כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

זהבה גל עיצוב ארועים

זהבה גל עיצוב ארועים

עיצוב אירועים
טלפון:052-2822324
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אנבל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
שמענו על זהבה מהמקום בו התחתנו (וילה נונה) וממש שבועיים לפני החתונה החלטנו שאנחנו מעוניינים בעיצוב קלאסי שכולל פרחים ובטעם טוב המתאים למקום. זהבה הייתה מקסימה מהשיחה הראשונה ונתנה לי להרגיש שתעשה הכל כדי שנהיה מרוצים ובאמת כך היה. ביחד דיברנו על סגנון הפרחים, על העיצוב של החופה, השולחנות וכל התוספות שמסביב. הכל היה בהתאם לתקציב שלנו ותמיד עם הקשבה וזמינות מדהימה. כשנכנסנו לראשונה לוילה וראינו את העיצוב של זהבה פשוט הוקסמנו ונותרנו ללא מילים. זהבה לקחה אותי להראות לי מה עשתה ואנחנו היינו פשוט אסירי תודה! לא יכולנו לבחור טוב יותר. ממליצים בחום רב על זהבה המקסימה!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם זהבה גל היתה מדהימה מהרגע הראשון. אני ידעתי בדיוק מה אני רוצה.. והיא ביתה אוזן קשבת וגם מגשימת חלומות! אין מילים ליחס שקבלנו, הזמינות וההרגשה שהיא נתנה לנו שמה שנרצה זה מה שיהיה!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היי לכולם, רוצה לפרגן ולהמליץ על זהבה גל, מעצבת פרחים לא מהעולם הזה!! התחתנו בוילה נונה ב14.5.23 והרגשתי שזהבה מגשימה לי חלום באיך שעיצובי הפרחים נראו.היא הייתה כזו קשובה, נעימה, וחייכנית!! יצא פשוט ואווו! והדובדבן שבקצפת המחיר האטרקטיבי שבו זהבה הלכה לקראתנו הכי שאפשר. ממליצה בחום!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את זהבה הכרנו באירוע הטעימות שוילה נונה עשו לנו לפני החתונה, כבר באותו רגע היה חיבור טוב והעיצובים מצאו חן בענינו.זהבה ידעה לעצב את האולם בצורה מושלמת ובדיוק כמו שחשבנו, ידעה לייעץ ולהיות קשובה.העיצוב יצא מהמם! והיינו מאוד מאוד מרוצים ❤️
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זהבה- מקצועית, נעימה וידעה לענות בדיוק על מה שדמיינו ומעבר! כבר משיחת הטלפון הראשונה היא הזמינה אותנו לביתה ואירחה אותנו ויחד הבנו מה הקו המנחה של העיצוב. זהבה קיבלה על עצמה משימה- לשלב עיצוב שתי תרבויות של בן זוגי ושלי. והיא לגמרי הצליחה! זהבה הצליחה להבין ולדייק בדיוק לעיצוב הנכון. היא יצרה בדיוק את האווירה שחיפשנו! האולם היה קסום! מאוד ממליצים למי שמחפש מקצועיות ואשת מקצוע שכיף להיות בחברתה!🌸🌸🌸
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כשחיפשתי מעצבת אולם פניתי לכמה מעצבות מובילות וכמעט כולן אמרו לי שהן לא מבצעות פגישה פנים אל פנים והכל מתנהל באופן טלפוני. זהבה היא בין היחידות שקיבלה את פנינו בביתה, הציעה לנו כוס קפה ועוגיות ופשוט ישבה והכירה אותנו ואת מי שאנחנו. אישה פשוט מקסימה, חייכנית, נעימה ומקצועית ברמות הכי גבוהות שיש! היא זרמה איתי, גם כשראתה שקשה לי לקבל החלטות.. הבינה בדיוק למה אני מתחברת ולמה פחות ופשוט גרמה לי להיות רגועה. זהבה המהממת הייתה לי זמינה לכל שאלה, לא משנה באיזו שעה, ובכל פעם שענתה, ענתה עם חיוך ובכיף ובאהבה גדולה, וזה מה ששבה אותי. כשהגענו לאולם, לא יכולתי לעכל כמה שהאולם היה משגע.. כמה שזה עלה מעבר לכל מה שדמיינתי. זהבה פשוט קלעה בול, הכל היה מושלם. מהאגרטלים ועד לסידורי הפרחים על השולחנות שהיו פשוט מעלפים, ועד לחופה ההיסטרית. האורחים לא יכלו להירגע מכמה שהאולם היה יפהפה.. עד עכשיו אנחנו שומעים פידבקים מדהימים. היא פשוט אישה זהב עם לב ענק של נתינה ואכפתיות.. מי שסוגרת אצלה, זוכה. זוכה בשקט נפשי ובעיצוב מושלם.. אני זכיתי, ממליצה בחום!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה תכננתי לעצב את האירוע לבד וכשהבנתי את נפח העבודה החלטנו לקחת מעצבת. לא יכולתי להיות שמחה יותר מההחלטה לבחור בזהבה! זהבה עיצבה לנו את האירוע בצורה מדהימה, קלעה בדיוק למה שרצינו והכל נראה מושלם! סידורי השולחנות, החופה, זר כלה, הכל עד הפרט האחרון עוצב בהשקעה וכל התהליך מולה היה נעים מאוד!
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם זהבה ממש כמה ימים לפני החתונה ומהשיחת טלפון הראשונה היא פשוט הייתה מדהימה!הייתה ממש סבלנית ומרגיעה, ישר הבינה מה אנחנו רוצים. העיצוב היה בדיוק כמו שרצינו! כל כך שמחנו שבחרנו בזהבה,היא שידרגה לנו את כל האירוע עם העיצוב המהמם שלה! היא הייתה זמינה לנו לכל שאלה ובקשה, היה לה חשוב כל כך שהכל יהיה מושלם ושנהיה מרוצים.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
זהבה מקצועית בטירוף! ידעה להתאים מה שביקשנו בהתאם לתקציב, הייתה סבלנית ויצירתית! מעבר למקצועיות היא אישה מקסימה! קלילה ומצחיקה, דברו איתה! לא תתאכזבו :)
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זהבוששש אנחנו רוצים להודות לך על עיצוב מושלםםם שגרף מחמאות במהלך כל הערב תודה שגרמת להערב הזה להראות כמו גן עדן אוהבים אותך ושוב מודים לך מכל הלב עומרי ומיכל כהן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up