כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דקלה - אלת האירועים

דקלה - אלת האירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0545399706
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yonaton   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ההיכרות שלנו עם דקלה התחיל עוד לפני שנפגשנו, דיברנו כמה וכמה פעמים בטלפון ובהודעות. וכמו אלופה היא עזרה לנו עם כל חשש, בעיה, התלבטות שהיה לנו והכל נעשה בשמחה ועם חיוך. ותוך כדי העברת התחושה של נכונות לכל עזרה שתידרש. (היא אפילו ענתה כשהיא הייתה בחול כדי לעזור לנו).שניפשנו סוף סוף הבנו מי דיקלה באמת, ושמחנו כי ידענו מהרגע הראשון שיש לנו על מי לסמוך ושיהיה לי ראש שקט בחתונה כי היא הכי מקצועית שיש.בימים לפני האירוע ובאירוע עצמו הכל היה חלק וחוץ מלומר לדקלה שלום לא היינו צריכים אף אינטראקציה איתה (כמובן שהיה כי היא מלכה) אבל הכל היה מסודר מתוקתק ומנוהל למופת. הראש השקט זה כל מה שהיינו צריכים באותו יום וקיבלנו אותו עם בונוס של אירוע מושלם.
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
דקלה הייתה זמינה לכל דבר שהיינו צריכים. במהלך האירוע הכל היה מתוקתק ועבד מעולה! יכולנו פשוט לבוא ולהנות מהחתונה :)

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישת הכרות עם דקלה בגן וכבר אז הבנו שאפשר להיות רגועים ושיש על מי לסמוך. דקלה נתנה עצות טובות ,כנות, מה כדאי לעשות ומה פחות יעבוד מנסיונה האישי והפיגה לא מעט חששות שהיו לנו, עם הרוגע והביטחון שלה בדרך שבה הדברים צריכים להיעשות.דקלה זרמה עם כל רעיון שהעלינו וייעצה לנו איפה לוותר על דברים שלא היה בהם באמת צורך.בערב הארוע הכל תקתק, הכל עמד במקום והכל בוצע על הצד הטוב ביותר. היה מושלם!
הצג עוד

Nadine   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לאחר חוויה חלומית ובלתי נשכחת, אני מרגישה צורך לשתף בחוויה שעברנו בידי המפיקה המופלאה שלנו, דקלה. מהרגע הראשון שנפגשנו, הבנו שהגענו לידיים הכי טובות שיכולנו לבקש. היא הפגינה מקצועיות רבה, עם יכולת מדהימה להבין בדיוק מה אנחנו רוצים.התחושה שהייתה לנו הייתה כאילו אנחנו בידיים של חברה טובה, שרואה ומבינה את כל הפרטים הקטנים והמשמעותיים שחשובים לנו. היא הייתה קשובה לכל שאלותינו ובקשותינו, גם כשהן היו נדמות לנו כחסרות סבלנות או יותר מדי מורכבות.אחת התכונות המרשימות ביותר שלה הייתה הסבלנות. היא לא הסתפקה בלתת לנו רק את מה שביקשנו, אלא גם השקיעה זמן רב בהסבר על כל פרט ופרט, ובכך עזרה לנו להתקדם בתכנון של האירוע שלנו בצורה מושכלת ומותאמת אישית.מעבר לכל אלו, היא הייתה פשוט נעימה ומכילה. בכל פעם שנפגשנו או דיברנו, היא הצליחה להרגיע אותנו ולתת לנו את ההרגשה שהכל יהיה בסדר, גם ברגעים שבהם הלחץ היה מגיע לשיאו.בסופו של דבר, האירוע עצמו היה פשוט מושלם. הכל זרם בחלקות ובדיוק כפי שתכננו.
הצג עוד

Lila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את דקלה הכרנו כבר בערב הטעימות, אליו הגענו די הרבה לפני החתונה - וכבר היינו מרוצים. התאריך שלנו נדחה לאור המלחמה, ודקלה לא נתנה לזה לעבור לידה, וכתבה לנו רק כדי לדעת איך אנחנו, ולעודד בכך שיהיה מקסים גם בתאריך החדש. לקראת התאריך המחודש חודש הקשר (עשינו מאמץ לוודא שדקלה היא זו שתמשיך איתנו, זה היה לנו מאוד חשוב) - ונדהמנו מכמה נעים לעבוד עם דקלה, שנתנתה לנו את כל המידע שהיינו צריכים (כמה פעמים שהיינו צריכים כדי לקלוט אותו), הייתה זמינה עבורנו לסידורי ההושבה (בדגש על סבלנית לכל השינויים וזמינה עבורנו), ונתנה לנו דגשים חשובים לקראת האירוע עצמו.בערב החתונה, הכל התנקז לכדי לראות את דקלה מפזזת בשבילנו, מדברת עם מי שצריך דרך האזניה, מתפעלת עם ה-DJ את מה שצריך, ופשוט - מנהלת לנו את האירוע בצורה הכי טובה שיש!!!! ומבלי לפסוח על כלום - מהדברים החשובים ביותר, ועד לדברים הקטנים - כסא לסבא שלי לחופה. בקיצור - כל דבר שדיברנו עליו ומעבר לו.
הצג עוד

anatshachar22   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברנו ונפגשנו עם דקלה הבנו כמה היא מקצועית, נעימה ושיש על מי לסמוך. תמיד עם חיוך על הפנים, זמינה לכל שאלה ופשוט כיף גדול!
הצג עוד

Harel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מעולה! עזרה לנו בכל מה שהיינו צריכים גם בשעות מאוחרות, יחד אישי וצמוד :)

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
דקלה סייעה בכל דבר שביקשנו לאורך כל הדרך, החל מהפגישה הראשונה ועד לסוף האירוע. הייתה זמינה לכל השאלות שלנו בשבועות ובימים שלפני, והתקשורת איתה הייתה נעימה מהרגע הראשון. היא דאגה לנו דבר ראשון ווידאה שנוח ונעים לנו בכל שלב בדרך. תודה דקלה על אירוע מעולה!
הצג עוד

אשלי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
בעלי שעבד בתחום האירועים הכיר את דקלה ומהרגע הראשון היה לנו ברור שאנחנו רוצים אותה איתנו לכל אורך הדרך!דקלה הייתה זמינה תמיד, ענתה לכל שאלה בפירוט ובמהירות, עזרה לנו בהתלבטויות קטנות וגדולות והכל בסבנלנות ובחיוך.בפגישה לקראת האירוע עברה איתנו על כל הפרטים, גם כאלה שלא חשבנו עליהם בעצמנוהיא הייתה שם עבורנו בשלב ההתחייבות ועזרה בשיחה עם האולם, מה שהקל מאוד והרגיע שיש מישהו שמבין את הדקויות והוא בצד שלנו :)
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
דקלה הפיקה לנו את החתונה בצל החורש. כבר מהרגע הראשון נתנה לנו הרגשה טובה שיש על מי לסמוך. דקלה הייתה חדה ומעורבת בכל הפרטים הכי קטנים, זמינה לכל שאלה ובקשה, הגדילה ראש, והכל בוייב קליל, כיפי וזורם עם חיוך ענק. קיבלנו הרבה מחמאות מבני משפחה וחברים על ניהול האירוע על ידי דקלה ואנחנו ממליצים עליה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up