כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פפריקה מוסיקה | Paprika Musica

פפריקה מוסיקה | Paprika Musica

תקליטנים
99
99 מתוך 100
לפי 1838 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 17 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני 19 שעות
100 מתוך 100
הגענו לפפריקה ולאלי ספציפית אחרי שהיינו בחתונה שהוא תקלט בה וממש אהבנו את המוזיקה, מהפגישה הראשונה הבנו שהוא הולך להיות הדיג'יי שלנו. אלי היה מקסים, עם היחס החם, ההקשבה שלו, המקצועיות, הוא ממש הבין אותנו ואת הטעם שלנו במוזיקה, וזה היה ממש ניכר בחתונה!! כולם עפו על המוזיקה, אמרו שהיה איזון מושלם בין המזרחית לשאר הסגנונות ושהמוזיקה ממש ייצגה את מי שאנחנו. בקיצור היה מושלם ואנחנו ממליצים על אלי מכל הלב!
הצג עוד

gilb2381   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה במשרד היו אנרגיות מטורפות, זרימה,היתה תחושה שרק מהמבט של מעיין היא ידעה להבין אותנו ואת הסגנון שלנו. בחתונה קיבלנו אינספור מחמאות, הרחבה היתה מלאה תמיד , לא הפסקנו לרקוד, ולהינות. היו אנרגיות מטורפות בזכות האוירה והמוזיקה שמעיין ידעה להתאים ולתזמן הכל!!!!
הצג עוד

רותם וירדן קוק   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל בפגישה עם ענוג, שם כבר התאהבנו ממבט ראשון, באווירה, במקצועיות והבנו שעשינו את הבחירה המושלמת!
הצג עוד

Naor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
איך הגענו אליהם בכלל?ראיתי את שרון מעיף את הרחבה בחתונה של חבר. איך לתאר את זה? כשהייתי ברחבה רק נהנתי ורציתי לרקוד. כשיצאתי מהרחבה רציתי לחזור לרחבה. כשסגרנו תאריך לחתונה שלנו לא היה לנו ספק שאנחנו הולכים על שרון. נפגשנו איתו ופגשנו חבר. שיחת היכרות מהנה ומצחיקה שבה ישבנו ובאמת ראינו שיש כימיה ביננו ובין שרון. לקראת החתונה ישבנו לערב יותר רציני לעבור על הפלואו של הערב והמוזיקה הספציפית בו. מה חשוב (וגם מה חשוב שלא).באירוע שלנו עפנו באוויר, לא היה אורח שלא דיבר על האווירה המטורפת, פשוט מסיבה שלא בא לאף אחד להפסיק לרקוד. ולסיום, איך אני יודע שבחרתי נכון? כשאני שואל דודה שלי איך היה האוכל והיא מעבירה נושא לדיגיי, כשבעבודה אנשים שבדרך כלל לא רוקדים היו ברחבה, כשאנשים לא רצו ללכת להסעה כי מבחינתם המסיבה רק התחילה. תודה שרון, הפכת את האירוע שלנו למטורף. תודה רבה
הצג עוד

Vito   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהמפגש הראשון עם גיא הבנו שזה מה שאנחנו מחפשים. תקליטן רציני שמכיר את התחום מא' ועד ת'. תקליטן שיודע לעבוד עם קהלים שונים ומגוונים ואוהב ממש את העבודה שלו.נתנו לגיא יד חופשית יחד עם שירים שרצינו שהוא ישלב בתוך האירוע. גיא ידע לשלב אותם בזמן הכי מתאים.היה לנו קהל הטרוגני, אך מהרגע שגיא שם פליי, כולם הפכו לקבוצה אחת שמחה שרוקדת ונהנית.ראוי לציין שגיא הוא גם בן אדם משכמו ומעלה. כל התקשורת איתו הייתה מעולה. הוא גם עזר לנו בכל דבר שלא בהכרח קשור ב100% לחלק של הדיג'י. תמיד בשמחה, חיוך ורצון רב.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הזמנו לחתונה את מעיין לב, התקליטנית הכי מטורפת ומגניבה שיש!!מההתחלה היתה מאוד נעימה, התעניינה בנו, היתה קשובה לבקשות שלנו.בפגישת מוזיקה היא העיפה אותנו באוויר, יצאנו ממנה מחוייכים לכל היום.וכמובן, בחתונה עצמה היא הגיעה בזמן, הרגיעה אותנו והיתה תותחיתתתת ברמות על! קראה את הקהל, העיפה את הרחבה באוויר, והווליום היה במידה המדוייקת- לא מחריש אוזניים ולא חלש.בקיצור- ממליצים בחום על מעיין לב!
הצג עוד

שי רוטל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הכרנו את ענוג מחתונה של חברים וידענו שחייבים שיתקלט גם אצלנו 😍
הצג עוד

Michelle   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהפגישות הראשונות עם צאלון הבנו שמדובר במקצוען, הוא קלט את הסגנון שלנו וידע להתאים את הפלייליסט לאופי שלנו ולמה שאנחנו אוהבים. צאלון הוא בין הבחירות הכי טובות שעשינו בארגון החתונה שלנו! הוא פשוט מלך, אין כאלה. הרחבה הייתה מלאה, כוווווולם רקדו, הצעירים, המבוגרים הוא יודע לקרוא את הקהל בזמן אמת וליצור אווירה מטורפת, היו אפילו בקשות מהאורחים לקבל את הפלייליסט שלו😅. אנחנו התאהבנו בו לגמריי הוא גם דיג'י גם מנהל אירוע גם שימח, הרים לנו ובא לרקוד איתנו אפילו 😂 הוא איש מיוחד ויישאר בליבנו זה בטוח ❤️
הצג עוד

חופית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו לפפריקה כי בחרנו הדי-ג’יי שלנו ענוג סומך המושלם! כל הצוות שלהם מדהימים ועם ציוד מקצועי ברמות ממליצה בחום!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו איך מתחילים לתאר את הדבר הלא אמיתי הזה שנקרא אסף עמוס?! מהרגע הראשון שהתארסנו ידענו שזה הדיג'יי שלנו, ידענו שהוא יהיה מטורף אבל לא האמנו עד כמה. לפני הכל חייבים לציין שאסף הוא קודם כל חבר, החיבור איתו היה משמיים, הוא נתן לנו תחושת ביטחון מהרגע הראשון שנפגשנו ברמה שכל מה שאמרנו לו זה: "תעשה מה שאתה רוצה!" הרחבה שלנו היתה מפורקתתתת, אנשים לא הפסיקו לרקוד ולעוף על אסף עוד מהסשן ריקודים הראשון ועד השיר סיום. חברים שלנו סיפרו שלא הלכו לשירותים אפילו כי "פחדו לפספס שירים טובים", ובעיקר התלוננו יום אחרי על כאבי רגליים היסטריים!!!! אסף הוא אגדי, הדיג'יי הכי טוב בפער בארץץ. הרגשנו שהוא נותן את כל כולו והוא איתנו בדבר הזה עד שנתחנן להפסיק את המוזיקה כי הוא פשוט לא עוצר! אנחנו אסירי תודה לדבר המטורף הזה שנקרא אסף עמוס, זו לגמרי היתה המסיבה הכי טובה שהיינו בה בחיים, במקרה זו היתה החתונה שלנו :) אין מאושרים מאיתנו על הבחירה והיינו בוחרים בו עוד עשרות פעמים ומתחתנים שוב עוד מליון פעם רק כדי להיות במסיבה הזו שוב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up