כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מערבה

מערבה

אולמות אירועים
כתובת:
טלפון:072-371-9999
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהבנו את המקום ובעיקר את הגישה של הצוות מהרגע הראשון. שילוב של טבע מושלם (עשינו שם את כל הצילומי חוץ שלנו) אבל עם אווירה של מסעדה ביתית ומוקפדת שהרגיש הכי מדויק לנו. האוכל היה מדהים!! לדעתי באירוע הוא היה יותר טוב מבטעימות. והצוות היה מדהים, נעים וגמיש לבקשות שלנו. הרגשנו שהתאימו הכל אישית אלינו ודאגו לנו ולאורחים הכי טוב שאפשר.
הצג עוד

Hanan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהגענו למערבה הבנו כמה תודעת השירות שלהם גבוהה. קיבלנו ליווי מלא עד לשלב שבו סגרנו את האירוע ומשם עד לחתונה עצמה (בערך 8 חודשים). הצוות של מערבה היה זמין לכל שאלה או בקשה שהייתה לנו וידע להגיב ולדאוג שנהיה הכי מרוצים שאפשר.ביום החתונה עצמו הרגשנו שאנחנו יכולים לשחרר לגמרי מכל הלחצים שלנו ורק להינות כי הצוות של מערבה ניהל את האירוע ואת הלו"ז באופן מושלם (היינו כ"כ רגועים שאפילו הספקנו לשבת לאכול לפני שהתחיל האירוע וגם במהלך האירוע). כמו כן, המקום כ"כ יפה שחלק גדול מהצילומים שעשינו היו בגינת הירק ובכניסה של מערבה.מעבר לזה האוכל היה פשוט משוגע! אנשים לא הפסיקו לקום לקחת צלחות ולטעום מהכל. בזכות התפריט המגוון של מערבה ובסיוע של נעמה, היועצת הקולינרית, הצלחנו לבנות תפריט שבו לכל אורח היה מה לאכול ובמהלך הקינוחים חברים באו לשאול אותנו אם הקינוחים באמת פרווה כי הם לא האמינו. אנחנו כבר שבועיים אחרי ואנשים עדיין לא מפסיקים לדבר איתנו על החתונה שלנו, על האוכל, הרמה הגבוהה ועל כמה שהם נהנו.(צילום איתמר דובק ובר ציון)
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל וואו!כמה שאנחנו מרוצים מהבחירה במערבה!התחתנו בשישי צהריים בתאריך 12/5/23 ונתחיל מזה שהאורחים פשוט לא מפסיקים להחמיא לנו על האוכל (שכולם אומרים שהוא הכי טעים שאכלו בחתונות), השתיה, האדיבות של הצוות, ועל הנראות של המקום!ועדין הסיבה העיקרית שבגללה אנחנו ככ מאושרים מהבחירה היא הצוות המדהים, קרן, יותם, רעות, וכמובן ארז המדהים.מהרגע הראשון הרגשנו כמה אכפת להם שנהיה הכי שמחים ומרוצים, והרגשנו בנוח לדבר איתם בכל יום והכל שעה, כשתמיד ענו לנו בשמחה ואדיבות, באמת באמת שאין אנשים כאלה ❤️מאוד ממליצה על המקום, באמת שלא היינו רוצים להתחתן בשום מקום אחר!
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין מקום כמו מערבה, מקום שהטבע מסביב משדרג את האולם ונותן אוירת פריחה.כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו שהצוות מקצועי וזה המשיך עם מנהל האירוע ומנהל הבר, וכמובן השפית וצוות המלצרים והברמנים.לא יכולנו לאחל לעצמנו ערב כל כך מושלם.צוות מערבה הם ההבדל בין טוב מאד למצויין, ואכן הם מקצועיים ומצויינים.
הצג עוד

moshe   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו ❤️אז ככה…..הבת שלנו המקסימה ימית ורועי בן זוגה המדהים התחתנו ביום חמישי שעבר במערבה.התגובות של משתתפי האירוע שזרמו מיום האירוע ועד היום ( שבוע אחרי) בלי הפסקה , הן תגובות מדהימות על אירוע מושלם, יפה, נעים, מרגש וכמובן טעים בצורה קיצונית , כמה מחמאות שקיבלנו על צורת ההגשה והקונספט של חתונה הפוכה שאוכלים קודם ואז מתחתנים ורוקדים.החתונה הייתה הדבר הכי גדול שחווינו , למזלנו קיבלנו בחדר הvip שולחן עמוס בכל טוב ממטעמי המטבח שהיה הכי טעים בעולם וכשקיבלנו את שלל המחמאות על האירוע הבנו שהאוכל היה יותר ממדהים כמו שאר האירוע שהיה פשוט מושלם . אין מילים להביע את הערכתנו למקום המדהים הזה מערבה ולכל הצוות המקסים והמקצועי וכמובן לשף הגדול מכולם רן שמואלי והשילוב עם צלמים מדהימים ו דיג׳י נדב שפילמן התותח שהשלים את התמונה של האירוע לאירוע פיצוץ .ושאפו אחרון לזוג המקסים שלנו ימית ורועי שהפיקו במשך שנה את החתונה הכי יפה שיכולנו לחלום עליה ושיהיו החיים שלהם מהיום כמו החתונה שהייתה.ובשבילכם מערבה זו המחמאה הכי גדולה שיש.🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹❤️❤️❤️
הצג עוד

Or Frenkel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו למערבה לפני כמעט שנה, ביום חורפי, וברגע שנכנסנו כבר הרגשנו בבית, כאילו זה פשוט נכון. כשחשבנו להתחתן רצינו להרגיש שהחתונה שלנו משקפת אותנו ואת מה שאנחנו אוהבים, שזה אירוע שאנחנו עושים בשבילנו ובשביל לחגוג את האהבה שלנו. מאהבותינו הגדולות ביותר זה אוכל טוב, אלכוהול טוב ואווירה מיוחדת טובה ומשפחתית. מערבה עונה על כל הבקשות האלה ועל כל כך הרבה יותר! האוכל היה מ-ד-ה-י-ם-! התפריט הוא אישי לכל זוג ומותאם להעדפות ולבקשות של הזוג, והאורחים נדהמו מכמה טעים יכול להיות אוכל של חתונה, וסיפרו שלא הצליחו להפסיק לאכול :) האורחים מחול הגדילו ואמרו שזו הארוחה הטובה ביותר שאכלו מימיהם. האולם עצמו מיוחד ושונה, מרוהט בעץ מלא ומרגיש כמו מסעדה גדולה איכותית ומעוצבת (עבורנו זאת המחמאה הגדולה ביותר שאפשר לתת על אולם). מנהל האירוע שלנו וכל צוות מערבה פשוט מדהימים, קשובים, סבלנים ומקצועייים ברמה הגבוהה יותר, נענו לכל בקשה והיו עבורנו לכל שאלה, הרגשנו שאכפת להם מכל פרט ושהכל ילך מצוין כאילו הייתה זו החתונה של המשפחה שלהם. בקיצור, זכינו! תודה ענקית, אוהבים אתכם מלא! צילום: לוז | LUZ
הצג עוד

Noam & Omri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אולם מדהים! ליווי צמוד מהרגע הראשון, מענה לכל השאלות שלנו ויחס אישי לאורך כל הדרך. ביום האירוע היו מצויינים ותקתקו הכל, לא היינו צריכים להתעסק בכלום.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחד הדברים שהיו לנו הכי חשובים, אם לא ה- זה האוכל. היה לנו חשוב שיהיה אוכל טוב, שכולם יהנו ממנו ואין מתאים ממערבה. עד היום אנשים לא מפסיקים לדבר על האוכל (הכל היה בסגנון ים תיכוני ועל האש עם טוויסט) - המנות העיקריות המשוגעות, הקינוחים המטורפים והאפטר המפנק. חודש אחרי האירוע ואנשים לא מפסיקים לדבר על האוכל והמנות! הוספנו גם עמדת קוקטיילים שהייתה הצלחה מסחררת לאורך כל האירוע (עד החופה היה בר קוקטיילים נפרד ואחרי החופה נכנס לתוך הבר). גם את המעט שדרוגים לתפריט האלכוהול הבסיסי (שהוא מאוד מוצלח ומפנק) עשינו דרך מערבה במחיר שהיה מאוד הוגן ובעיקר עם ראש שקט. מערבה הוא אומנם לא מקום זול (לשון המעטה), אבל אין ספק שה-Value for money הוא אדיר.
הצג עוד

שני וערן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
כשהסתובבנו לחפש אולמות, מערבה תפס את עינינו בעיקר בשל התקרה הגבוהה והריהוט האיכותי. זאת בנוסף לקייטרינג של רן שמואלי, עליו פירטנו בחוות דעת נפרדת. גם אחרי שראינו אולמות נוספים, מערבה נשארו בטופ. תמיד חזרנו לחשוב על מה שראינו שם באולם. מאחר וסגרנו כמעט שנה לפני האירוע, מאז עוד השתפרו דברים, וכל הכניסה לאזור קבלת הפנים, שהיא בעצם שביל של עצי אקליפטוס, נהייתה פורחת יותר, והמרווחים בין אבני הדרך נסתמו כך שפחות מסוכן לנשים בעקבים ליפול שם. המקום מאוד יפה, גם הכניסה, גם אזור קבלת הפנים והחופה, גם האולם עצמו, וגם יש חצר עם ערוגות ירק וגזיבו. באולם יש מטבח פתוח, שזה קונספט מאוד מעניין ומאפשר לקייטרינג שלהם לנצל את המתקנים בצורה מעניינת ולתת שואו של אוכל ולא רק אוכל. כחודש לפני האירוע הייתה לנו פגישה עם מור, שתהייה מנהלת האירוע שלנו, ועידו, שהיה המנהל הטכני מול הספקים. מור ממש עזרה לתקתק עניינים וענתה לנו בכל שאלה בשבוע הלחוץ שלפני החתונה. עידו ישב איתנו על סידורי השולחנות, והיו כמה סבבים של ניסיונות לסדר את האולם, ועידו היה סבלן ונענה לבקשות הרבות שלנו. אייל מנהל הבר עבד איתנו על תפריט האלכוהול, שהיה חשוב לנו שלא יכיל משקאות שאינם טבעוניים. באירוע עצמו היה גם תומר שעזר בפרטים הטכניים. מור ועידו גם יעצו לנו להביא כמה שיותר פריטים לחתונה בימים של לפני החתונה וכך עשינו ובאמת שזה היה כדאי. כך נסחבים פחות ביום עצמו. אנחנו מאוד מרוצים מההתנהלות של צוות מערבה במהלך האירוע עצמו. המלצרים, הברמנים, המאבטחים, סדרני החניה, המנקים, דיילת המשפחה וכמובן מור, עידו, תומר ואייל - היו פשוט מקסימים ומעולים ואנחנו מודים להם מאוד על אירוע בלתי נשכח לנו וגם לאורחים שלנו! וכל זאת בניצוחו של אופיר! התאורה, המוזיקה, הריהוט, המזנונים, החופה - הכל התרחש כפי שרצינו. יש לציין שגם הבאנו מנהל אירוע מטעמנו (על כך בחוות דעת נפרדת על "מתחתנים בראש שקט") והצוות של מערבה עבד מולו בשיתוף פעולה מלא ללא שום בעיות. וגם מול כל הספקים עבדו כמו שצריך ללא בעיות, והתנהגו כלפיהם יפה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up