כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צח זיו

צח זיו

תקליטנים
טלפון:0525637073
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוו צח זיו!!! ״מי זה הדיג׳יי המטורף הזה״ זו השאלה שקיבלנו הכי הרבה בבוקר שאחרי, ואם עדיין לא הייתם בחתונה שהוא ניגן בה, זה הזמן לחפש אחת! המלצה רותחת ובאהבה ענקית על צח האחד והיחיד, שמפיץ אין סוף אנרגיות ויש בו ים אהבה לזוגות, הוא מטורף בכל קנה מידה והיה לנו איתו הכי כיף בעולם!!! הוא ירים לכם מסיבה בלתי נשכחת ולא הייתי מוותרת עליו אפילו לא לרגע.גם משנה תאריך בשבילו אם צריך!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין ספק שהוא הדיג'י הכי טוב שיש לחתונות ולמסיבות אחרות! שמענו את השם שלו מהרבה חברים שהיו בחתונות שהוא תקלט וכולם אמרו לנו שהוא הכי תותח שהם ראו וכך היה! הוא יודע לקרוא את הקהל בצורה מדהימה ולהתאים את הסגנון של המוזיקה לסיטואציה כך שכולם נהנו ומצאו את עצמם. וחוץ מזה אי אפשר להתעלם מזה שיש לו את האנרגיות הכי מרימות שיש בגלל שהוא בעצמו קופץ ורוקד כל הזמן וככה כל הרחבה בטירוף.כל האורחים אמרו לנו שבחיים לא ראו מישהו כזה ושזה הדיג'י הכי ענק שהם ראו ולא היה לנו ספק שאיזה כיף שבחרנו אותו!
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמענו אותו בחתונה של חברים, יצאנו ממנה וידענו שהוא זה שיהיה הדיג'יי בחתונה שלנו! וכך היה! ואין ספק שאין לו מתחרים. האנרגיות הוויב, איך שהוא קורא את הקהל בדיוק כזה שהרחבה לא מתרוקנת לרגע. שום מילה לא תתאר את הטירוף. אתם חייבים להרגיש בעצמכם. תעשו לעצמכם ולקהל שלכם טובה ודברו איתו ❤️
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל צח זיו הגעתי דרך המלצות של 3 חברות שהיו בחתונות שהוא ניגן וממש במקרה המליצו עליו כל אחת בנפרד! ידענו שאנחנו בוחרים בו ולא מתפשרים, ולפחות לגבי המסיבה יכולים להיות רגועים שבחרנו הכי טוב. ובאמת זאת הייתה הבחירה הכי מושלמת שיכולנו לעשות. הוא פשוט עלה על כל הציפיות שלנו, ובזכותו המסיבה הייתה הכי מטורפת שיכלה להיות!! הוא הרים את כולם והיה בטירוף כלללל הזמן! אנשים עפו עליו ואפילו תוך כדי ריקודים באו ואמרו לי שהוא מטורף!! לא יכולנו לבחור יותר טוב ובזכותו היה מטורף והכי מדהים שיכול להיות.
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בחתונה של אחות של בעלי, לפני 4 שנים. צח ניגן שם ואני לא הבנתי איך זה הגיוני שהוא כל כך מוכשר, כל כך שמח, כל כך מדויק לכל כך הרבה אנשים. בקיצור הייתי בהלם. לקראת החתונה שלנו (ישר אחרי ההצעה) צח הספק הראשון שהיינו איתו בקשר. ידענו שאין מצב שניקח מישהו אחר.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הדיג׳י הכי טוב שהכרתי. אני רוצה להיות מוזמנת רק לחתונות שהוא מנגן בהן
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם צח הבנו שהולך להיות כיף, אבל לא יכלנו לתאר לעצמנו את מה שיגיע ביום החתונה. וואו! כל תהליך ההכנה מבחירת השירים הפלייליסטים והאופן שצח ניגש למיקסים ולשירים הדהים אותנו, והחתונה עצמה הביאה אותנו לרקיע השביעי. בכל רגע נתון היה קשר עין איתנו, הבנה ייחודית של הקהל שהובילה לריקודים פשוטו כמשמעו עד הבוקר, והכל עם חיוך אווירה ואנרגיות שמטיסות אותנו לחלל. צח הוא אגדה! תודה שעשית לנו את החתונה ואת המסיבה הכי מטורפת שהיינו בה!
הצג עוד

edengervolski5   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תקשיבו לי ותקשיבו לי טובבבבבבב!!!!!!!! אתם חייייייבים לקחת את צח זיו לחתונה שלכם ואם הוא לא זמין בתאריך אז תחליפו תאריך!!!!! מהרגע הראשון שקיבלנו ממנו חתיכת חיבוק דוב ועד הרגע האחרון הוא היה מלךךךךךךךך עם אנרגיות מדבקות ועשה אווירה בחתונה שאנשים ואנחנו לא מצליחים להירגע מזה!!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על הדיגיי המטורף שניגן אצלנו!!!!! אנשים מהעבודה בדרכ לא רוקדים בחתונות כמו שרקדו אצלנו! מבוגרים לא יכלו להישאר אדישים ולא הצליחו להוריד ממנו את המבטטטטט והצעיריםםםםם אוייייי הצעיריםםם בטירוףףףףףףף איזה כיף היהההה!!!!!!!!!! החתן לא אוהבת בכלל מזרחית ואחרי ריבים קשים על הנושא הוא סמך על צח ונתן לו יד חופשית והמזרחית אפילו לא הפריע לו!!!! על זה מגיע לו שאפו ענק!!!!
הצג עוד

Doroni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את צח פגשנו בחתונה של חברים, וישר עפנו באוויר מהאנרגיות שלו. ממש קל למצוא דיג׳י טוב, אבל ממש קשה למצוא דיג׳י מצוין! לצח יש אקס פקטור, הוא מביא את כל הלב שלו לעמדה ועושה סט מהחלומות. אין אדם שלא רקד! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על צח, כולם עפו באוויר!
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את צח פגשנו לראשונה כאורחים בחתונה ומיד ידענו שהוא יהיה הדיג'יי בחתונה שלנו! עוד לפני שסגרנו את התאריך וידאנו שהוא פנוי! יש לצח אנרגיות מטורפות שמרימות את הקהל, הוא יודע לקרוא את הקהל בטירוף, ולגרום לחגיגה להיות מטורפת! היה כיף לראות את האורחים לא מפסיקים לרקוד לרגע ונהנים מהמוזיקה! ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות לחתונה שלנו! האורחים לא הפסיקו להתלהב ממנו ולשבח אותו, שזה אומר הכל! פשוט מדהים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up