כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פיקצ'רי - צלמים

פיקצ'רי - צלמים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0547368885
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פשוט עפנו על העבודות שלהם, מביאים משב מרענן עם סטייל מיוחד משלהם לצילומים. כמה חודשים לפני החתונה עשינו עם אנדריי צילומי זוגיות, האווירה איתו הייתה פשוט מדהימה ומשחררת. אנדריי נתן לנו להרגיש הכי בנוח ועשה הכל כדי שנהיה מרוצים, והתוצאות היו פשוט וואו! לא הפסיקו להחמיא לנו על התמונות. כמובן שגם שריינו אותם לצילומים ביום החתונה- במהלך צילומי החוץ היה איתם הכי כיף שיש! הצטלמנו עם כל החברים, ונהנינו מכל רגע. הם תפסו רגעים אותנטיים ומרגשים והוציאו אותם החוצה בצורה מושלמת. הצילומים בחתונה יצאו פשוט מטורפים! ממש ממחישים את האווירה שהייתה באירוע, וכולנו יצאנו ממש יפים שזה ממש חשוב ;] . בקיצור, פיקצ׳רי צמד מתוק לאללה שעושה עבודה מדהימה, בעינינו הם פשוט אמנים!
הצג עוד

רעות יונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חד משמעית אחת הבחירות הכי טובות שלנו. לאנדריי ואלכס יש ידע טכני וכישרון אדיר. השם הבא בצילום החתונות בלי להגזים. קודם כל-אנשים עם אנרגיות טובות שמרגיש נוח מולם ואיתם ביום החתונה. באירוע עצמו נתנו עבודה, השתלבו טוב בין האורחים, נשארו עד הסוף לתעד כל רגע, והתוצרים - למות! חרוצים, זריזים ומקצועיים. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות עליהם ועל החומרים. מצלמים גם את החתונה של אחי באפריל.
הצג עוד

galit12800   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב-16.6 ובחרנו באלכס ואדנריי מ-Piccherry לתיעוד היום שלנו. היה לנו חשוב לבחור צלמים שיתעדו מהצד ושידעו לתפוס את הקסם שברגעים הקטנים והגדולים, שיגיעו בוויב טוב וישרו אווירה נינוחה וכיפית. אלכס ואנדריי צילמו תמונות מדהימות ומיחדות שתפסו רגעים קסומים, קליפ היילייטס כיפי וקליל שעושה שמח על הלב, סרטון חתונה מקוצר שמתעד בדיוק את הרגעים הנכונים עם וידאו באיכות צילום מטורפתתתת. מאחורי הקלעים הם הגיעו בגישה קלילה ורגועה, השתלבו בנוף המלווים והמלוות והיו שם כדי לזרוק טיפים ולעזור. כיף גדול להסתכל על התוצרים! ממליצים בחום!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנדרי היה פשוט מקסים ומקצועי! אנחנו גרים בניו יורק ותכננו את החתונה שלנו בארץ מרחוק. פגשנו את אנדרי ביום החתונה והוא בהחלט היה הבחירה הנכונה. התמונות שלנו יצאו פשוט מדהים ואנחנו לא יכולים לחכות לראות את האלבום שלנו בקרוב!:) תודה אנדרי!!!
הצג עוד

Ady   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנדריי המקסים, צילם את החתונה שלנו לפני חודשיים. מההתחלה היה מקצועי וזמין, התקשורת מולו הייתה מאוד נעימה, ואפילו התמונות הגיעו במהירות שיא אחרי החתונה! התמונות יפייפיות, שילוב מצויין של אמנותי ותיעודי, אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up