כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

זיו אופק איפור

זיו אופק איפור

איפור כלות
טלפון:0524766214
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
זיו הייתה פשוט מקסימה! מהשניה הראשונה כשעשינו פגישת הכנה היה ניכר שהיא סופר קשובה להעדפות שלי, אחת שממש לא מתאפרת ביומיום ואפילו שקלתי לא לקחת איפור שיער בכלל אלא לבקש מחברה... עם זיו זה באמת הרגיש כמו לקחת חברה!! בבוקר החתונה היא הייתה הכי קלילה וצ'יל, שזה היה לי מאוד משמעותי בדיעבד לאנרגיות של היום הזה. התוצאה הייתה מהממת, לא חשבתי שאני אוהב את איך שאני נראית עם איפור אבל זה היה כל כך טבעי ועדין. גם השיער הרגיש פשוט אני, הכל היה נורא מתאים לאופי שלי, בזכות זיו שכל הזמן דייקה ושאלה.. בקיצור, ממליצה על זיו מאוד מאוד, במיוחד למי שקצת חוששת מאיפור-שיער כמו שאני חששתי :)
הצג עוד

בת ציון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אני בת 55 אמא של החתן . לא התאפרתי כבר 25 שנה לפחות. זיו איפרה אותי מעולה מדוייק כל הנסיעה לאולם במכונית התבוננתי במראה ואמרתי לעצמי וואוו וואוו.הומטרתי במחמאות כנות כל הערב ובימים שאח"כ. זיו מתוקה נעימה קפדנית לעילא וחרוצה איפרה אותי ואת בנותי וסידרה את השיער של בנותי , שזרה להן פרחים קטנים הן היו אטרקציות . כולנו יצאנו הכי מרוצות שאפשר
הצג עוד

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האמת שאל זיו הגעתי דרך המלצה של חברה, הסתכלתי על העבודות שלה וממש התלהבתי! חיפשתי מראה טבעי שיגרום לי להרגיש יפה ומיוחדת אבל עדיין אני. מהרגע הראשון בתקשורת איתה הרגשתי בכיף ובנוח. היא הייתה קשובה ומקצועית! הרגשתי בנוח בחתונה וכל כך הרבה אנשים החמיאו לי על השיער והאיפור!!
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה בטלפון היה לי חיבור עם זיו, וכשהגעתי לפגישת הניסיון כבר הייתי מאוהבת. החוויה היתה כזו נעימה, זיו כל כך מקצועית, כייפית ונעימה. ובבוקר החתונה היא פשוט היתה בדיוק מה שהייתי צריכה. הרגשתי שאני בידיים הכי טובות שיש, והיא השרתה עליי בטחון מלא. מעבר לזה שהביאה בדיוק את הצ׳יל והרוגע שהייתי צריכה בבוקר הזה. האיפור והשיער החזיקו מדהים לאורך כל ה8 שעות חתונת שישי צהריים. בקיצור- מושלם!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אחת הבחירות הכי טובות שהיו לי. זיו מקצועית, נעימה, זורמת, כייפית והפכה את היום המרגש הזה להרבה יותר רגוע וכיף. אני לא מרבה להתאפר אז היה לי חשוב שהאיפור יהיה פשוט אבל מורגש, וזה בדיוק מה שהיה. היה מאוד נוח שהיא משלבת גם שיער. עזרה לי להתלבט ולהחליט מה יהיה הכי מתאים ומחמיא. בקיצור, מדהימה מכל הבחינות!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כשבת דודה שלי ,שהיא כמו אחות , התחתנה לא ידעתי במי לבחור שתגרום לי להרגיש הכי בנוח שיש , הרי יש כל כך הרבה.. אז ראיתי שכל מיני המליצו על זיו , ואמרתי מה כבר יכול להיות, ויצא שזכיתי איזה כיףףף.. זיו יודעת להרים במצב רוח, להקשיב למה שאת רוצה ולהיות בדיוק האישה שאת מחפשת ליום שכזה
הצג עוד

reuthizmi1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זיו איפרה אותי ועוד 2 בנות באותו היום. היא באה עם כל הציוד ואיפור הכי טובים שיש. הייתה סבלנית ומקצועית בטירוף לכל אחת מאיתנו. לא רק שהיא הבינה בדיוק מה כל אחת רוצה ומה הסגנון שלה, היא גם עשתה הכל בטוב טעם ובגישה הכי כיפית שיש.. היא עובדת מהלב והנשמה ולכן זה עושה אותה למה שהיא-מאפרת מדהימה!
הצג עוד

Niv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לזיו לכבוד חתונה של חברה. איפרה אותי מדהים ועשתה לי תסרוקת מושלמת שלא זזה כל האירוע. יחס חם ואוהב, סבלנות, אירוח מושלם. ממליצה בחום!!!

כרמית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
זיו איפרה אותי לחתונה של אחי. חששתי מאיפור ושיער כי זה לא חלק מהיום יום שלי, וקיבלתי ממנה את ההרגשה הכי נוחה וטיבעית שאפשר מהעבודה שלה על האיפור והשיער. יחס אישי נעים וחם. ממליצה בחום❤ תודה רבה

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מישהי שתאפר אותנו לחתונה של אחי, שתדע לגשת בצורה נכונה לחבורת הקיבוצניקיות שאנחנו, ולאפר אותנו בהתאמה בלי שנרגיש לא בנוח עם הסיטואציה או עם התוצאה. מצאנו את זיו ומשם התחיל סיפור אהבה! מקצועית, נעימה וזורמת. עשתה עבודה מצוינת ויפה, וידעה להתאים את עצמה אלינו ולהכנס לראש של הבנות. המחמאות לא הפסיקו לזרום במהלך האירוע! ממליצה בחום !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up