כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

we design
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
oran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנות לחתונה נוחות לעיצוב עצמי דרך האתר, שירות מהיר ובמחיר טוב. יצא מהמם!

Nurit Papismadov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
במהלך הסגרים שלא היה ברור אם יפתחו האולמות ומתי, החלטנו לייצור הזמנה דיגיטלית, כי לא ידענו אם יהיה זמן להדפיס הזמנות רגילות. לאחר שדחינו בפעם השנייה הצוות שינה לנו את ההזמנה לתאריך החדש ללא תוספת תשלום. השירות שלהם היה מהיר ואדיב וההזמנה עצמה, שכללה גם שיר לבחירתנו הייתה נהדרת ומהווה עוד מזכרת מהאירוע.
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ממליצה בחום לערוך את אלבומי החתונה בתוכנה הכל כך ידידותית של We!!! כל כך נוח, לעשות את זה בזמן שלנו, כל כך פשוט והתוצאה פשוט מדהימה! אלבום ברמה גבוהה ובאיכות מושלמת, שירות מדהים. ובמחיר שפוי!! החלטה הכי טובה שעשינו!
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו לעצב דרכם גם את ההזמנה לחתונה וגם את התפריטים האישיים. בשני המקרים היתה לנו חוויה מעולה! האתר עצמו מאד נוח לשימוש ויש בו מבחר גדול של אלמנטים וסגנונות. היינו מאד מרוצים מהתוצאות - גם מהנראות וגם מהאיכות. חווית השירות היתה פשוט מדהימה! מעבר לכך שהם היו סופר זמינים ותוך כלום זמן מרגע ההזמנה כבר הכל תוקתק, הם גם באו לקראתנו ועשו מאמץ גדול כדי שההזמנות יגיעו מהר מהרגיל. לא האמנתי שזה בכלל אפשרי, אבל הם עשו את זה! בפעמיים שהזמנו מהם, הכל תוקתק ממש. וגם המחיר ממש שווה, במיוחד ביחס לתמורה. בקיצור - ממליצה בחום!!
הצג עוד

sharonzilca13   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הממשק של We Design נוח ביותר לעריכה, יש המון דוגמאות יפות, והמחיר שווה ביותר 1 ש"ח לכל הזמנה/תפריט! הזמנו דרכם גם הזמנות וגם תפריטים, לאחר כמה שעות כבר שלחו לנו גרסה סופית לאישור וההדפסות היו מוכנות תוך יום לאיסוף מחולון. בנוסף לגבי ההזמנות שלחו לנו כמה גרסאות שניתן להעביר בוואטסאפ. שירות מעולה ומהיר, מומלץ בחום!
הצג עוד

גת פלד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עיצבתי דרך האתר את אלבום החתונה, פשוט מהמם!!! ממשק קליל, נוח ופשוט. המשלוח הגיע ממש מהר. האלבום הכריכה והדפים הכל איכותי בטירוף וגם התמונות כמובן מדהימותתת כי אין על אביב בעולם!!! הצלם הכי טוב שזוג יכול לבקש. איזה כיף שיש מזכרת כזאת נפלאה! בקיצור ממליצה בחום ❤❤❤
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החלטנו שאנחנו רוצים להדפיס תפריט אישי לכל אורח ובנוסף כרטיסיות למיתוג עציצים. המעצב שבחרנו לא הצליח לקלוע לטעמנו ובסוף מצאנו את עצמנו שבוע וחצי לפני החתונה בלי תפריטים ובלי מיתוג. החלטתי שאני עושה את זה לבד-ודרך חיפוש מהיר בגוגל הגעתי לאתר של we-design -עיצוב תפריט לבד עלפי עיצובים קיימים-רק משנים את המלל ומזמינים-הם עושים הגהה ותיקונים של ישור אם צריך ושולחים עם שליח. אנחנו גרים בגליל ומאוד חששתי שאם אני מזמינה מהם ההזמנה לא תגיע בזמן לפני החתונה. השארתי פרטי התקשרות באתר ותוך דקות יצרו איתי קשר והבטיחו לי שתוך 4 ימים המשלוח אצלי- ואכן תוך 3 ימים הגיע שליח! אין לי מילים להודות לאביב ולצוות על הזריזות והמקצועיות שלהם!! ממליצה בחום- גם המחיר זול ממש לעומת ספקי מיתוג אחרים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up