כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ברנז'ה 📷 Branja צלמים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גלית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז בן זוגי קיבל המלצה חמה על ברנז׳ה ממקום עבודתו, הסתכלנו קצת בעמוד שלהם ואהבנו את העבודה שלהם. מיום לפני החתונה דור היה מהמם התקשר אלי שהוא כאן לכל דבר ואכן כך באמת היה. דור וזיו הם היו מושלמים! היה תיאום ציפיות מושלם ובמהלך כל הארוע צילמו והשקיעו. והתמונות לגמרי מדברות בעד עצמן… בקיצור ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

niroren5   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אחרי אירוע מוצלח לפני מספר שנים, לקחנו שוב את דור שיצלם לנו הפעם את אירוע בר המצווה של בננו. לצערנו נכוונו קשה מאוד! הבטחות רבות לא קוימו. כשעה וחצי לפני האירוע, דור הודיע לנו במפתיע בהודעת וואטסאפ שהוא לא יגיע והוא שולח צלם אחר במקומו. לאחר האירוע, הבטחות לקבלת תמונות לא קוימו. רק לאחר מכתב התראה, נשלחו אלינו תמונות וכן סרט וידיאו "ערוך"- מדובר בסרט שמלבד קטיעת כל קבלת הפנים, לא היתה כל עריכה והסרט היה של האירוע כולו- הכל בכדי לחסוך עבודה. למרות הבטחות רבות ולמרות שחלפו כבר ארבעה חודשים מהאירוע, עדיין לא קיבלנו את האלבום הדיגיטלי שהובטח לנו וכן לא קיבלנו סרט וידיאו ערוך והן את כל חומר הגלם של הוידיאו. כל האמור לעיל הוא רק תמצית האירועים ממעלליו של דור.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את דור בצילומי זוגיות ופשוט התאהבנו! קודם כל הוא גרם לנו להרגיש בנוח, למרות שאנחנו ממש לא אוהבים להצטלם, הפך את הצילומים לחוויה כיפית וקלילה שממש שחררה אותנו. כמובן שהקסם, הקלילות והצחוקים של דור ליוו אותנו גם ביום החתונה- יחד עם צוות מדהים בניצוחו הפכו את היום, שיכול להיות מאוד מלחיץ לכיפי ונעים והתוצאות ממש לא אכזבו! קיבלנו תמונות מדהימות, גם מהצילומים לפני וגם מהחתונה והרחבה, הם הצליחו לתפוס את כל הרגעים המרגשים והמאושרים ופשוט כיף להסתכל על התמונות, רואים את המקצועיות והאיכות ופשוט שמחים שבחרנו בברנז׳ה.
הצג עוד

Oren   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אין הרבה מה להוסיף שהכל פשוט מושלם! תודה תודה תודה רבה שזה הייתם אתם! הצילום, הפרטים הקטנים והעריכה אחחח איזה עריכה! ממליץ בחום

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
וואו וואו וואו!!! סגרנו עם דור כשבוע לפני החתונה וזו הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! המחיר היה הוגן בפער מהמתחרים בעוד שהאיכות והמקצועיות גבוהות במיוחד. דור תמיד היה זמין עבורנו לכל שאלה והתלבטות, הגיע יחד עם זיו מוקדם לצילומי ההתארגנות כדי לא לפספס שום דבר ושניהם ביחד הרימו את האווירה והפכו לנו את היום להכי כיפי שיש! התמונות הגיעו כמה ימים בלבד אחרי האירוע ואנחנו מרוצים מאוד! בנוסף, בתור זוג שלא מרבה להצטלם, דור נתן טיפים וידע כיצד לצלם אותנו כדי שהתוצאה תהיה מושלמת. ממליצים מאוד !
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר ביטולים וניסיונות ועוד ביטולים ועוד קביעות נאלצנו להחליף צלמים. קיבלתי טת המספר של דור מחברה שצילם בחתונה שלה, דיברנו בטלפון, קבענו להיפגש וברגע שראיתי את דור הסכמתי עם כל אלו שאומרים שמה שצריך לקרות קורה!! אם לא היינו דוחים כל פעם לא היו לי את שני הצלמים הכי טובים שיכלתי רק לחלום עליהם!! הגיעו מוקדם להכנות, הרימו את האווירה כמו שרק שני אחים עם כאלה אנרגיות יכולים!! הכל בחיוך, בהומור, במקצועיות... כיוונו אותנו כיאה לזוג שצריך הכוונה והוציאו אותנו הכי יפים שיכלנו לדמיין!!! הבחירה הכי טובה שעשינו ועשינו בחירות מעולות!!
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בת דודה שלי סגרה לנו אותם כמתנה לחתונת הקורונה שהייתה מהרגע להרגע
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אין דברים כאלה! הצוות הכי מקצועי שיש. נתן חוויה ועשה אווירה טובה. כבר קבלנו את התוצרים והם מעולים!
הצג עוד

רוזי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
סגרנו בכלל עם צלם אחר לחתונה שלנו אבל כשהיא התבטלה בגלל הקורוני החלטנו לעשות אירוע מצומצם בבית הכנסת ולקחת את דור לצלם שתישאר לנו מזכרת מתוקה מהאירוע שלנו - ההחלטה הכי חכמה שלנו בעולם!!!! חבל שלא הכרנו אותך לפני יא מלך הלוואי שתצלם לנו את הבריתות הבר מצוות וכל האירועים שיבואו לנו. נכנסת לנו ללב!!!!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשהתלבטנו אם אנחנו רוצים צלם וידיאו או לא... אז במשך תקופה חיפשנו צלם, שגם בשיחה הטלפונית תהיה איזשהי כימיה טובה איתו...ואז, לאחר חיפושים רבים ושניה מיאוש- קיבלנו המלצה על דור בורוכוב, שהוא הבן של דוד בורוכוב שהרבה טוענים שהוא אגדה בנס ציונה. ואכן, מהשיחה התרשמנו שמדובר בבחור יצירתי, שנתן לנו מענה גם בבקשות קצת פחות שגרתיות בוידיאו ובמחיר הוגן לכל נפש! (ובנוסף, ביום האירוע גם קיבלנו צ'ופר שלא היה כלול בהסכם..) מאוד הופתענו מהתוצרים, הרמה הגבוהה והצורה בה עבד במהלך כל האירוע. אנחנו מאוד ממליצים על דורדור, בחור קסם בעל כשרון רב!! אוהבים אותך אלוף, בר ותמיר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up