כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב בצלאל אורדמן

הרב בצלאל אורדמן

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0587175050
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שני   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הרב בצלאל בן אדם מקסים!! עזר לנו המון, בעקבות המלחמה הייתה לנו דחייה מאוקטובר ל9.1.24 והוא ליווה אותנו בכל התהלך הסביר לנו הכל, עשינו איתו שיחת זום כדי שנבין את כל מהלך החופה. הוא עושה המון שמח במהלך החופה וגורם לכל האנשים להיות קשובים♥️♥️
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בהתראה ממש קצרה אל הרב היקר בצלאל, בגלל המלחמה נאלצנו לדחות אתהחתונה והרב שהיה אמור לחתן אותנו איבד את אחותו בפיגוע רצחני, לכן לא ידענו מה לעשות וישר פנינו לרב היקר, הוא ישר הבין אותנו וקיבל אותנו באהבה, על כך אנו מודים לו מאוד!
הצג עוד

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב הכי חייכן, זורם ושמח שפגשנו. העביר את כל האופי הכיף הזה לקהל בחופה, מה שהפך אותה לזורמת, כיפית וקלילה!ביקשנו שהחופה תהיה קצרה והוא לגמרי עמד במשימה.אנחנו והקהל מאד אהבנו אותו.ממליצים בחום!
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם הרב אורדמן לאחר ששמענו המלצה. לאחר שיחת טלפון של כ15 דקות הבאנו שהגענו לאדם הנכון וכבר סגרנו איתנו את תאריך החתונה שלנו. השירות, הליווי ההכנה היו בצורה מקצועית, קלילה שמתאימה לזוג צעיר. התחברנו מאוד, ממליצים בחום!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו רב שיהיה קליל וכריזמטי, שהאנשים לא יאבדו עניין וייעלמו או ידברו במהלך החופה, אלא שבאמת יהיו איתנו ברגע שלנו וישמחו איתנו בלי שזה יעיק.והרב בצלאל אורדמן הייתה בחירה מדוייקת ומצויינת!! עשה לנו חופה יפה, לא ארוכה וגם לא קצרה מדי. הצחיק אותנו ואת האורחים, ברמה ששאלו אותנו בסוף איפה אפשר לראות סטנדאפ שלו (; קיבלנו המון תגובות חיוביות מאנשים שסופר התלהבו ממנו, וממש היה אפשר לראות איך כולם מרוכזים וממוקדים בטקס! כשבוע לפני החתונה עשה איתנו פגישה מקדימה בזום, הסביר לנו על טקס החופה והסדר של הדברים, הזמין אותנו לשאול שאלות, ודאג שנבוא הכי מוכנים שאפשר. בקיצור - ממליצים בחום! אחת הבחירות הטובות שלנו בחתונה :)
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לכבוד הרב בצלאל אורדמן ממש במקרה, וזו הייתה המקריות הכי טובה שיכלה לקרות לנו.כבוד הרב חייכן, מסביר בנעימות, אחראי ותיזכר אותנו בכל מה שצריך. כבוד הרב קידש אותנו והעביר את החופה שלנו בצורה מושלמת וקלילה! בע״ה נתראה רק בשמחות!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרב מקסים ואדיב , מבצע הדרכה מקיפה אך עניינית והכל ברוח צחוק ! וכך גם היה בחופה ! משתף את הקהל ולא נותן להם לצאת מפוקוס
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על הרב אורדמן מרב אחר ובשיחה הראשונה מאוד התחברנו. רב מאוד קליל, זורם ופתוח. היה מאוד זמין לכל שאלה , כולל בתקופה שלאחר החתונה ועזר לנו עם סגירת כל המסמכים. מומלץ מאוד!

קרין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז ככה , פגשנו את הרב אורדמן וגילינו רב מקסים , מדהים ומצחיק ! הרב אורדמן ליווה אותנו בכל התהליך , עזר , תמך והיה זמין לכל השאלות שלנו , עשה לנו חופה בלתי נשכחת ,מרגשת ביותר , קלילה ומצחיקה , וממש סחף את כל האנשים שבאו לשמח אותנו בחופתנו . היה אכפתי ונשאר איתנו בקשר גם אחרי החתונה להסביר מה עלינו לעשות ביום שאחרי , לתת הכוונה , להודות לנו ולעזור ! אין לנו שום ספק שאם הייתה לנו את האפשרות היינו בוחרים בו שוב ושוב ושוב ! אין מילים בפי להודות על השירות המסור של הרב לזוגות רבים המתחילים את חייהם ובוחרים בו להיות הרב שייקח חלק ברגע הכי אינטימי ומרגש בחייהם ! אתה חד משמעית עושה עבודת קודש ! אז שוב תודה לך על תהליך מדהים , זכינו להכיר אדם ורב כמוך !
הצג עוד

ido   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
פנינו לרב אורדמן לאחר ההמלצות שראינו עליו ב mit4mit. חיפשנו רב שגורם לתהליך להיות נעים ועושה חופה קלילה, שמותאמת לזוג ולאורחים חילונים ויחד עם זאת מרגשת. כבר מהשיחה הראשונה, הרב אורדמן הסביר לנו על כל התהליך בצורה ברורה ועם הרבה חוש הומור. נענה לכל שאלה ובקשה שהייתה לנו, הרגשנו שחשוב לו שהחופה תהיה כפי שאנחנו רוצים וחולמים. הרב הזכיר את שמות יקירנו שנפטרו, איפשר לזמן בני משפחה וחברים לקריאת שבע הברכות, איפשר לשנינו להעניק טבעות אחד לשנייה, איפשר להקריא ברכות אחד לשנייה ולהוריד את ההינומה בשלב מסוים במהלך החופה. הטקס היה מלווה בהומור וסחף את האנשים להיות קשובים לאורך כל החופה. בהחלט ממליצים עליו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up