כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

hofit mahlf hair &makeup -חופית מחלוף איפור ושיער

hofit mahlf hair &makeup -חופית מחלוף איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0502169698
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
חופית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחופית לאחר שקיבלתי המלצות רבות ואכן הן היו מוצדקות. היא הייתה מקצועית ברמה הכי גבוהה, קשובה מאוד לרצונות שלי והכי חשוב היא מדהימה! לחלוטין המאפרת והמסרקת שלי לאירועים הבאים. ממליצה בחום!
הצג עוד

Jhenny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל !! ידעתי מהרגע הראשון שדיברתי עם חופית שאני בידיים מדהימות וסמכתי עליה בעיניים עצומות - מה שכמובן השתלם לי מאוד. מקצועית ואדימה ברמות שלא ניתן לתאר ובטח רואים כל יום!!! כמות המחמאות שגרפתי בערב החתונה שלי הייתה ענקית, האיפורמוהשיער החזיקו מדהים 😍😍 מלכתחילה חופית ישר קראה אותי והבינה מה אני רוצה בלי שהייתי תריכה להסביר יותר מידי אפילו ! אני מודה לך מקרב לב, מקווה לחזור אלייך באירועים עתידיים !! ❤️❤️❤️ בנות אם לא סגרתן עוד אתמול פספסתן !!!
הצג עוד

דורין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בזה שגוללתי באינסטגרם נכנסתי לחשבון של חופית וראיתי תמונה של חברה של אחותי שחופית איפרה אותה , האיפור מצא חן בעיניי ושאלתי את חברה של אחותי אם היא ממליצה וקיבלתי רק ביקורת טובה עליה. החלטתי לחייג ולשמוע פרטים ומה שמצא חן בעיניי קודם כל זה שחופית ענתה לי ולא המזכירה שלה והיא הסבירה לי בעצמה את כל התהליך, דיברה איתי בגובה העיניים, עם כל הלחץ שלי היא הכי הרגיעה אותי. קבענו תיאום ציפיות והכל זרם, היא לא הלחיצה אותי לבחור בזה הרגע תסרוקת או איפור והכל פשוט זרם. ועכשיו נגיע ליום עצמו!!!! היא באה מלאה באנרגיות, עשתה אותי כלה מושלמת שגם האיפור וגם השיער גרפו מלא מחמאות!!! היא הגיעה לאולם בשעה המדויקת אחרי כל הבוקר המטורף שהיה לנו והיא סידרה אותי וכמובן שהיה גם לוק 2 , בקיצור חופיתוש אהובה שלי אין עלייך!! את בהחלט הבחירה הכי טובה שעשיתי❤️❤️❤️
הצג עוד

Tahel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לפני הכל היא בן אדם!!! בחורה אלופה ומקצועית ומעבר לכך דואגת להרגיע אותך ביום הכי מלחיץ בחייך… בחורה מדהימה עם אישיות ענקית, תודה על איפור ושיער שעשית לי גם בחינה וגם בחתונה שגרפו ים של מחמאות אוהבת אותך וממליצה בחום מניסיון!!!!❤️
הצג עוד

hofitmadmoni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לחופית הגעתי מהמלצה חמה של חברה, אחרי שהייתי קצת אבודה לגבי מה אני רוצה לעשות עם השיער ביום החתונה. מהרגע שסגרנו את הסירוק לחתונה שלי היא ליוותה אותי עד רגע החתונה, היא שלחה לי תמונות וסגנונות ונפגשה איתי כדי לשמוע אותי ולראות את השיער שלי. חופית פשוט עשתה לי תסרוקת מ-ו-ש-ל-מ-ת, נראיתי בדיוק כמו שחלמתי להיראות, היא מקצועית ברמה הכי גבוהה וככה גם מקסימה ונותנת יחס אישי! היה לי פשוט מדהים! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Orpaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שקיבלנו שהיא הייתה חלק מהאירוע שלנו! מקצועית ברמות על עם ידיי זהב! ולב ענקק שלא פחות חשוב ביום גדול שכזה ❤️❤️

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
90 מתוך 100
חופית מקסימה! התחברתי אליה כבר מהשיחת טלפון הראשונה. השרתה אווירה טובה. האיפור והשיער היו מושלמים והחזיקו לאורך כל הערב (חתונה באוגוסט בגן אירועים פתוח).
הצג עוד

Rinat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני מכירה את חופית מספר שנים, ברגע שידעתי שמתחתנת ישר בדקתי איתה זמינות. מאוד מרוצה מהתוצאה, התאימה בדיוק אליי, לאופי שלי, לאיך שרציתי להראות ביום המיוחד שלי
הצג עוד

Rivka   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
זכיתי שחופית תארגן אותי לחתונה שלי. מהרגע הראשון האווירה שחופית משרה רגועה וזורמת. במהלך כל היום הזה היא דאגה להרים לי ולכל המשפחה שלי שזה בדיוק מה שחיפשתי. האיפור והשיער היו מושלמים בצורה הכי מחמיאה שיכולה להיות. כל הערב קיבלתי מחמאות , אין מקצועיות כמוה. אז הסיבה שאני מפרגנת ככה לחופית היא שמעבר לזה שאין ספק שהיא קוסמת בכל מה שקשור לשיער ואיפור, היא פשוט בנאדם הנכון להעביר איתו את היום הזה.
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חופית היא סיפור אהבה ממבט ראשון!! דחינו את החתונה שלנו 3 פעמים בגלל הקורונה והמצב הביטחוני ובכל פעם מחדש חופית מצאה את המקום לבוא לקראתי ולהיות שם בשבילי! איןןןן על ידי הזהב שלה ! פשוט אין ! איפור שיער שלא זז וגרף את כל המחמאות שבעולם!! ממליצה בחום ואהבה גדולה על חופית, בעלת יחס חם, מלטף, משרה רוגע בייחוד ביום הגדול שלך ובעיקר מקצוענית נטו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up