כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קלייר | Clair

קלייר | Clair

שמלות כלה
כתובת:
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shoham   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
צוות קלייר הוא צוות מדהים בכל קנה מידה: השירותיות ברמה הכי גבוהה שיש, המקצועיות עד לפרטים הקטנים, המחיר שהוא אכן שווה, החוויה, היופי שבסלון, המגוון האדיר ומה לא?! יצאתי עם השמלה שרציתי בדיוק, ויצאתי הכי מרוצה שאפשר! הודות להן קיבלתי את שמלת חלומותיי
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמלת כלה קניתי את השמלת כלה מקלייר שמלות כלה בכפר סבא!חוויה מדהימה! מבחר ענק של שמלות עם תפירה אישית מאפס והתאמה לכל בקשה של מחשופים, שסעים וסוגי בד! מריה מדימה והמחיר חלום 4990 שח לכל שמלה
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מעולם לא חשבתי שארגיש כל-כך בנוח בחתונה שלי. השמלה פשוט היתה מושלמת. קניתי שמלה ועליה הוספנו 'חצאית הפתעה' וגם עליונית לחופה. הכל היה מדויק ומושלם. הבנות בסטודיו ממש מקסימות וקשובות לבקשות. שיר המקסימה ליוותה אותי לאורך התהליך והיתה פשוט מדהימה. היתה לה מלא סבלנות והיא דאגה שלא אצא משם עד שהכל יהיה מושלם עבורי. אוקסנה התופרת מקסימה! כמה סבלנות.הכל היה נראה פשוט מעולה ולא יכולתי לבחור מקום טוב יותר.תודה!!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני בחורה גדולה - גם גבוהה וגם מלאה. הייתי בטוחה שהחוויה של חיפוש אחר שמלת כלה תהיה נוראית עבורי. קבעתי פגישות ב- 3 מקומות והסטודיו של קלייר היה הסטודיו הראשון.הגעתי עם רפרנס מהבית והמעצבת הראשית מריה ישר ידעה לתת לי את השמלה הנכונה לפי הרפרנס. מדדתי את השמלה וידעתי שזאת זו. בגלל שזאת הייתה השמלת כלה הראשונה שמדדתי, הייתי מחויבת למדוד עוד כמה אבל ברור שחזרתי לראשונה ואת 2 הפגישות האחרות ביטלתי.עצם העובדה שיכולתי למדוד בכלל שמלות בסטודיו הייתה ממש כייפית עבורי כי הייתי בטוחה שיצטרכו לתפור לי מאפס. לקלייר יש מבחר של מידות, שירות מדהים ומחיר מעולה.
הצג עוד

shahar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי באינטרנט שמלות וסטודיו עם שמלות קלאסיות נסיכותיות. קלייר היה המקום השני שהגעתי אליו והתאהבתי! מהרגע הראשון קיבלו אותי בזרועות פתוחות ומלא חיוכים.תודה ענקית לשיר שליוותה אותי לאורך על התקופה הזו עזרה לי, הקשיבה וחיבקה!הייתה לי חוויה מדהימה ומרגשת!תודה ענקית😊😊😊😊😊😘😘
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני באופן אישי חיפשתי יותר את ה"לוק" הנסיכתי אבל לא יותר מידי וכמובן במחיר משתלם על השמלה כולל תיקונים. בקלייר הצלחתי למצוא שם את השמלה הזו אחרי 3 ביקורים בחנויות שמלות אחרות. צוות אדיב מאוד וגם מקצועי. קבעתי איתם תאריך למדידות ותאריך לאיסוף השמלה וביום המדידות פשוט הביאו לי את השמלה מוכנה ושלחו לי סרטון הדרכה לקשירת המחוך. תודה רבה
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל קלייר הגעתי אחרי 7-8 מקומות שגרמו לי להתייאש מהקונספט של שמלת כלה. ברגע שהגעתי לשם קיבלה אותי גל בחיוך ענק ותוך רגע מצאנו יחד את ה-שמלה שחלמתי עליה, ואז עוד המשכנו למדוד שמלות סתם בשביל הכיף. יש שם מבחר עצום של שמלות והצלחתי למצוא בדיוק את מה שרציתי. זרמו איתי על תיקונים ושינויים, גל היתה זמינה לכל שאלה ותהייה שהיתה לי ושמחתי להגיע לשם למדידות.
הצג עוד

darabramov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לגל המדהימה ולכל הצוות המקסים בקלייר, תודה תודה תודה תודה על שמלת הכלה שלא ידעתי שחלמתי עליה חח כמעט נסגרתי על שמלה אחרת שלהן כשגל המקסימה עדכנה אותי שבאותו בוקר הגיע דגם חדש שלדעתה יהיה לי מושלם, והיא צדקה!!!! הרגשתי הכי יפה שהרגשתי בחיים. לאורך כל הדרך היא והבנות בסטודיו היו קשובות ונתנו מענה לכל שאלה ובקשה שלי. זאת עדות לכך שלא צריך לשלם הון על שמלה כדי להרגיש כמו נסיכה!
הצג עוד

Lihia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ידעתי שאני לא הולכת להוציא עשרות אלפי שקלים על שמלה וידעתי שאין סיבה שלא אמצא תמורה ראויה במחיר לא מבוטל של כמה אלפי שקלים. איך שנכנסים לסטודיו של קלייר, מבינים שהגעתם למקום עם מלא קסם. בפגישה אישית עם תא משלך, נותנים לך להרגיש כמו נסיכה מהשנייה הראשונה. התמורה למחיר - חלום והשירות לא פחות! תודה לכן על חוויה מהממת ואג׳נדה ששמחתי להיות חלק ממנה!
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קניתי את השמלה הראשונה שהתאהבתי בה כשחיפשתי ברשת. לפניהן הייתי בעוד מקום ופחות התחברתי, בקלייר מצאתי המון שמלות שאהבתי . בסוף בחרתי את הראשונה שמדדתי חחח, השמלה הייתה איכותית, יפיפה ונוחה ברמות. קיבלתי עליה מלא מחמאות. הצוות בקלייר פשוט קסום, אם אני לא טועה בי טיפלה מישהי בשם מאשה והיא הייתה כזאת אדירה ומקצועית. ממש עפתי עליהן, סופר מומלץ! (אגב, חברות שאלו, הלכו למדוד שם גם ובסוף גם סגרו שם - מה שתכלס המחמאה הכי שווה שיש). מחיר סופר הוגן ושירות נהדר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up