כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רנטליין - הופכים כל אירוע לחגיגה

רנטליין - הופכים כל אירוע לחגיגה

השכרת ציוד לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
פריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אופק מרנטליין היה מולנו לאורך כל התהליך, לאורך כל הדרך הוא היה שירותי, נעים וסופר מקצועי! שבוע לפני האירוע החבר'ה של רנטליין הגיעו לסיור בלוקיישן שבחרנו כדי לראות שיש מקום להכל ושהכל יעבוד כמו שצריך (חשמל, לוגיסטיקה, מיקום, הובלה). לאורך כל האירוע הם היו חייכנים, מנומסים, נחמדים ושירותיים. כמובן שהם הגיעו בזמן, תיקתקו הכל והכל היה מוכן כמו שצריך וכפי שהבטיחו.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
20 מתוך 100
שירות לקוחות ממש גרוע ממליצה מאוד להתרחק!סגרנו עם רנטליין על פטריות חימום לקבלת פנים וחופה בסוף מרץ ביום קר במיוחד, האירוע התחיל ב17:45 ונאמר לנו שהפטריות יעבדו החל מהשעה 17:30, בפועל הפטריות החלו לפעול ב18:10 (40 דקות איחור!!) קבלת הפנים הסתיימה ב18:30 והחופה ב19:15. שהתקשרנו להתלונן במקום לקחת אחריות ולהתנצל הם הסירו כל אחריות, טענו שקבענו איתם לשעה שש (שקר מוחלט שאחרי שהם הקשיבו לשיחה המוקלטת הודו בטעות) הטיחו באנו האשמות וטענו שאיחור כזה זה דבר לגיטימי וקורה הרבה, ומשכו אותנו במשך חודש שלם עם שק של שקרים וטענות חצופות. אחרי חודש של התכתבויות וטלפונים הם לא הסכימו לפצות אותנו על עוגמת הנפש (טענו שלא היתה עוגמת נפש-מי אתם שתחליטו?) והציעו לנו החזר מגוחך ומעליב של 200₪ שאנחנו שילמנו להם 2600₪!! יש להם אפס תודעת שירות וחוסר מוחלט בלקיחת אחריות, פשוט אל תתעסקו איתם.
הצג עוד

Jordan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
הזמנו שולחנות וכיסאות לחינה ביתית. לצערי הגיע שולחן אחד אחר ממה שהזמנו, השולחנות הגיעו מטונפים וגם חלק מהכריות לכיסאות הגיעו קרועים. למרות ההבטחות במשך היום שיגיעו להחליף את השולחן שקיבלתי לשולחן שהזמנו ואת הכריות, אף אחד לא הגיע. בכל זמן ההתארגנות לחינה רק התעסקתי בזה עם מענה מקולקל ושירות מאכזב. שקט לא תקבלו אם תזמינו מהם וזה הדבר הכי חשוב ביום מלחיץ כזה. את ההחזר הכספי על השולחן עד היום לא קיבלתי וגם הסכום שהוצע לנו כהחזר הוא מצחיק על עוגמת הנפש שנגרמה לנו. והדובדבן שבקצפת, גם חייבו אותנו פעמיים אבל על זה כבר החברה טרחה לעדכן אותנו אחרי.
הצג עוד

sean   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חתונת קורונה.. מאירוע שחשבנו שהולך להיות מינימליסטי, בלי יותר מדיי חוויות וזכרונות, בגלל המצב, חברת ''רנטליין'' הפכה את כל התמונה. אפילו לא דמיינו שהחתונה תיראה כמו שנראתה, הכל היה מושלם, אין אפילו משהו אחד שהם נכשלו בו. צוות מקצועי בטירוף שיודע בדיוק מה הוא עושה, החל מהתנהלות מול אופק ודולב שהיו סבלניים ואדיבים לכל שינוי (מחתונת ערב לחתונה צהריים, סגר באמצע, כמות מוזמנים שלא מפסיקה להשתנות שינויים ללא הפסקה לגבי האוכל, הוספת ציוד, הורדת ציוד, בקיצור, כל שינוי שרצינו התקבל בברכה והבנה ללא פשרות). הציוד שהגיע היה ברמה גבוהה בטירוף, כל הציוד היה נראה חדש ומתוחזק, הצוות של ''ויקו'' שהגיע בבוקר למקום היה מקצועי וזריז, כולם היו אדיבים וסבלניים להכל, האוכל יצא תמיד חם וכמובן טעים.. אנחנו כבר שבוע אחרי החתונה ועדיין אנשים מתקשרים כדי לספר כמה הכל היה יפה, אנשים לא מפסיקים לדבר על האוכל ברמה הגבוהה על העיצוב של הכל, חבל שאי אפשר להעלות תמונה לכאן כדי שתבינו במה מדובר, קחו בחשבון שכל מה שאתם רואים באתר או בתמונות אחרות זה בדיוק כזה ואפילו יותר יפה. מי שרוצה חתונה בחצר של הבית אבל שייראה כמו גן אירועים שיעשה מה שאנחנו עשינו, התקשרנו לרנטליין.. שלי&שון
הצג עוד

shiran19852   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו לעשות מסיבת הפתעה בסגנון קזינו ... מיד שפניתי לעומר קיבלתי יחס מהמם ומקצועי מיד ידע להתאים לי את הציוד למה שאני מחפשת . כל מה שסגרנו הגיע מדוייק ועמד בזמנים הגיעו שני אנשי צוות מקצועיים ונחמדים שהכינו את הארוע בהמשך הערב גם שימשו כדילרים וזרמו באווירה ממליצה בחום !!!! שרות אמין ומקצועי מעל המצופה !!! תודה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up