כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ישראל גטרר - כנר אירועים

ישראל גטרר - כנר אירועים

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0547798140
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
איתי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
ואוו וואוו ואוו, כנר שהוא עילוי, כנר שהוא יותר מסתם כשרון.הרים את האירוע, קבלת פנים, בין ארוחות, תוך כדי ריקודים .. כל שיר שרצינו וסגנון הוא ידע לנגן. קיבלנו כל כך הרבה פידבקים מהקהל עליו. בהחלט עשה לנו את האירוע, לאירוע של פעם בחיים.
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ישראל כנר מוכשר ממש, ובן אדם עם לב זהב. שידרג את החתונה בכמה רמות, וחיבר אליו את כל הקהל שהיה מגוון מאוד. באמצע הארוחה כשכל האורחים רק מחכים לסטייקים, ישראל משך אליו כמו מגנט אורחים שקמו להסתכל בכישרון הזה ולצלם. במהלך החתונה ביצע את כל הלהיטים המודרניים ואת כל הקלאסיקות, ברמה הכי גבוהה שיש. בתור זוג, באמצע החתונה ממש עצרנו, הקשבנו והתרגשנו. בכל הדרך עד לחתונה תמיד היה זמין לכל בקשה שלנו והמליץ לנו בהתאם לניסיונו. גם לאחר החתונה, קיבלנו המון פידבקים מהאורחים שלנו שהתלהבו ונהנו מכל רגע. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ישראל מקסים ומנגן מדהים!! מאוד קשוב ומקצועי, ריגש מאוד את האורחים במהלך קבלת הפנים והחופה. אם אתם מחפשים כנר ישראל מומלץ בחום ויספק לכם חוויה מרגשת ומיוחדת!!

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ישראל המדהים כנר בחסד עליון. כ"כ מדויק, נעים, כריזמתי ומנגן מושלם ללא רבב!! מאוד אחראי, אמין, זמין לכל דבר ונעים הליכות. איש יקר ואהוב
הצג עוד

Basya_K   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואו ישראל כנר ברמה מאוד גבוהה!! הוא פשוט מטורף, כל כך הוסיף לערב ולאווירה כולה. ניגן גם דברים קלאסיים וגם שירים מוכרים של היום ככה שגם הצעירים עפו עליו וגם המבוגרים נהנו ממש. בנוסף אחרי שהמנה העיקרית נגמר לא הספקנו להצטלם עם כל השולחנות, בזמן הזה הוא ניגן ונתן לנו את האפשרות לעבור אצל כולם וזה היה מושלם! באמת ממליצה עליו בחום!!
הצג עוד

Joey   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשתי את ישראל מנגן בחתונה של חברים הייתי מאורס ובחתונה גם היתה כלתי... זה היה ברור שאנחנו רוצים אותו שינגן אצלנו בחופה ובחתונה. ישראל בחור מקסים, מדהים רגיש ומוסיקלי ברמה יוצאת דופן אני לא יישכח היה חשוב לו לקבוע איתנו פגישה , השקיע מזמנו לעבור איתנו על בחירת השירים והמנגינות מה שכלל הצעות בטוב טעם! החתונה היתה בלתי נשכחת והרבה בזכותו! ישראל מוסיף המון לקבלת הפנים בארוע ובמיוחד לחופה! ממליצים עליו בחום שווה כל שקל!
הצג עוד

Lizi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ישראל גטרר כנר מהמם, ברמה בינלאומית! ריגש את כל האורחים בבר מצוה של בני..רגיש נעים, ומקסים!
הצג עוד

yun777   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
ישראל ניגן בבת המצווה של הבת שלנו לפני כחצי שנה, הוא היה מעולה ואחד הכוכבים הגדולים של הערב! כל האורחים לא הפסיקו להתפעל ולשאול מיזה הכנר הצעיר והמוכשר הזה?? הוא הסתובב בין האורחים השרה אווירה אלגנטית ויוקרתית והעלה את רמת האירוע. ישראל היה קשוב מאוד לבקשות שלנו עוד לפני האירוע, שילב שירים מיוחדים שרצינו ועדה הכל כדי שהרפרטואר יהיה לטעמנו. אנחנו ממליצים עליו בחום!!
הצג עוד

amichaigutermann   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
Israel is extremely professional, friendly and very very talented! I have met Israel a few years ago and I co-worked with him in various projects. Each time I was impressed by his outstanding musical talent and by his professional attitude!
הצג עוד

Chaya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
ישראל הוא הכנר ברמה הכי גבוהה שיצא לי להכיר! הוא הגיע לנגן בחתונה שלנו עד פראג!וכמובן הוא אחראי לכל האווירה היוקרתית שהייתה! הוא מקצועי,אדיב ומעלה לכולם חיוך על הפנים! חודשים אנשים לא הפסיקו לדבר על הכנר והאווירה המיוחדת שהייתה! ממליצה ללא ספק לכולם ולכל מי שרוצה אירוע על רמה ותחושה יוקרתית לקחת אותו לחתונות או לכל אירוע! שווה ביותר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up