כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איתמר דובק צלם | Itamar Doweck

איתמר דובק צלם | Itamar Doweck

צלמי סטילס
טלפון:0508817000
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Stav&Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים צלם מוכשר ויצירתי שבמקרה הוא גם בן אדם שבא לכם לשבת איתו לבירה, אתם קוראים את ההמלצה הנכונה לכם.חיפשנו מישהו שמצלם תמונות שמרגישות לנו אותנטיות ושונות בנוף וכך הגענו לאיתמר.אחרי שיחת טלפון קצרה, הוא הזמין אותנו לבית שלו לפגישה במהלכה היה לו חשוב להכיר אותנו ולשאול מה הטעם שלנו. ראינו תמונות מדהימות שצילם שלא השאירו מקום להיסוס או מחשבה נוספת וסגרנו איתו מיד לאחר מכן.במהלך יום החתונה איתמר השרה רוגע (גם כאשר התעכבנו בלו״ז והיינו צריכים לאלתר). הוא לא דחף אותנו להצטלם באופן שעורר בנו אי נוחות, נתן לנו את המרחב וזרם איתנו כשביקשנו שיצלם אותנו כשאנחנו בחופשיות במרחב. יחד עם איתמר הגיעה צלמת מקסימה בשם שריי, שהוסיפה לנוכחות הנעימה.
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
איתמר מקסים, היה רגיש וקשוב אלינו מהרגע הראשון, יצירתי.מומלץ בחום!

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל איתמר הגענו ממש בטעות, דרך חברה שמכירה חברה שמכירה את איתמר. כבר כשמסתכלים בעמוד האינסטגרם שלו, רואים ומבינים את הרוח של התמונות. התמונות חיות, ממש חיות, תמונות שיוצא מהן רגש. התקשרנו, קבענו ונפגשנו אצל איתמר בחצר. הכרנו והעלינו את החששות שלנו והרגשנו שהגענו למקום הנכון. איתמר היה אוזן קשבת, ידע להרגיע ולהעמיד דברים על דיוקם. התהליך מולו היה ברור לאורך כל הדרך, ואם עלו שאלות, הן קיבלו מענה ממש מהר. איתמר היה זמין ונעים בכל הזדמנות. במהלך יום החתונה, איתמר והצוות שלו דאגו להשרות אוירת רוגע ושלווה (מה שהיה מאוד מוערך לאור הלחץ של יום החתונה). כל הצילומים עברו עם חיוך ותשומת לב לפרטים. אפילו האורחים אמרו שהצלמים היו נפלאים ושידרו חום ורוגע. את התמונות קיבלנו ממש מהר, היינו בהלם, קיבלנו אותן תוך כדי ירח הדבש שאליו יצאנו מיד לאחר החתונה. נדהמנו והתרגשנו לגלות איזו מתנה קיבלנו - כל תמונה מרגשת מהקודמת. תמונות יצירתיות, מלאות אהבה. אפשר להרגיש את האוירה של החתונה ישר מתוך התמונות. זכינו במזכרת הכי מרגשת ומדהימה שאפשר לקבל, והכל בזכות איתמר והצוות המקצועי שלו.
הצג עוד

ברק   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני ואשתי היינו מאוד לחוצים לפני החתונה. מהרגע הראשון של יום החתונה, איתמר היה מאוד רגוע והשרה עלינו רוגע. בתור זוג שלא אוהב כל כך להצתלם, איתמר פשוט הנחה אותנו וזרמנו איתו עד הסוף. צילומי ההתארגנות והחוץ היו כל כך קלילים, שהרגשנו שאנחנו לא צריכים להתאמץ בשביל להוציא תמונות יפות. במשך כל האירוע איתמר והצוות היו שם כל הזמן איתנו, דאגו להוציא את התומונות הכי טובות שאפשר. אחרי זמן מאוד קצר אחרי החתונה קיבלנו את כל התמונות ערוכות מהחתונה, לא האמנו שקיבלנו את התמונות כל כך מהר!
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
איתמר והצוות שלו אנשים מהממים, קשובים, אכפתיים, יודעים מה להגיד ברגע הנכון ואיפה לתפוס רגע שהוא מרגיש הכי אותנטי!הרגשנו איתם הכי בנח, קליל והכי חשוב מצחיק וכיף!
הצג עוד

lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מדהימה,עוד לפני החתונה איתמר היה קשוב וסבלני וענה לכל שאלה שלנו בצורה נעימה. ביום החתונה איתמר זרם איתנו, גם ששנינו לא חובבי מצלמה.התאים לנו את הצילומי למזג האוויר שעד הרגע האחרון לא ידענו מה יהיה. לאורך כל האירוע איתמר היה שם איתנו, דאג לנו ותפס רגעים מדהימים.
הצג עוד

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחוות אלנבי בתחילת דצמבר. איתמר צילם את החתונה שלנו שהייתה קצת מסובכת מבחינה אדמיניסטרטיבית ( חתונה כפולה- שתי חופות). איתמר דאג לצוות צלמים ( חוץ ממנו היה עוד צלם מקסים מקסים בשם עופרי ועוד צלם וידאו וצלם מגנטים). כל אחד מהצלמים עשה עבודה מדהימה בפני עצמה- ככה שאפשר לסמוך עליו שהוא עובד עם האנשים הטובים ביותר. איתמר יצר איתנו קשר לפני החתונה ורצה לדעת מה הצרכים שלנו- הוא היה קשוב לאורך כל הדרך. היו לנו בחתונה 4 צלמים ולשמחתי לא הרגשתי אף אחד מהם רוב הזמן:) אחרי שראיתי את התמונות הרגשתי שלא הייתי נוכחת בחלק גדול מהחתונה של עצמי, ואיזה כיף שהוא היה שם לתעד את זה. התמונות מדהימות. איתמר צלם מוכשר מאד, מקצועי ( היה לנו רגוע ושקט מההתחלה שיצרנו איתו קשר ועד קבלת התמונות, פשוט סמכנו עליו), יצירתי ( לא עשינו צילומי זוגיות מוגזמים אבל מהמעט שכן עשינו הוא עשה מטעמים!). כיף לעבוד איתו- נותן תחושה נעימה, זורם, נעים ורגוע. לא להסס, אפילו לא לרגע. ממליצים בחום!
הצג עוד

tAlia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שכרנו את איתמר והצוות שלו לחתונה כפולה של 2 זוגות. מהרגע הראשון הוא הגיעה עם חיוך חברותי ונוכחות צנועה ומקסימה. סופר מקצועי. צוות מקסים. והתמונות יפייפיות. ממליצים עליו בחום ובשמחה. אל תהססו, הוא נהדר
הצג עוד

דן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאיתמר דרך חבר טוב שהוא צלם בעצמו, שוחחנו טלפונית ומיד הבנו שיש חיבור! איתמר נפגש איתנו לפני החתונה וסגרנו את כל הפרטים, בבוקר החתונה הגיע ומיד קלט את האווירה וזרם איתנו, מצא מקומות צילום חדשים שאפילו לא חשבנו אליהם (מי היה חושב להצטלם על המדרגות בבניין המסחרי מול הבית?!). שמחים על הבחירה!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני חושבת שבין הדברים הכי חשובים כשמתכננים חתונה זה לוודא שיש חיבור טוב עם כל אחד מהספקים, שהם מבינים את הראש שלך ויודעים גם להבדיל את העיקר(עבורך) מבין כל הרעש שמגיע מסביב. לאיתמר הגענו דרך הדיג'י שלנו וכבר בפגישה הראשונה איתו ידענו שהוא מה שחיפשנו. איתמר ידע לשמוע מה אנחנו מבקשים, לתת את הקסם היצירתי שלו יחד עם זה ולעשות הכל בצורה שאפילו לנו -שהיינו מאוד מובכים מכל הדבר הזה- יהיה נוח וכיף. יותר מזה הוא ידע לתפוס רגעים בצורה מהממת וממש להעביר את החוויה שהייתה בחתונה. אני לא חושבת שיכלנו לבחור מישהו יותר מדוייק, שיבין את הראש שלנו ויעשה את העבודה בצורה כל כך טובה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up