כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טל אלון מאפרת מקצועית

טל אלון מאפרת מקצועית

איפור כלות
טלפון:0547435588
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liadaf   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל המקסימה איפרה ועיצבה את שיערי לרגל חתונת אחי והתוצאה- פי כמה מוצלחת מביום חתונתי! כמה חבל שלא פגשתי את טל לפני כן! טל היא מאפרת ומעצבת שיער פרפקציוניסטית, באיכות נדירה וברמה בינלאומית. קצת לפני יום האירוע, טל הזמינה אותי למפגש הכנה וביצעה הערכה של השיער ונתנה המלצותיה, וכן שלחה לי הוראות מפורטות להכנת העור והשיער בימים שלפני האירוע- כמה מקצועי! ביום האירוע, טל עיצבה את שיערי המתולתל ועיבדה כל קבוצת שיער בקפדנות ובטכניקה מיוחדת עד שהגענו למראה המושלם שהפך מדמיון למציאות. לאחר מכן טל איפרה אותי איפור מעודן ומושלם וחומרים איכותיים ביותר.והבונוס- טל נעימה ומשרה בטחון ורוגע, פשוט נהדרת! כמובן שבחתונה גרפתי אינספור מחמאות, ומאותו רגע נשבעתי מאותו יום- שאיפור ושיער רק אצל טל! למי שמעוניינת באיפור ושיער באיכות ובקלאס- רק טל!
הצג עוד

עדן וג'ונס   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל מאפרת ומעצבת שיער בסבלנות רבה וסובלנות רבה לשינויים והערות (גם אם לא יודעים כל כך להסביר אותן).
הצג עוד

mayakahn42   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל הייתה מקצועית ומשקיענית ברמה הכי גבוהה. קיבלתי מלא מחמאות על האיפור והשיער ונהננתי מיום ההתארגנות מאוד!
הצג עוד

Renée   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לטל דרך המלצה של אחת המלוות שלי, לאחר שחיפשתי הרבה אחרי המאפרת המתאימה. חיפשתי אחרי איפור עדין וטבעי יותר ולאחר שראיתי את העבודות של טל באינסטגרם הייתה לי תחושה ממש טובה לגביה. אח"כ גם הבנתי שהיא גם עושה תסרוקות וזה סגר לי פינה נוספת.מהרגע הראשון שדיברנו הרגשתי חיבור. השקיפות והפתיחות היו ניכרים כבר מההתחלה ולא הייתה שאלה שקפצה לי ולא קיבלה מענה.היא הייתה סבלנית בטירוף לכל אורך התהליך והיה הכי מדהים בעולם ביום החתונה עצמו. ממש נהניתי מכל ההתארגנות, האווירה הייתה כיפית, רגועה, ביחוד כי אני ואחת המלוות התארגנו איתה.אין לי יותר מה להוסיף חוץ מזה שהיה מושלם, האיפור לא זז, התסרוקת הייתה בול מתאימה, קיבלתי מחמאות באירוע עצמו ואפילו (!!!) ביום ניסיון כשרק הדגמנו את האיפור.אין ספק שהיא תותחית, ממליצה בחום!
הצג עוד

מעין   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל פשוט מהממת, קשובה, מקצועית ונעימה. הגעתי אליה דרך איזיווד שידעו להתאים לי בדיוק את הטעם שחיפשתי באיפור שיער. השיחה הראשונה הייתה נעימה וידעתי שאני רוצה שהיא זו שתהיה איתי ביום החתונה. בפעם הבאה שנפגשנו זה היה לאיפור ניסיון והיא הייתה סופר מקצועית וקשובה. כמובן שביום החתונה עצמו היא הייתה תותחית! חשוב לציין שהיא גם איפרה את אמא שלי ואחותי ושלושתנו עפנו! ממליצה בחום!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחה הראשונה עם טל ידעתי שהיא סופר מקצועית. בפגישה הראשונה שלנו לאיפור ניסיון גיליתי שהיא גם מהממת, נחמדה ומצחיקה. ביום החתונה (חתונת שישי צהריים) היא נאלצה לנסוע באמצע הלילה עד חדרה כדי לאפר אותי 🥹 והיא עשתה את זה באהבה ובשמחה, הביאה איתה הכל ובאה סופר עירנית ומקצועית.בקיצור, היה תענוג להכיר אותה! ומעבר לזה היא גרמה לי להיראות ולהרגיש כמו נסיכה ממש ♥️
הצג עוד

ilanitkobi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל אלופה אמיתית, מקצועית ויודעת את העבודה.איפרה אותי ועיצבה לי את השיער ועשתה זאת באופן מושלם. יודעת להתאים את האיפור לפנים ולהדגיש את מה שמחמיא והכל בצורה כל כך עדינה ונעימה.היה פשוט כיף להיות איתה והיא העבירה לי את השעות לפני ברוגע.האיפור והשיער לא זזו כל הערב וגרפו ים של מחמאות.
הצג עוד

מרינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת שמתמחה בסגנון עדין וטבעי וטל בדיוק כזו. היא קלעה בול לסגנון שלי!האיפור היה זוהר ומחמיא אבל לא הרגיש עמוס מידי או מאופר מידי.. והוא היה עמיד כל האירוע, לא זז!קיבלתי המון מחמאות מכל האורחים והרגשתי ממש יפה ומיוחדת
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
טל איפרה אותי לחתונה והיא מאפרת עדין טבעי ומושלם!איילינר דק ועדין ובכללי האנרגיות שלה כל כך מרימות עשתה לי יום מושלם!אדיבות מקצועיות סבלות בלי סוףממליצה בחום❤️❤️
הצג עוד

ateret   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל היתה קשובה מהרגע הראשון והתאימה לי את האיפור שיער באופן מושלםם. גם כשפתאום רגע לפני שיצאתי לצילומים רציתי משהו קצת אחר בשיער, היא לא התרגשה ועשתה תסרוקת מושלמת. קיבלתי מלא מחמאות על האיפור והשיער!

להמשך גלישה באתר
up