כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

 דיג'יי שי רבנר | DJ Shai Ravner

דיג'יי שי רבנר | DJ Shai Ravner

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
כל התהליך עם שי היה מעולה, מהפגישה הראשונית לשירים ששלחנו אחד לשני כדי לדייק את הצרכים ולפגישה הפרונטלית. ביום האירוע שי הגיע בזמן עם חיוך, הלהיב את האורחים ולנו עשה כיף על הנשמה
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היינו בחתונה של חברים ששי היה הדיג'ייוישר ידענו שכשנתחתן הוא יהיה גם אצלנו.קלט את הסגנון שלנו מהפגישה הראשונהידע לשלב בין סגנונות בין דתי לחילוני ולזרום עם הקהל.שירות אדיב! זמין תמיד לכל שאלה/בקשהתמיד עם מרץ ושמחת חייםכיף שיש ספק כזהעושה הכל בשמחה ומהלב! שי אתה אלוף!!! ☺️
הצג עוד

Yair   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהפגישות הראשונות עד האחרונות, לא הפרענו לקו של שי יותר מידי רק עם כמה בקשות בודדות. כל השאר לא חשוב כי ידענו מראש ששי יודע לעשות שמח ואיזה שירים לבחור ונתנו לו את החופש לעשות כך.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגשנו את שי בחתונה של חבר כאורחים, שי הוביל את הצוות המוזיקלי של אותו ערב, בשלב מסוים עלו לסשן מרשים צוות מאוד נישתי שגרם לחלק מהאורחים לחזור לכיסא. שי זיהה את הסיטואציה, עלה בכל הכח ובחכמה רבה הצליח להחזיר את כולם לרחבה בשגעת אמיתית. כאחד שמגיע מתחום האירועים, משימה כזו היא כמעת בלתי אפשרית בשעה כל-כך מאוחרת, הבחור עשה את זה ובענק. גובל בקוסמות. באותו רגע עליתי אליו ושריינתי את התאריך שלנו, דיג'יי + קוסם לא מוצאים כל יום 😉
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מתחילת הדרך היה חיבור עם שי, רק מהישיבה הראשונה הוא ישר הבין אותנו ומה אנחנו אוהבים ונתן הרגשה שאפשר לסמוך עליו בעניים עצומות וכך היה. הרים לנו את הארוע והעיף את כולם באוויר, קשה למצוא דיג׳יים כמוהו. שי אתה אלוף עולם !!!!

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אמאלה רבנר מושלם בכל רמה אפשרית!! השירות, המקצועיות והיחס היה מעל לכל המצופה לא הפסקנו לקבל מחמאות עליו!!!!!!

יובל ודור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה הראשונה ביננו לבין שי כחצי שנה לפני האירוע הגדול של חיינו. לאחר שיחת היכרות קצרצרה הבנו שמדובר במקצוען אמיתי. שי בדרך שלו, הכל כך כיפית גרם לנו להירגע ולסמן ״וי״ ענק לצד המילה דיג׳יי בעמודת הצ׳ק ליסט שלנו. עזרה בבחירת השירים, השימוש הפשוט באפליקציה, הזמינות של שי ומעל הכל האופי האדיר של הבנאדם הזה גרם לנו להבין שעשינו את הבחירה המושלמת שבחרנו אותו.
הצג עוד

סיון גריג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
במילה אחת - וואוו!!!!!!!! בשלוש מילים - וואוו וואוו וואוו!!! אין אחד שלא החמיא לנו על הדיג'יי והמוזיקה (אמיתי). שי מקצועי בטירוף, ידענו שהוא האחד מהשנייה הראשונה שדרכנו במשרד. מעבר למקצועיות שיא הוא גם אדם מקסים וחיובי עם ראש פתוח וחוש הומור, כל ההתנהלות מולו התבצעה בצורה הטובה ביותר והוא ללא ספק ההמלצה הכי חמה שאני יכולה לתת כדי להזניק את האירוע שלכם לפסגה.
הצג עוד

Haim   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
התחברנו לשי אחרי המלצה של מארגנת האירוע שלנו וממש התרשמנו מהידע והמקצועניות שלו. הבן אדם יודע להעשיר חוויה עם הסאונד הנכון בזמן הנכון, פשוט תותח.
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר מהרגע הראשון שנפגשנו עם רבנר ידענו שהוא יהיה הדיגיי שלנו! הוא מיד קיבל אותנו בחיוך, אווירה טובה ומצב רוח מעולה. הוא הסביר לנו את דרך העבודה שלו, אמרנו לו מה הסגנון שלנו והוא מיד הבין את הראש. ישר רואים שהוא מפוצץ באנרגיות והרגשנו את זה גם ברחבה שהייתה מפוצצת. גם האורחים החמיאו לנו עליו כבר באירוע עצמו ונהנינו ממנו מאודדד! מומלץ בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up