כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Phill Kosinov - מוסיקה לאירועים

Phill Kosinov - מוסיקה לאירועים

תקליטנים
טלפון:0544880854
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nastia   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם פיל שנה מלפניי האירוע, קיבלנו עליו המלצה, מהרגע שהגענו אליו לפגישה הראשונה כבר הבנו שזה הדיגי שאנחנו רוצים שיהיה בחתונה שלנו !קיבלנו יחס חם ואוהב, הסבר מדויק של מה הולך לקרות ואיך.ביום של האירוע הוא עשה לנו שמח כל האורחים היו על הרגליים , וגם ממש ריגש אותנו !זו הבחירה הכי טובה שעשינו באירוע שלנו!ממליצים מכל הלב
הצג עוד

שני ואלכס   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לפיל בעקבות המלצה של בת דודה של אלכס, שהוא תקלט בחתונה שלה לפני 10 שנים.לפיל יש וייב ממש מגניב, ובגלל שאנחנו אשכנזיה ואוקראיני - ידענו שהוא יהיה הבחירה המושלמת לחתונה שלנו!פיל היה מאוד זמין ונגיש לנו, מאוד מקצועי גם בהנחיה וגם בקריאת הקהל והתאמת סוג המוזיקה למה שנכון לו וגם לנו. המוזיקה הייתה באיכות מאוד גבוהה וקיבלנו הרבה מחמאות, גם מהמבוגרים שבדר"כ סובלים בחתונות ;-)
הצג עוד

טאיסה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
פיל מהשיחה הראשונה היה מאוד נעים, זמין, נגיש הציע עזרה בכל מיני תחומים לא רק במוזיקה. עשה איתנו פגישה זרם עם כל הרעיונות והיה ממש כיף!
הצג עוד

pasha   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את פיל דרך אחות הכלה כשראינו את הסרטון החתונה שלה והתרשמנו ממש לטובה , בפגישה האישית הכרנו בן אדם פשוט ונעים הליכות, שהדבר שהכי חשוב לו בחיים זה לעשות מוזיקה ושמח! פיל האלוף והדי גיי הכי מקצועי, איכפתי ואחראי שראינו, שיודע להרים את הקהל שמורכב ממגוון ועולמות שונים של אנשים! כל הרחבה הייתה מלאה כל הזמן וללא הפסקה כל הערב! אנחנו מודים לפיל מקרב לב על האיכפתיות , המקצועיות וטוב ליבו!!!
הצג עוד

olga   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מושלם!! מרגע שעברנו על סגנון ומוזיקה שאנחנו רוצים, עד למוזיקה באירוע עצמו. יודע להרגיש את הקהל ולתת את מה שצריך. קיבלנו המון פידבקים שהיה מדהים. גם יודע לשים את השירים שאולי פחות מתאימים לריקודים, אבל היה לנו חשוב. בזמן אוכל או הפסקות. מקצועי ביותר! הבחירה הכי חשובה והכי נכונה שעשינו. ממליצה מכל הלב!
הצג עוד

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל המלך! שנינו ישראלים ממוצא אוקראיני, שהיו אימואים בתיכון ורוקדים סלסה, ולכן היינו צריכים DJ שידע לשלב המון סגנונות יחד. בפגישה עם פיל נתנו לנו המון דגשים, שירים שחובה, וכולי. פיל הרים מסיבה שלא הייתה מביישת פסטיבל מוסיקה. ידע בדיוק מתי לשים איזה שיר, לא סטה מהשירים שאמרנו לו עליהם חובה ושילב אותם נהדר והרגיש את הקהל כמו שלא ראיתי אף DJ עושה. ידע לשלב את המוסיקה ברוסית, ידע לשלב את הסלסה, ואז כשנשארו הצעירים עשה לנו באמת מסיבה פסיכית. הוא צנוע ונעים, ורואים שהוא חי את המוסיקה. אני ממש מליצה גם לזוגות שלא צריכות את המוסיקה הרוסית, הוא פשוט מטורף!
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לפיל בעקבות המון המלצות ואיזה כיף שסגרנו איתו! פיל היה ממש קשוב לבקשות שהיו לנו, עזר לנו למצוא שירים כשלא ידענו מה לבחור, ופשוט זרם עם הקהל בחתונה והיה ממש ממש שמח בזכותו!קיבלנו מלא פידבקים טובים מהאירוע על שהמוזיקה הייתה שמחה ומושלמת.אין פה בכלל שאלה- אם אתם מחפשים דיג׳יי תותח שיעשה לכם שמח בחתונה-אז לכו על פיל בראש שקט ובטוח!!!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
סופר אלוף! התאים את הסגנון לאורחים שלנו! היה קשוב ורגיש לבקשות שלנו. מאוד ממליצים.

Milena   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מתחילת התכנונים לא היה לנו ספק שפיל יהיה הדיג'יי שלנו בחתונה! הבחירה הכי מדויקת והכי טובה שיכולנו לעשות. הקהל שלנו היה מעורב מבחינת גילאים ודוברי עברית ורוסית - ומה שהלך ברחבה... אנרגיות מטורפות! עד עכשיו ממשיכים לקבל פידבקים על המוזיקה וכמה שהיה שמח 🤩 תודה לפיל! מלך!
הצג עוד

Antonina   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
פיל הוא הבחירה הכי טובה באירועה שלנו. רקדתי כל הלילה ללא הפסקה. יום לפני החתונה התקשר ,ודיברנו על כל הפרטים הקטנים☺️Dj טוב זה הדבר הכי חשוב בחתונה. אני מאוד מרוצה מהבחירה שלנו🥰
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up