כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דרזנר 5 - DREZNER 5
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Revital Taviv Friedman   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
ב”ה זכינו לעשות באולם דרזנר 5 בפ”ת שני ארועי בת מצווה. היה מדהים ומעל המצופה. האולם מרהיב ביופיו, אנשי המקצוע שילוו אותנו היו מיקצועיים ומדהימים! הכל פשוט היה מושלם ברמות על ב”ה! מפעילה מדהימה ומהממת, מנהל ארוע, מעצבת האולם ואת קיר הבת מצווה , צלם המגנטים והווידאו- כולם ב”ה עבדו במיקצועיות מדהימה!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אולם בעיצוב אורבני מקסים! צוות מדהים ומקצועי,שירות מופתי וברוחב לב. האורחים הרעיפו מחמאות על האוכל המעולה השירות הנדיב ועיצוב האולם!!! תודה לכל צוות דרזנר בזכותכם זכינו לאירוע מושלם!!!!!!
הצג עוד

Kala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הלכנו לראות עשרות אולמות בין חיפה לת"א, שום מקום לא הגיע לרמה של דרזנר 5 מכל הבחינות. מקום מושלם לחתונה קטנה-בינונית החוויה שלנו היתה מדהימה, האורחים אמרו שהאוכל היה מעולה, טרי וחם, שהמלצרים והעובדים היו שירותיים ואדיבים. המקום עצמו פשוט יפה, לא צריך להוסיף כלום. המנהלת אירוע היתה מדהימה, עשתה כל מה שצריך ברוגע ומקצועיות. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות לכל אורך הדרך וקיבלנו מענה לכל מה שביקשנו בלי התחשבנויות ובהבנה מלאה מצידם.
הצג עוד

einatmor115   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אולם מושלם! היה לנו כל כך כייף להתחתן בו, מעבר לזה שהאולם מהמם, האוכל פצצה, מה שלדעתי עושה אותו זה האנשים! קובי מנהל האולם פשוט קסם של בן אדם! היה לנו כל כך כייף להתנהל מולו, כל מה שביקשנו ואנחנו לא קלים!!! תמיד עזר בחיוך וככה גם כל הצוות הנדיר של המקום. אנשים לא הפסיקו להגיש שהאווירה שם הייתה פשוט ביתית וחמה, שהאוכל היה פצצה והמקום מהמם! חשוב לציין שזה היה אחרי חיפושים רבים, ראינו המון אולמות ובאף אחד לא קיבלנו את היחס שקיבלנו בדרזנר 5. בקיצור מומלץ בחום!!!!!
הצג עוד

Benny Benjamin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו שלושה שבועות אחרי החתונה ולגמרי התאוששנו וזההזמן לקצת קרדיטים. Drzner 5 ללא ספק הוא קסם של מקום . לגמריהתאהבנו וגם דיי ברור לנו למה. קודם כל מבחינה ויזואלית, המקום פשוט יפהיפה. סופר אורבני, סופר חמים ולגמרי מדבר אלינו עם כל הירוק מסביב. פרמטר לא פחות חשוב הוא כמובן איך לא - האוכל, המגוון, הטעם וגם הנראות לגמרי השאירו אצלנו חותם. התגובות שקיבלנו מהאורחים השאירו אצלנו אישור על ערב מוצלח ובחירה נכונה שלנו כזוג להתחתן במקום שלגמרי מאפיין אותנו. מנהל האירוע שלנו - צח, הוא אגדה. רמת התשומת לב , והיחס שקיבלנו ממנו וגם מקובי בעל האולם הוא יחס מהמם. הרגשנו לגמרי מיוחדים ולגמרי ברי מזל שהמקום והאנשים שמנהלים אותו הופכים לחברים בתוך התהליך של בניית האירוע. אנחנו ממליצים בחום לכל מי שמחפש אירוע מלא בסטייל, אוכל טעים ואנשים מדהימים שדואגים לכם כל הזמן להגיע ל Drzner 5 ופשוט להנות בראש שקט.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up