כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עמותת ניגון חוזר

עמותת ניגון חוזר

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hagar   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
אחת המטרות של החתונה שלנו הייתה שהיא תהיה כמה שיותר חברתית ושלכסף שלנו יהיה ערך וכך הגענו לניגון חוזר. אחרי שיחת הכירות עם לוסי ידענו שאנחנו רוצים לסגור דרך העמותה. לוסי הייתה קשובה לכל השאלות שלנו, לטעם המוזיקלי שלנו ולמה שאנחנו מחפשים. כך היא קישרה אותנו למס' דיג'יים שמתנדבים בעמותה ובזכות זה זכינו להכיר את פרץ גלס המושלם!! (חייבת לציין שכולם התאימו לטעם שלנו ולמה שאנחנו מחפשים). אנחנו יכולים להגיד בלב שלם שזכינו בדיג'י מדהים ולהכיר עמותה עם עשייה מבורכת.
הצג עוד

Yheudit   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
התקשורת עם לוסי (מנהלת העמותה) הייתה לא מהעולם הזה, היא נתנה לנו את כל הפרטים בצורה ברורה, הייתה קשובה לשאלות שלנו, לטעם המוזיקלי שלנו ולרצונות שלנו. לאחר שיחה בה שיתפנו את מה שאנחנו מחפשים מבחינה מוזיקלית, לוסי קישרה אותנו למספר דיג'יים שמתנדבים בעמותה. כך הגענו לגל פרי! הוא קלע בול לטעם שלנו, המוסיקה הייתה מדוייקת מאוד! אמרו לנו שהיה כל כך כיף, ואנחנו גם הרגשנו את זה! האורחים אמרו לנו שהסאונד היה מצויין.לא ידעתי למה לצפות, אבל גל עלה מעל כל מה שחשבתי שיהיה.ההתנהלות מול לוסי הייתה מצויינת מכל הבחינות (הזמינות, הקשב, הגמישות..).
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו לניגון חוזר בעקבות הערך החברתי שמגיע עם המקצועיות המעולה של הדי ג'יית שבחרנו, יערה המהממת 😘היה מעולה!
הצג עוד

Maria   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
כמו כל זוג התחלנו מלנסות להבין מה ומי אנחנו בעצם מחפשים ותוך כדי נתקלנו בעמותת ניגון חוזר, החלטנו ששווה לנסות וגילינו עמותה מהממת עם נותני שירות נפלאים שליוו אותנו לאורך כל הדרך!
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
רצינו שלכסף שלנו יהיה ערך, שמענו על ניגון חוזר ואחריי שיחה עם לוסי הבנו שזה זה.הבינה אותנו, קראה את הסגנון.הייתה זמינה לאורך כל הזמן.שי גולדברג המלך היה הדיגיי שלנו, מהפגישה הראשונה ועד לסוף האירוע היה נעים, חייכן, מכיל ובתקשורת מדהימה איתנו.עשינו רשימת שירים והוא הכניס את כולם, מעברי שירים חלקים, קרא את הקהל והיה תותח!!!! ממליצה בחום!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף שאפשר לנצל את הכסף שמשקיעים בחתונה למטרות טובות!שמענו על העמותה מחברים ופנינו ללוסי המקסימה שקיימה איתנו שיחת הכרות שבסופה הציעה לנו שתי אופציות לדיג׳יי שיכולות להתאים לנו. בחרנו בשי שהיה מעולה, קשוב ומקצועי, היינו מרוצים מהבחירה והייתה חתונה מדהימה ❤️
הצג עוד

יערה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לניגון חוזר ממש במקרה ושמחנו מכך מאוד. חיפשנו לתת לאירוע שלנו ערך מוסף, ולכסף שלנו מטרה נעלה. העבודה והשיח מול לוסי היה כיף ונעים, היא חיברה אותנו עם שני תקליטנים שחשבה שיתאימו לנו, שניהם היו מהממים ובסוף בחרנו באחד שהיה הכי מדויק לנו.ניגון חוזר אפשרו לנו לשלב בין ערך מוסף ונתינה לקהילה יחד עם שירות מקצועי ומקצועני שהפך את האירוע שלנו למושלם.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמענו על עמותת ניגון חוזר דרך הפייסבוק והתלהבנו ממהרעיון המקסים של חינוך נוער בסיכון למקצוע מבוקש כזה. בחרנו בהם מתוך רצון לתרום ויצאנו מאוד מרוצים מהאיכות והמחיר
הצג עוד

mayatboukai   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
ברגע ששמענו על העמותה ניגון חוזר באחת הקבצות פייסבוק הבנו שדרכם אנחנו ניקח דיגיי (עמותה שעוזרת לנערים בסיכון לפתח מקצוע בעולם המוזיקה/דייגייות). אחרי שיחת סינון מאוד נעימה עם לוסי, היא קישרה אותנו עם איציק המלך שמשיחת הזום הראשונה איתו ידענו שאיתו נסגור (כן דיברנו עם עוד DJ וזה חיזק לנו שאיציק באותו ראש כמונו), והוא פשוט איש עם לב הזהב, נעים ומקצועי. העמותה עובדת בצורה מאוד מקצועית, הרגשה מאוד בנוח מולם וממליצים בחום לכולם למצוא DJ דרכם!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
את ניגון חוזר הכרנו דרך קרובת משפחה שגם סגרה דיג'יי דרך העמותה. לסגור דיג'יי דרך ניגון חוזר הייתה הבחירה הכי קלה וברורה בכל ההכנות לחתונה. לוסי המדהימה, שליוותה אותנו באופן אישי ובמקצועיות רבה ועשתה לנו עבודה קשה כשהציעה לנו מספר דיג'יים מדהימים!! לבסוף סגרנו עם דיג'יי הבי (שלומי) לוי התותח שהרים לנו חתונה שמחה ומילא את הרחבה. המלצה חמה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up