כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בר נחום | Bar Nachum photography

בר נחום | Bar Nachum photography

צלמי סטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ilona   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
לבר הגענו דרך האתר עם ביקורות מעולות לגביו וגם ממוצע המחיר שהוצג היה שפוי ביחס לספקים אחרים בתחומו. כבר בשיחה הראשונה הכול ממש זרם, בר בחור קשוב מאוד משרה אווירה נעימה מקשיב לכול בקשה שיש ונותן את כול הפרטים שצריך לדעת לגבי היום שלכם חתימת חוזה הייתה דרך המייל בצורה מאוד קלה וכול החודשים הבאים העלו יחד רעיונות ובנינו את מה שאנחנו רוצים ביום החתונה בר הגיע אליי למקום ההתארגנות עם הצוות שלו שהם בחורים מדהימים השרו עליי אוירה שקטה ורגועה הצחיקו אותי בלי סוף ועבדו שעות על להוציא שוט של טבעות שייצא מושלם מרוב שהם מסורים לעבודה לפני המפגש עם החתן אפילו בקשתי מאחד מהם שלא ישאיר אותי לבד כי אני לחוצה והוא נשאר איתי בצד והקפיד להנחית אותי לקרקע ולהפיג ממני את הלחץ מקצועיות- התמונות יצאו פגז!!!! תפס אותנו בפריימים כול כך אותניים מבלי להתאמץ בכלל וכול טייק שלקחנו היה הצלחה מסחררת ממליצה בחום!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
בר הוא ללא ספק ההמלצה הכי הכי מהחתונה שלנו! התחתנו ב19.05.23, חתונת שישי אח"צ בחצר של ההורים. אל בר הגעתי ללא המלצות, רק לפי תחושת בטן, דרך האינסטגרם. ראיתי את הצילומים שעשה ומאוד התחברתי לסגנון הטבעי, מואר, ושמח שיש לתמונות שלו. חיפשתי הרבה צלמים. לא רציתי תמונות מבויימות מידי, לא רציתי תמונות דרמטיות, פשוט צילומים של לתפוס רגעים יפים. מתחילת ההתקשרות שלי עם בר הוא היה ממש נעים, הבין את הראש שלי ושל בן זוגי, והשרה על שנינו תחושת רוגע, בעיקר כששנינו לא מרגישים בנוח כל כך מול מצלמה, זה היה משמעותי. ביום החתונה בר הגיע עם תמיר שצילם את הוידאו. שניהם הגיעו באנרגיה מהממת, מקצוענים בטירוף! היה לנו לו"ז קצת צפוף ובר ניהל את זה מצויין, מבלי שהייתה איזו תחושה של לחץ. הכל היה נעים, בר עזר לנו להשתחרר קצת, היה קשוב והגיב ברגישות גבוהה לאמוציות שיצאו ממני בהתארגנות בבית (בכיתי כמובן). בצילומים עם בן זוגי הוא ידע לכוון אותנו, אך תמיד שמר על האוטנטיות שלנו. לאורך הדרך היה ערני למקומות שיהיה יפה להצטלם בהם, והכי זרם עם הכל. בחתונה עצמה זה היה מדהים! לא שמתי לב שהוא והצוות שלו שם בכלל, מצלמים כל דבר, אבל תמיד בשנייה שחיפשתי צלם, מיד ראיתי אותם! זו יכולת מדהימה של להיות נוכח ולתפוס את כל הרגעים מבלי להפריע ולהשפיע על המתרחש. התמונות שקיבלנו- וואו. לא האמתי לכמות התמונות שקיבלתי, כל רגע נתפס, כל מבט, כל חיבוק חשוב. אנשים שסביבי, בני משפחה, חברים, כולם מצולמים לאורך כל הארוע. הכל שם מתועד בתמונות מהממות, אוטנטיות, ומקצועיות. התמונות הגיעו אלינו תוך שבועיים! ותוך חודש כבר קיבלנו את הסרטון והסרטים. בר היה הכי זמין תמיד, גם לפני החתונה לכל השאלות שלי, וגם אחרי לגבי עריכת הסרטון ובחירת תמונות לאלבומים. אין לי מילה רעה אחת לומר, באמת שהוא היה חלק כל כך חשוב ביום הזה, ואני אסירת תודה על האופן שבו תיעד אותו (: נ.ב. היה לנו צלם מגנטים גרוע ובר המהמם פינק אותנו במלא מגנטים מהתמונות שצילם. אין דברים כאלה!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מתחילת התהליך שלנו עם הבר היה חיבור ממש טבעי, חיפשנו מישהו שנרגיש איתו בנוח כי אנחנו לא זוג שאוהב להצטלם, והוא פשוט היה מקסים וקשוב לאורך כל הדרך! למרות שבחרנו להתחתן בשישי בצהריים והלו״ז היה צפוף, בר היה רגוע ונתן לנו את ההרגשה הכי נוחה וטובה בעולם! יצאו תמונות מושלמות, בר והצלם הנוסף שעבד איתו תפסו תמונות מיוחדות ממש! ממליצה בחום🫶
הצג עוד

almog   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לבר נחום דרך המלצות באינטרנט, עשינו איתו שיחת ווידאו וכבר שם ראינו שמדובר בבחור מקצועי ונעים.אני רוצה לציין שבר היה הספק שהיינו הכי מרוצים ממנו בכל החתונה !כבר מהבוקר שהגיע הוא והצלם ווידאו השרו אווירה טובה ורגועה על כולם...אני לא בן אדם שאוהב להצטלם בדרך כלל אבל לכל אורך החתונה כל הצוות שלו נתן אווירה משוחררת ולחיוך אמיתי אין תחליף..התמונות כמובן יצאו מהמם , קיבלנו אותם מהר רצח !! הוידאו יצא מדהים כולל הוידאו הקצר שפשוט עפנו עליו...בקיצור ממליצה מאוד מאוד מאוד!! גם אחרי החתונה היה כיף להתנהל מולו (והוא מזכיר לנו כל הזמן לבחור כבר תמונות לאלבום 😂)
הצג עוד

הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
בר היה פשוט אלוף, זמין מהרגע הראשון עוד לפני שסגרנו, ענה על כל השאלות, היה סבלני וייעץ והיה קשוב לבקשות שלנו. ביום עצמו ביחד עם מארק הצלם וידאו, הייתה אווירה כיפית ורגועה, בר שלט על העניינים ונתן לנו להנות מכל היום, ופשוט היה מושלם! בחתונה הצטרף לירן התותח שהיה סבלני ברמות בצילומי משפחות, והכל בכיף ובחיוך, והתוצאות בתמונות מושלמות!! בר תפס רגעים נדירים לאורך כל היום, ופשוט היה כיף לצפות בגלריה מההתחלה ועד הסוף.והמחיר ממש נגיש לעומת המחירים ההזויים שיש בשוק.ממליצים בחום!
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם כמה צלמים ואיך שפגשנו את בר, הרגשנו חיבור וידענו שיהיה לנו הכי כיף איתו ביום החתונה. היה לי ממש חשוב שהצלם יהיה מישהו עם ווייב נעים ושמתכתב עם שלנו וזה לגמרי היה בר. הוא עשה את הכל כל כך קל, היה הכי זמין בעולם לכל פיפס, נתן לנו באמת הרגשה שאנחנו יכולים להיות רגועים. ביום האירוע, בר היה פשוט בול. הרגשנו אותו מאוד כשהיה צריך ולא הרגשנו אותו בכלל כשלא היה צריך: בצילומי התארגנות, זוגיות וחברים הוא לגמרי לקח את המושכות, העמיד אותנו, אמר לנו איך ומה לעשות, כי הוא הבין ששנינו לא באמת יודעים להצטלם. בריקודים שכחתי בכלל שהוא ושאר הצלמים קיימים, הכי לא הרגשתי אותם ואחר כך, כשקיבלנו את כל התמונות (אחרי שבועיים בלבד!!!) היה נראה כאילו הוא היה מולי ולידי כל האירוע! התמונות יצאו פשוט מדהימות, בר והצלם השני שהביא הצליחו לתפוס את הרגעים הכי יפים, מרגשים, מצחיקים ומטורפים. חד משמעית ממליצה לא לחשוב פעמיים ולקחת את בר.
הצג עוד

reuty132   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאחר שיחת היכרות בטלפון, ישר הבנו שבר לגמריי יהיה הצלם שלנו.אפילו לא נפגשנו לפני כי באמת הרגשנו שיש על מי לסמוך.מקצועי, הגיע בזמן, בר והצוות המהמם שלו ידעו להרים מהרגע הראשון , לתפוס כל רגע ולשבור את הקרח.יצירתיים ומקוריים.והכי חשוב אנשים נעימים ונחמדים.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לבר נחום הגעתי במהלך חיפושים אחר הספק המושלם אחרי לא מעט פגישות עם צלמים עם שמות מפוצצים שפשוט לא התחברתי. בשיחת וידאו עם בר מיד ידענו שהוא זה שהולך לתעד את היום הכי חשוב בחיינו. היה לנו חשוב להרגיש מאד בנוח ולהנות מהיום הזה ופחות להרגיש שזאת עבודה. בר מיד קלט את הראש שלנו ומהרגע שהוא נכנס בפתח הדלת הרגשנו שהוא הרבה מעבר לאיש מקצוע. הוא הגיע יחד עם ארקדי הנסיך ושניהם הפכו את היום שלנו ליום כייף, נהנינו מכל רגע,הכל היה סופר טבעי ולא לוחץ. בהמשך הצטרף לצילומים באולם אליעד שהיה מקסים לא הפסקנו לקבל ביקורות מדהימות על שיתוף הפעולה בין שלושתם ואין מאושרות מאיתנו על הבחירה!
הצג עוד

אדווה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואו! לגמרי הבחירה הכי טובה בחתונה שלנו!🫶🏼 אין על בר בשירות, באכפתיות, בהקשבה לזוג. תודה רבה על המסירות והקשבה האין סופית שלך! ממליצה מכל הלב❤️😁
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואוו ללא ספק הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה! שירות אדיב ברמות שלא ציפיתי בכלל (ואני די ביקורתית אחת כמה וכמה כשזה נוגע לחתונה שלי), היה זמין וקשוב לכל התלבטויות שלי וביום עצמו בר במיוחד אבל גם הצוות שהוא עובד איתם היו מקסימים קשובים לצרכים שלי ושל בן זוגי, הייתה אווירה כל כך זורמת ונעימה להנציח את היום המיוחד שלנו. לא יכולתי לבקש יותר טוב🙏
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up