כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עמנואל | Emanuel

עמנואל | Emanuel

שמלות כלה
85
84 מתוך 100
לפי 294 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהייתי אצל כל מעצבת וסלון כלות שהומלץ והתאכזבתי קשות, הגעתי למיכל המהממת שמהרגע הראשון הייתה סבלנית, והתחילה בלהבים מה הכיוון והסגנון שאני רוצה וישר אמרה לי שהיא מביאה לי שתי שמלות לדוגמא שמתוכן יש לה הרגשה שזו האחת שנתלבש אליה כדוגמא וכך היה, בחרתי והתחלנו במסע לתפירת שמלה ראשונה מתוך דוגמא שהייתה אך עם לא מעט שינויים שרציתי ויצא פשוט מושלם!!!
הצג עוד

חן אלפסי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז הגעתי לעמנואל והחוויה שלי היתה לא פחות ממושלמת. עיצבתי שמלה מאפס, השירות והמענה שקיבלתי היה וואו. היחס, המקצועיות, הרמה כל כך גבוהה שם. לא היה לי ספק שתצא שמלה מהממת אבל התוצאה הפתיעה עוד יותר ולא הפסקתי לקבל מחמאות!! אם את חכמה לסגור רק שם ולא ללכת לחפש באף מקום אחר.
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לפגישת ייעוץ עם מיכל המדהימה, שירותית ונעימה, לאחר 3 מדידות מצאתי את שמלת חלומותי, מהרגע הראשון ידעתי שזאת השמלה!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהמפגש הראשון התרשמתי מהכישרון והמקצועיות, בתוך דקות ספורות נוצרה תחושה שמיכל ופזית מכירות אותי מאז ומתמיד ומתאימות שמלה ובדים לאישיותי ולמידות גופי. מהרגע הראשון נוצרה חווית אמון ואינטימיות שמאפשרת להתמסר ולהפקיד בידן את המלאכה.
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
יחס דוחה!!!! כאילו עושים לך טובה שאת רוצה לשכור/לקנות שמלה ב10-20 אלף שח. לא שווה לבזבז עליהן זמן. לא מכניסים עם הכלה יותר ממלווה אחת (כלומר אם את באה עם אמא ואחות או חברה, רק אחת נכנסת, כל השאר מחכות בחוץ במשך כל הפגישה).כמובן שאי אפשר לצלם (אפס היגיון כי גם ככ כל הדגמים מוופיעים ברשות, וחשוב לראות איך בד או גזרה לפעמים נראת בתמונות).הגענו כדי לקנות/לשכור 2 שמלות והתחרטנו על הרגע שכף רגלנו דרכה בסטודיו שלהן. ביזבוז זמן
הצג עוד

Ness   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי בספונטניות לסטודיו ביום שישי חודש וחצי לפני חתונה ומאז התחיל סיפור אהבהמי שמארגנת חתונה יודעת כמה לחץ זה כולל אבל בעמנואל בכל רגע ורגע נתנו לי להרגיש שאני הכלה היחידה שלהם בסטודיורמת מקצועיות, צוות חלומי, בדים שרק אפשר לחלום עליהםאין מקום כזה ואני ברת מזל על הספונטניות של אותו יום שישי💕
הצג עוד

Ofek   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
המקום הראשון שאליו הגעתי וכמובן שבסוף לשם חזרתי.אין לתאר כמה מחמאות השמלות שלי גרפותפירה מדוייקת יחס חם ואוהבמיכל פזית ומור המהממות וגם התופרות ביד רמה!!!! אין לתאר את איכות השמלות והתפירה המדוייקת על הגוף. תודה על הכל ללא לספק הבחירה הכי טובה שלי.
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המקום הראשון שבדקתי שמלה היה בעמנואל, והתאהבתי בשמלה הראשונה שמדדתי. הייתי זקוקה לשמלה קצת יותר צנועה ממה שמדדתי אבל גם לא יותר מדי, ומיכל ישר תיארה לי איך אפשר לשנות את זה שזה יהיה קצת צנוע וקצת לא.הלכתי לבדוק במקומות אחרים אח"כ אבל אף אחד לא הבין אותי כמו מיכל, אז כמובן שסגרתי איתה.השמלה שיצאה היא בול מה שרציתי ומחמיאה לי וכל התהליך היה עם הרבה קשב ואכפתיות מצד מיכל, פזית והתופרות.
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לעמנואל אחרי שאחותי בחרה שם את שמלת הכלה שלה לפני שלוש שנים. פזית המדהימה שליוותה אותנו, שמעה תיאורים של מה שאני מחפשת והביאה לי ישר את השמלה שלבסוף הייתה השמלה שבחרתי. הרגשתי נסיכה אמיתית!! אין לי מילים להגיד כמה אני מאושרת מהבחירה שלי. לקחתי עוד שמלה לריקודים כדי שיהיה יותר נוח לקפוץ! שמלות מושלמות, היה לי כיף בכל מדידה! מקצועיות, פדנטיות, שמות לב לכל פרט! מיכל המעצבת לא נחה עד שזה לא היה מושלם!!
הצג עוד

דוראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אתחיל מהסוף ואספר שהחוויה הייתה מדהימה ובלתי נשכחת ושהצוות היה פשוט מ ו ש ל ם! מיכל, פזית ומור נכנסו לי ללב לתמיד. הסבלנות שלהן בלתי מוגבלת, באמת. כל פעם שהגעתי הרגשתי מלכה! היו לי מלא בלתמים בדרך והן תמיד מצאו לי פתרונות באהבה רבה ונתנו את כל כולן מכל הלב. עם כמה שזה עסק גדול ומצליח, הרגשתי שאני בתוך משפחה קטנה ואוהבת שכל העולם שלה זה לתת ה-כ-ל כדי שנצא מרוצות. ממליצה בכל ליבי לכל הכלות שבדרך!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up