכתי, וקיבלנו בדיוק את מה שחיפשנו. החופה היתה מאוד קלילה, מרגשת.הרב חוני היה איתנו בקשר לאורך כול הזמן עד לחופה.
הצג עוד

שיראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין לנו מילים לתאר את החוויה המדהימה שהייתה לנו מהרב חוני יקונט ואשתו המקסימה!! החופה הייתה פשוט מושלמת, חוני הקשיב לכל מה שביקשנו בפגישה לפני ועשה אותה קצרה ומרגשת בדיוק כמו שחלמנו חוץ מזה חוני היה זמין לכל שאלה, סבלני וקשוב.. עזר לנו עם כל עניין פתיחת התיק ברבנות וחסך לנו המוןןן זמן וריצות אשתו המדהימה העבירה לי את הדרכת הכלה, היה קליל מצחיק וכיף ממליצים עליהם בחום!!! ❤️❤️❤️
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין מילים על חוני ואישתו אסתי, זוג מקסים שליווה אותנו בדרך לחופה, אין בכלל מה להתלבט, ממליצה בלב שלם! את ההדרכת כלה עשיתי עם אסתי המקסימה אישתו של חוני והחופה עם חוני הייתה מושלמת וגם כל ההתנהלות מולו לפני, הוא עזר לנו בהכל מול הרבנות, היה זמין לכל שאלה, הוריד מאיתנו הרבה לחץ! תודה חוני, אוהבים אותך!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
כבר כשפניתי לכבוד הרב חוני היקר הוא היה נעים וקשוב והציע ללוות אותנו ולעזור בכל התהליך - מהגשת המסמכים לרבנות, דרך פגישת ההיכרות שהייתה חמה ומיוחדת, כולל הדרכת הכלות של אסתי אשתו של הרב, ועד לטקס החופה שהיה בדיוק כמו שרצינו ודמיינו. הרב חוני העביר את הטקס בצורה מעניינת וקלילה וריכז את תשומת הלב של האורחים לטקס בצורה מדויקת. אנחנו ממליצים בחום לכל זוג שעומד להתחתן לעבור את החוויה הזו עם הרב חוני !!
הצג עוד

Danny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חוני פשוט בחירה מעולה. רב מדהים, קשוב, ער לקהל ולאנרגיה של הסביבה. עושה חופה קלילה, כיפית, קהילתית ומרימה. מתאים את החופה במיוחד לדרישות הזוג (למשל שהכלה תשים גם טבעת על החתן; לקרוא נדרים ועוד..) אחלה חוני שבעולם! מאחל לכל אחד ואחת מכם שהוא יהיה נוכח בחתונה שלכם!
הצג עוד

מאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עוד לפני החתונה בפגישת ההיכרות, היה לנו חיבור מושלם עם הרב ואישתו הרבנית!! מעבר למקצועיות ולידע הרב שלו, הוא בן אדם מקסים ומיוחד, תמיד זמין לכל שאלה ובכל שעה! שנותן הרגשה טובה, מרגיע עונה ומסביר לכל השאלות בצורה מפורטת ונותן הרגשה שתמיד הכל בשליטה ויהיה בסדר. החופה הייתה מרגשת מאוד, קלילה, מיוחדת, מהירה ומצחיקה בול כמו שרצינו!! קיבלנו על החופה אין ספור מחמאות מהאורחים ומהמשפחות, ואנחנו יותר משמחים על הבחירה שלנו ברב, ללא ספק בחירה מעולה!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חיפשתי רב קליל שיעביר את החופה באופן אישי ומרגש. לא יכולתי להעלות על דעתי את מה שהיה בפועל. החוויה עם הרב חוני הייתה מאוד נעימה, מאוד קשוב לצרכים ותמיד זמין. חוני נפגש איתנו לפני החופה כדי להכיר אותנו לעומק, להבין מהם המקורות שלנו, במה אנחנו עוסקים והיה לו כל כך חשוב להכיר אותנו באופן אישי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up