כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ Amithigh - גיא אמיתי

DJ Amithigh - גיא אמיתי

תקליטנים
טלפון:0525353259
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
גיא הוא קודם כל אחלה של בן אדם- כיפי ונחמד ברמות, קשוב, תומך, מייעץ אבל לא לוחץ. מעבר לזה הוא דיג'יי פשוט מעולה, עם טעם אדיר ומגוון במוזיקה וכישרון גדול לחבר בין שירים בדרכים יצירתיות. היה לנו תענוג גדול איתו, וממליצים עליו בחום לכל מי שרוצה דיג'יי איכותי שיכול לתת גם במיינסטרים וגם באינדי.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
גיא היה הספק הראשון שסגרנו לחתונה לאחר ששמענו אותו בחתונה אחרת, ולא הייתה לנו שום התלבטות. בכל הפגישות המקדימות הוא הצליח להבין לגמרי את הרצונות שלנו למוזיקה באירוע, הקשיב לטעם שלנו במוזיקה והוסיף. באירוע עצמו גיא ניהל את המוזיקה בשני מקומות (בקבלת פנים וברחבה, הרחוקות זו מזו) בצורה יוצאת מהכלל. תוך כדי האירוע הוא לא נח לשנייה, ארגן ותפעל ותיקן את המוזיקה בכל זמן כדי לתת את הפסקול המושלם לאווירה, התאים את המוזיקה לכל הגילאים והיה קשוב לקהל ולנו.
הצג עוד

alon   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את גיא, ומהפגישה הראשונה נוצר חיבור, גיא ממש קלט אותנו ואת הוייב שלנו, והצליח להביא את זה לידי ביטוי בחתונה בצורה מדהימה! האורחים נהנו בטירוף ולא הפסיקו לשאול אותנו עד עכשיו מי היה דיג'י? בקבלת פנים ביקשנו שתהיה אווירה של חופשה וזה היה בול מה שרצינו. המסיבה הייתה מרימה וכיפית, אנשים לא הפסיקו לרקוד!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוווו הגענו לגיא דרך חבר משותף שאמר לנו שאם הם לא היו חברים טובים הוא לגמרי היה הדיג’י שלו בחתונה. מהפגישה הראשונה היה חיבור מטורףףףף הוא הבין מה אנחנו מחפשים וזרם איתנו על הכל! לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה בחתונה והרחבה הייתה מפוצצת ומלאה כל רגע!
הצג עוד

מלכי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה! מעבר לזה שגיא בן אדם שהיה פשוט כיף לשבת איתו במשרד ולתכנן מה בא לנו שיהיה, סמכנו עליו בעיניים עצומות שישלב את כל העולמות ויגרום לכולם לרקוד! הוא אמר לנו שהוא אוהב לעשות שילוב של שירים שכולם מכירים, מהיום ומפעם, ובאמת הרחבה הייתה מפוצצת עד השניה האחרונה בחברים, סבתות, דודים ואחיינים שכולם צרחו את המילים של השירים
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
שמענו על גיא המלצות חמות מחברים ששמעו אותו מנגן בחתונה וידענו שאנחנו חייבים לקחת אותו גם!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היינו ממש בררנים לגבי הדיג׳יי לחתונה שלנו - כי היה לנו חשוב מישהו שיהיה באותו וייב שלנו. אחרי שעשינו פגישה עם גיא וראינו שהוא ממש זורם איתנו והולך איתנו בראש - פשוט סגרנו איתו וביטלנו את שאר הפגישות. היה לנו מושלם עם גיא, קיבלנו מלא פידבקים טובים על המוזיקה בחתונה- גם על הקבלת פנים וגם במסיבה :)מעבר לזה שגיא עשה מעל ומעבר עבורנו בשביל לדאוג שהכל יהיה כמו שצריך מבחינת הגברה.והכי מטורף - גיא חזר במיוחד ממילואים רק בשביל להגיע לחתונה שלנו.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
החוויה עם אמיתי הייתה מושלמת עוד מהפגישות הראשונות! הוא נתן לנו את ההרגשה הכי טובה שיש, הבין את הסגנון מוזיקה שלנו וזרם איתנו בכל הבקשות שביקשנו! אחרי האירוע אין אחד שלא נתן לנו פידבק חיובי על המוזיקה ועל כמה שהדיגיי שלנו היה מטורף! הרחבה לאורך כל האירוע הייתה מפורקת שזה היה לנו הכי חשוב שיש! הכל היה הרבה מעבר לציפיות ואנחנו הכי שמחים שלקחנו אותו! לגמרי הבחירה הכי טובה שעשינו 🙏🏼
הצג עוד

סער   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אז הגענו אל גיא מהמלצות של חברים ולאחר מפגש אחד נוצר חיבור מעולה וסגרנו איתו, גיא היה מקצוען לאורך כל הדרך מהבקשות ועד לאירוע. קיבלנו המון מחמאות על המוזיקה והיה ממש שמח. תודה לך גיא!
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
גיא היה פשוט מעולה! בחר בדיוק לטעם שלנו ולשל האורחים. כולם נהנו מכל הגילאים. היה גם כיף לשבת איתו על התכנונים במהלך 2 הפגישות! ממליץ בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up