כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יותם יזרעאלי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Talia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
יותם הכי מקסים שיש!מהשיחה הראשונה נוצר חיבור בינינו ובינו, הסביר לנו לגבי היכולת שלו להתאים את הטקס למה שאנחנו רוצים, וכל היה.לקחנו את המסלול המלא כולל פגישת ליווי עם יותם בה נפגשנו להיכרות וביצענו תיאום ציפיות לגבי טקס החופה. היה לנו טקס חופה מרגש ומיוחד במינו הודות ליותם ואין לנו ספק שהוא היה בול מה שרצינו!ממליצים בחום!
הצג עוד

gaya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מושלם ומדוייק לנו! הבחירה הכי טובה שיכולנו לבחור לטקס הזה. התלבטנו בין עורכי טקסים ואנחנו מאושרים שבחרנו ביותם. יותם בענווה, צניעות, מבט וחיוך חם ומאיר פנים העביר טקס אישי ואנושי במילים חכמות, מרגשות ומדוייקות שיצאו מהלב והגיעו לכל לב. הוא פשוט סחף את כולם להיות נוכחים ברגע המיוחד שלנו.
הצג עוד

Moshit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כשתכננו את אירוע החתונה שלנו, היה ברור לנו שהטקס יהיה החלק החשוב באירוע, שזה יהיה טקס משמעותי, מיוחד שמדבר אלינו ומייצג אותנו. החיבור עם יותם היה מיידי, אדם מקסים ומרתק. הוא ליווה אותנו לקראת האירוע ויחד הרכבנו את הטקס לפי רוחנו, תוך כדי שילוב אלמנטים מהטקס המסורתי במידה המתאימה לנו. את הטקס יותם הנחה בצורה מרשימה ומרגשת. הקהל היה מהופנט וכולם היו בדממה מוחלטת, מרוגשים ושמחים איתנו. לא נשארו הרבה פנים יבשות בקהל ואנחנו הרגשנו הכי בנח בעולם ושזה בדיוק הטקס שקיווינו לו. עברו חודשיים מאז האירוע אנחנו ממשיכים לקבל מחמאות על הטקס ומבינים שהוא היה משמעותי ומיוחד גם לסובבים אותנו. ממליצים בחום לבחור ביותם ולזכות בחוויה אמיתית ומרגשת.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו זוג סטנדרטי לחלוטין, חילוניים יהודיים שרוצים למסד את הזוגיות אך ללא גוף הרבנות שלדענו רקוב ולא רלוונטי. הגענו ליותם, שהציע לנו את טקס הנישואין המדויק אליו כיוונו - מעניין, יהודי וליברלי. נפגשנו עם יותר פגישה שארכה כמה שעות, בפגישה הכרנו אחד את השני, יותם למד עלינו ואנחנו עליו וכך התאים את הטקס למה שרצינו בדיוק. יותם העביר אותנו דרך מדהימה יחד, בה כתבנו את הכתובה תוך התייעצות איתו ופירוש על צעד וברכה במהלך הטקס. הטקס ארך כ10-15 דק' בהם יותם הסביר על הטקס, והעביר אותו בצורה קלילה, כיפית והרים את הקהל. אף אחד לא ישב בצד וכולם הקשיבו לדבריו תוך שימוש בהומור, שיתוף הקהל ובדיעבד הסתבר שאת כוס הקידושין העביר לבת זוגתו של אחי שהייתה בקהל כיוויכול באופן רנדומלי (יותם, היום אנחנו יודעים שדיברתם לפניכן :)) תודה לך על הטקס המדהים, פגעת בול ואנחנו שמים שבחרת לעשות את הדרך הזו איתנו לא פחות מכמה שאנחנו בחרנו לעשות את הדרך איתך.
הצג עוד

shulmanshahar17   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר שהחתונה שלנו התבטלה שנה שעברה עקב נסיבות מצערות, רצינו תיקון, ובחרנו ביותם כי ידענו שהוא יוכל להעביר את הטקס ברגישות ובעניין, ולתת לנו את החופה שהתפספסה לנו לפני שנה. יותם הצליח לעניין את הקהל ולסחוף אותו, אף שהשתמש במילים מהמסורת לקהל חילוני מאד. החופה הייתה מרגשת, סוחפת ומעניינת וקיבלנו שבחים רבים על הטקס הלא שגרתי. לפני הטקס בחרנו לקיים עם יותם מספר פגישות כדיי להבין את משמעות הטקס ולא רק להיות נוכחים בסיטואציה שהרגישו כסוג של טיפול זוגי מרענן:) היה מעניין ומיוחד מאד. יותם איש נעים הליכות, כריזמטי, נגע בתבונה בנו ובקהל המשולהב שהיה בחופה שלנו. תודה יותם על חופה מהסרטים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up