כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אחוזת שני

אחוזת שני

מקום להתארגנות
טלפון:050-688-8859
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התאגנתי באחוזת השני וישנתי שם שתי לילות, לילה אחד עם 3 מלוות ולילה שני עם בן הזוג. המקום היה נקי, המרחב היה גדול והיה הלוקשיין בכללי הוא שקט וקסום. הכי הופתענו לחזור לאחר החתונה ולמצוא את המקום נקי ומסודר (ידוע שהתארגנות זה הדבר הכי מבולגן בעולם) למרות שלא דובר על נקיון בין הלילות. נהננו מאוד
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הגענו לאחוזת שני מיד אחרי החתונה שלנו, במטרה להישאר שם 2 לילות במקום פסטורלי ושקט והאמת שזו הייתה אכזבה. המון יתושים, אי אפשר ליהנות מהג'קוזי בגלל זה. המקום לא היה הכי נקי (מצאנו על הרצפה חשבוניות של מסעדות שלא קשורות אלינו בכלל). קמים בבוקר עם רעש של מכסחת דשא, ממש כמו בדירה שלנו בת"א, כשהמטרה העיקרית היא להיות במקום שליו ושקט. מגבות שנראו כאילו עוברות כביסות כבר 10 שנים ולא מתחדשות. המחיר מאד לא ברור לי. שילמנו מחיר כזה על צימרים מאד יוקרתיים בארץ, אחוזת שני אפילו לא מספק עשירית מהתמורה שאנחנו רגילים לקבל במחיר כזה.
הצג עוד

tzlilhaifa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו גרים במרכז והחתונה היתה בשישי צהריים, באקו בחדרה. הייתי צריכה לקצר טווחים לבוקר החתונה. ביליתי יחד עם 3 חברות את הלילה לפני וחזרנו לשם בלילה אחרי. הצימר נקי, מטופח, מפנק, מרווח, יש בו חדר להתארגנות עם חלון ענק שנותן תאורה טבעית מושלמת לאיפור. הוא כולל ג'קוזי, גינה, נוף פתוח לשדות ובעיקר הרבה שקט- שזה תכלס מה שהכי צריך ביום לפני, תו"כ ואחרי. בנוסף לכל אלו, כל הסביבה שלו כ"כ יפה שלא הזזנו את האוטו בשביל צילומי זוגיות! פשוט הלכנו חמש דקות מסביבו ויש שם אלף ספוטים. זה דבר קריטי לכלות שישי, חסך לנו המון זמן וחיפושים. גולת הכותרת זו בעלת הצימר המקסימה, אורלי! זמינה בכל שעה, גם ב4 בבוקר כשהמאפרת הגיעה והיה צריך לפתוח את השער ליישוב. אורלי ניקתה וארגנה לנו את הצימר מקסים כשחזרנו, לבבות על הכריות והכל. לקח לי הרבה זמן למצוא מקום טוב להתארגנות, ממליצה עליו בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up