כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הדריס עיצוב פרחים ואירועים

הדריס עיצוב פרחים ואירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0523290942
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואו ואו ואו!!!!!!!!! אני לא יודעת מאיפה להתחיל להמליץ על הדר! הדר הפכה את האולם לקסום, רומנטי ועוצר נשימה. העיצוב היה מושלם ברמות ואנשים לא מפסיקים להחמיא ולבקש את הטלפון שלה. היא שמה דגש על פרטים הקטנים ביותר, ורק כשקיבלנו את התמונות ראינו כמה פרטים קטנים היו!😂 התמונות לגמרי מדברות בעד עצמן
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
30 מתוך 100
אני לא נוהגת לכתוב חוות דעת שליליות, אך במקרה זה, מדובר בחתונה שלי. פניתי להדר כדי לברר מולה על עיצוב לאולם. התרשמתי ממנה לטובה, הייתה מקצועית ואמרה שפנויה בתאריך שלנו. לאחר ששלחתי לה סגנונות עיצוב, היא לא ענתה לי יותר ולא חזרה אליי גם כששלחתי לה מס' הודעות. הלחץ של לפני חתונה, הוא עצום. אני בטוחה שאת עמוסה אבל מן הראוי, שהיית מעדכנת אותי במידה ולא רלוונטי לך ולא להשאיר אותי באוויר. חבל שהיחס כלפי כלות הוא כזה.
הצג עוד

הגר ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נפגשתי עם הדר, אחרי שחיפשתי לא מעט זמן מעצבת שתבין את הראש שלי! פגשתי את הדר ודי מהר הבנתי שהחיפוש השתלם! מעבר לאופי הכובש של הדר, לב ענק ועם המון אהבה למקצוע, היא מקצועית באופן שקשה להעביר במילים, עיצוב מדויק, טעם משובח עד הפרטים הכי קטנים, היה מעבר לכל ציפייה שחשבתי
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
להדר הגעתי אחרי שדיברתי עם מספר לא מבוטל של מעצבות שפשוט לא הרגשתי אליהן חיבור או שלא נתנו מענה לכל הדברים שחלמתי שיהיו בחתונה.. אבל ברגע שהגעתי להדר, קיבלתי יחס אישי, שיח על כל פרט ופרט כדי שיהיה הכי מושלם שיש, מענה על כל הדברים המיוחדים שרציתי להוסיף (זרים לשושבינות, עמדת מתוקים ועוד), הצעה לעזור לי לסדר גם את הדברים הנוספים שהבאתי איתי ומעל הכל - הרגשתי שהיא תמיד זמינה לשיחה ושאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות כי היא פשוט מבינה אותי, וגם שהיא מתרגשת יחד איתי מהאירוע! ביום החתונה היא הפתיעה אותי עם עוד דברים קטנים שהיו לי ממש משמעותיים, פרחים על שולחנות הקפה בחוץ וסידור מהמם של עמדת המתוקים שביקשתי. בקיצור אין עליה! ממליצה בחום!
הצג עוד

דניאל וטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פנינו להדריס לפני החתונה וכבר בפגישה הראשונה ידענו שאיתה נסגור את האירוע. היא הייתה מקסימה ומקצועית.
הצג עוד

Tsufit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הדר מעצבת מוכשרת ויצירתית! נותנת יחס אישי ואנחנו מרוצים מאוד מהעיצוב המדויק, המקצועי והיפה שהיה בחתונה. בדיוק כמו שדמיינו. ממליצה בחום!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הדר חד משמעית המעצבת הכי כישרונית, מקצועית, יצירתית ורגישה שיש! ההתנהלות מולה נעימה, הכל נעשה בחיוך, הקשבה, שיתוף פעולה ובעיקר באהבה גדולה. ברגע שהגעתי לאולם לא האמנתי למראה עיניי- החופה וסידורי הפרחים נראו פשוט כמו באגדות 😍 לא יכולתי לבקש מעצבת טובה יותר ממנה שתתעלה על כל הציפיות שלי!!!!
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הדר מהממת, מקצועית, נעימה ושירותית. בשיחת טלפון אחת ישר היה חיבור וידעתי שאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות. הדר זיהתה את הסגנון שלי והביצוע היה מעבר לכל דימיון.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכי רגישה, הכי מבינה לטעם, הכי פרקטית ומקצועית! ממליצה בחום!
הצג עוד

michalsibony20   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם הדר, התרשמתי מרמת המקצועיות, האדיבות והסבלנות הבלתי נגמרת שלה! הדר קבעה לנו פגישה וכבר שם היא ידעה בדיוק מה הכיוון שרציתי לאירוע שלנו וכיצד לבצע אותו בצורה הכי מדהימה שיש!!! הדר היא אחת ויחידה ואני לא יכולה לדמיין את האירוע הקסום שלנו בלעדיה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up