כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

המלווה - ליווי וניהול אירועים - עיצוב ומיתוג - הפקת אירועים

המלווה - ליווי וניהול אירועים - עיצוב ומיתוג - הפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו אליה דרך המלצה.לאורך כל התקופה של תכנון החתונה פולי הייתה מאוד זמינה, פתחה לנו קבוצת וואטספ משותפה וענתה לנו על כל השאלות שהיו לנו.לקראת האירוע עצמו עשתה לנו כמה שיחות הכנה .באירוע עצמו דאגה לכל הדברים החשובים, דאגה שכל מה שסגרנו עם האולם ושאר הספקים יקרו.היא מאוד נחמדה ומקצועית, בונה לוז מאוד מפורט ברמה שההורים שלנו הרגישו שהם אורחים בחתונה כי לא היה להם מה לעשות בכלל
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לפולי הגענו אחרי שכבר סגרנו 99% מהספקים, אבל היה לנו חשוב לקחת מנהלת אירוע חיצונית בשביל השקט הנפשי שלנו.פולי עזרה לנו לבנות לו"ז מתוקתק ליום האירוע, עשתה שיחות עם כל הספקים לוודא שהכל עובד כמו שצריך, עזרה לסדר את כל הדברים שהבאנו לאולם ולהתעסק בכל הדברים מאחורי הקלעים כדי שאנחנו נוכל להיות פנויים להנות מהיום המיוחד הזה עם האהובים שלנו.
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לתכנן את החתונה עלו לנו הרבה שאלות ודאגות .למזלנו, מצאנו את פולינה שנתנו לנו מענה על הכל והעלימה את כל החששות על מנת שנוכל באמת להנות מכל החוויה המטורפת הזאת.בזכות פולינה שדאגה לנו במהלך כל היום ולכל הדברים שיזרמו כמו שצריך הייתה לנו חתונה מושלמת ❤
הצג עוד

Britt   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו וואו ועוד מיליון פעם וואו!!!!! אין מאושרים מאיתנו שבחרנו בפולי לנהל לנו ואותנו 😜 ביום המשמעותי בחיינו (עד כה). מעבר לזה שפולי הסירה כל חשש מלבינו, פתרה כל קושי, עוד לפני שבכלל התעורר דאגה לכל הפרטים הקטנים והגדולים באותה המידה, פולינה דאגה למשפחות שלנו ולכל מה שצריך ואף מעבר!!!! שלא נדבר על זה שנשארה עד סוף סוף סוף האירוע (שנגמר אחרי 4!) ולא לפני שווידאה שהכל תקין, שלא חסר לנו כלום ועברה איתנו על צ'קליסט שלא מבייש רס"ר בצבא. המשפחות והחברים לא מפסיקים לדבר עליה עד היום (חודשיים אחרי החתונה!) כמה פולי מלאך ואלופה!!! אפילו הבן זוג שלי שלא הבין בהתחלה את הצורך, בסוף האירוע שאל את עצמו (ואותי) מה היינו עושים בלעדיה??? בקיצור. פולינה היא מלכה אמיתית ואין כמוה!!!! אנחנו הכי מודים לה בעולם כולו!!!! אז תודה פולי, אין מספיק מילים שיוכלו להודות! אוהבים
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
פולי מקסימה, ניהלה עבורנו את יום האירוע והייתה זמינה קודם לכן לכל שאלה. לא פספסה שום דבר, תמיד בחיוך. הוציאה את כל הציוד שדיברנו עליו, הכל בזמן גם מה ששכחתי שבכלל הייתה צריכה. היה חשוב לה שהכל יעבוד, עד הפרטים הקטנים. עזרה להוסיף ציוד שהיה חסר לשושבינים, והכל בסוף חזר אלינו (כולל שברי הכוס ששכחתי בגלל לבקש) תעשו לעצמכם את הטובה הזאת
הצג עוד

noyllevii   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פולי שלנו האחת והיחידה!! השיחה הראשונה עם פולי הייתה לאחר אירוע בגן אירועים שבו התחתנו (גן אירועים בהרצה) לאחר שיחה של שעתיים ואפילו יותר,הבנתי שיש לי על מי לסמוך בכל הנוגע לאירוע שלנו! מעבר לניהול האירוע בצורה הטובה ביותר, פולי עיצבה לנו את ההזמנה,את עמדת הכניסה ואת פינות ההתרעננות ואת ספר הברכות!! דאגה לכל פיפס במהלך הערב, גם בתור מנהלת אירוע פנימית של הגן (המנהל לא היה בפוקוס בכלל) פולי הייתה בשבילנו הרגליים ובידיים..ברמה שלא הרגשתי שהיא הורידה לי את ההינומה מהשיער לאחר החופה. פולי, את סופר מקצועית ואני כבר מתגעגעת. מי שיקח אותך כמנהלת אירוע יזכה ובגדול!!!!
הצג עוד

מוריה אסרף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרנו את פולי דרך המלצה בכלות אורבניות. על שיחת הטלפון הראשונה הבנו שמדובר באישה קליברית, אכפתית, קשובה ובעיקר מיקצועית!! פולי ליוותה אותנו בכל תהליך החתונה שזה אומר גם לפני. דאגה לדעת הכל, לשמוע את הדגשים שלנו ובעיקר להרגיע ולתת לנו הרגשה שהיא איתנו, וכך היה! היום תיקתק בצורה מרשימה וכמו כן גם באירוע! ידענו שפולי בסביבה אפשר להיות רגועים. פולי ליוותה אותנו עד הרגע האחרון שעלינו למונית. דאגה לתשלומי ספקים, לבדוק שהכל כמו שסגרנו ובעיקר להיות איתנו בחוויה. ממליצים מאוד לא רק שמדובר באישה מקצועית אלה מדובר באישה עם לב זהב שאכפת לה ועושה זאת מאהבה!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הבחירה שלי בפולינה הייתה הבחירה הכי טובה שעשיתי בחתונה! היא הייתה מעל הציפיות, היא דאגה לי ברמה האישית, למשפחה שלי, ולהתנהלות מול האולם והספקים האחרים שלי מהרגע שהגיעה ועד הרגע שהלכה. כל שאלה של האולם וכל בדיקה הייתה מולה. נתנה לי ולמשפחות ביום האירוע שקט נפשי שהיא דואגת להכל ומוודא את הכל, החל מהעיצוב שיעמוד כמו שתכננו, לאלכוהול שסגרנו, להסעות שיצאו בזמן פשוט להכל!! היא הפכה להיות מלווה שלי לכל דבר, מפיקה פרטית זה חובה כמו כל ספק אחר בחתונה ופולינה היא האחת!! אתם תודו לי❤️ מאז החתונה שלי, היא מלווה בכל החתונות אז אין זה רק מוכיח את המקצועיות והאהבה שלי לתפקיד!!
הצג עוד

Revi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז .. תכננו בן זוגי ואני להתחתן בחצר הבית עם 70 אורחים בלבד. סגרנו על רב, קייטרינג, שירותים ניידים ויוקרתיים, מערכת הגברה, צלמת סטילס וצלמת וידאו וכמובן איפור שיער... עד כאן שאפו לנו:) אבל ...מיד הבנו שהכל בידיים שלנו ונצטרך איכשהו לנהל את כל הספקים, את מהלך האירוע, את האורחים ומה עם עיצוב? איך נעשה שיראה מושלם וגם נעמוד בתקציב?! אז לכאן נכנסה פולינה והצוות המדהים שלה. פנינו אליה והתשובה שלה היתה, הסירו כל דאגה מליבכם ותתרכזו אך ורק בוויב החתונה שלכם, אני מטפלת בכל'' אז ה-הכל הזה הוא הרבה מעבר למה שחשבנו שנצטרך.. פולינה, איתי, ג'ינה וריף צוות ''המלווה'' פשוט דאגו להכל מא' עד ת'.
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לפולי דרך הצלם שלנו, ששמע כמה ביקשו מאיתנו עבור הפקה/ ליווי אירוע והזדעזע. הוא חיבר אותנו לפולי וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. פולי עברה איתנו דרך ארוכה במקום בו היינו אמורים להתחתן, וכמובן עברה איתנו למקום החדש שבועיים לפני החתונה, כשהמקום המקורי שתכננו להתחתן בו לא עמד בהתחייבות ולא סיים שיפוץ.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up