כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שרי טאובר - שמלות כלה

שרי טאובר - שמלות כלה

שמלות כלה
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
בשנייה שנכנסתי לסטודיו וראיתי את הבדים והשמלות ידעתי שאסגור אצל שרי. הייתה זמינה לכל אורך הדרך, מקצועיות ושירות ברמות הגבוהות ביותר ויצאה שמלה פשוט מושלמת!!!
הצג עוד

Racheli   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
בחיפוש אחר שמלת כלה הגעתי לעמוד של שרי באינסטגרם וממש אהבתי את הסגנון של השמלות והגעתי לפגישה שהיתה מאוד נעימה ומקצועית! אחרי מדידה של כמה שמלות נבחרה הכלה 😀לאורך כל התהליך שרי היתה קשובה ונעימה והכל היה בווייב כיפי וזורם.בחרתי טוב , גם מעצבת ואישה מדהימה וגם שמלה!
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הכי מדהימה שיש!! ידעה להתאים הכל לסגנון שלי ולהפוך את החוויה שלי להכי כיפית שיכלה להיות❤️
הצג עוד

Nirit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מצאתי את שרי באינסטגרם, התחברתי מאד לסגנון שלה וידעתי איזה שמלות אני רוצה למדוד.איך שהגעתי לסטודיו ופגשתי אותה ידעתי שהיא המעצבת שתגשים לי את החלום .
הצג עוד

hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שרי הייתי קשובה במאה אחוז ורצתה לתת לי את שמלת חלומותי גם כשהיו אתגרים היא עשתה הכל כדי שאני אצא שמחה והייתה זמינה תמיד מקצועית והשמלה הייתה מטורפת נוחה אבל מרשימה מרוצה מאוד
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שרי אהובה שלי,הגעתי אליך פחות מחודש אחרי האירוסין כי הייתי בטוחה שאת אמנם המקום הראשון שאגיע אליו אבל לא האחרון כי אני נורא בעייתית. הגעתי אליך עם אחיות שלי ואמא שלי והכנסת אותנו לסטודיו שלך בחיוך מלא באהבה. אני זוכרת את עצמי מודדת את השמלות ולא באמת מעכלת את הסיטואציה שאני נמצאת בתוכה. את מצידך היית סבלנית ורגועה, ניסית לברר את התחושות שלי ואפילו הצלחת לקרוא את הפרצופים שלי. האמת היא שאחת השמלות הייתה מדהימה עליי, אבל כל כך נלחצתי מהמעמד שאמרתי לך תודה רבה ושאהיה איתך בקשר. שבוע שלם חשבתי על השמלה ואפילו בדקתי באינטרנט מקומות אחרים, חששתי לסגור במקום היחיד שהייתי בו. הייתי כל כך מבולבלת והתקשרתי אליך שתעשי לי קצת סדר, קבעתי להגיע ולמדוד שוב כי הסטודיו שלך מכיל את כל מה שהייתי צריכה - שמלות צנועות, לא מדי, עם הרבה משחק, אבל בהכי הרבה סטייל שיש. כשהגעתי לסטודיו דאגת להסיר לי את כל החששות ואת כל הדאגות. את כל כך מדויקת, לא מפספסת אף פרט. האכפתיות שלך כלפי הכלות שמגיעות לסטודיו הפעימה אותי לא פעם ולא פעמיים וכל כך שמחתי שאת האחת שהולכת ללוות אותי את התהליך הנפלא הזה, כי פשוט סמכתי עליך. שבוע וקצת לפני החתונה כשהשמלה כבר הייתה מוכנה, החלטתי החלטה של הרגע אחרון לסגור איתך שמלה נוספת. ראית כמה זה חשוב לי ולקחת על עצמך להכין לי שמלה נוספת בזמן כל כך קצר, היה לך חשוב שאהיה מרוצה במאת האחוזים ושארגיש בנוח בחתונה שלי. שרי שלי, תודה שתפרת לי שמלות שגרמו לי להרגיש בדיוק כמוני, אבל הכי מלכה שיש. תודה שהקשבת לי, שדאגת לי, שהיה לך אכפת. תודה על הסבלנות ועל ההכלה. אין מאושרת ממני שהשמלות כלה שלי היו עבודת יד שלך, אני מאחלת לך שכל כלה שתגיע אליך תבחין בטוב לב שלך. תודה על הכל אוהבת אותך המון♥️
הצג עוד

טליה משה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשרי במקרה דרך האתר של מאורסים מאורסות היא הראשונה שאצלה ביקרתי וגם האחרונה.מיד כשהגעתי ידעתי שזה המקום להגשמת החלומות ליום הגדול.לקחתי שמלה קלאסית בסטייל יוקרתי וייחודי שלא רואים על כל אחת .בדים ברמה מטורפת , גזרות הכי מיוחדות ואינסוף רעיונות למי שלובשת צנוע.שירות נהדר והרגשת חמימות כשמגיעים לסטודיו עברתי תהליך מהמם עם שרי המוכשרת וגם התופרות המהממות שלה.בקיצור פשוט ללכת ולסמוך בעיניים עצומות על שרי , מגשימת החלומות.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שרי פשוט מקסימה ונעימה, כל החוויה שלי עם שרי הייתה נהדרת. הסטודיו של שרי היה הראשון שביקרתי בחיפושים אחרי השמלה שלי ויצא גם שבסוף בחרתי בשמלה הראשונה ששרי הציעה לי למדוד. שרי מקצועית ברמות, התופרת שלה פשוט מספר אחת. העבודה היא נקייה ומסודרת, אין לי תלונה אחת ומנגד יש לי אלף דברים לשבח. הגעתי לשרי כחודש ושבוע לפני החתונה, תוך חודש שרי תפרה לי שמלה חדשה, מדוייקת למידות שלי והיא הייתה פתוחה לשנות כל מה שרק רציתי בעיצוב השמלה.אלופה!
הצג עוד

Rivka   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שהתארסתי ידעתי שאת השמלת כלה שלי אעשה אצל שרי!היא תפרה לי את שמלת החלומות שלי והרגשתי כל כך יפה ונסיכתית ביום של החתונה שזה שווה הכל😍שרי מאוד מקצוענית וסבלנית ואין מאושרת ממני שהלכתי אליהתודה❤️

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הסטודיו מאד נעים, שרי מהממת וסבלנית, קשובה ויודעת להתאים את עצמה לכלה ברגישות ובנעימותיש אפשרות לעיצוב שמלה מאפסהכי מקצועית שיש ואיזה כייף שבחרתי בה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up