כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

די ג׳יי חן ינוביץ - תקליטנית

די ג׳יי חן ינוביץ - תקליטנית

תקליטנים
טלפון:0544442638
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
cshahuda   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אני שמעתי את חן מנגנת פעם במועדון בתל אביב וכבר שם ידעתי שהיא תתקלט אצלי בחתונה. כמה שנים אחרי וזה אשכרה קרה. רמה גבוהה של מקצועיות, ידע מוזיקלי היסטרי, רגישות למי שאנחנו והמוזיקה שאנחנו אוהבים. היה לנו קליק מעולה! בנינו פלייליסט משותף לפי הליין אפ שתכננו באירוע וזה עבד פגז! למשל עשינו פריצה של חינה לרחבה עם מוזיקה מטריפה (ולא בנאלית) שחן הרכיבה לנו. בחתונה, מהשנייה ששברנו את הכוס האנשים לא הפסיקו לרקוד לרגע (ואני לא סתם אומר זה אשכרה היה ככה). אמאלה איזה יכולת יש לחן לקרוא את הקהל, למקסס שירים, להביא יציאות של שירים על הרחבה שגרמו לאנשים להתבלבל מרוב שזה טוב. חן, את אחת ויחידה. רמה גבוהה של חומר אנושי, dj בחסד עליון, עפנו מכל שנייה איתך. תודההה!!!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את חן ידענו שהיא הבחירה שלנו. חן ישר הבינה אותנו וידעה לאורך כל התהליך לקרוא, לכוון ולייעץ לנו והכל בכיף, ברוגע ובמקצועיות. התחושה היתה שאנחנו בידיים טובות, וכך היה. האירוע היה מושלם והרבה מאוד בזכותה. חן את אלופה! תודה רבה על הכל!! ❤️
הצג עוד

Philip   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
עשינו חתונה על החוף, מסיבת חוף, בלי ישיבה סטנדרטית סביב שולחנות. לכן ידענו שמוזיקה היא המרכיב הכי חשוב. בדיוק כמו הלוקיישן גם במוזיקה לא רצינו דברים סטנדרטים שמנגנים בחתונות, לכן חיפשנו די ג'י שיהיה קרוב אלינו בטעם שידע להרים מסיבה בלי להיות נדוש. כך הגענו לאודרוב. אחרי שעברנו על המיקס-קלאוד שלהן ואהבנו מה שהיה שם קבענו פגישה. פגשנו את חן, והקליק היה מיידי, הבנו שמצאנו את הדי ג'יי המושלמת למסיבה שלנו. כי הטעם שלה התאים לשלנו ויכולנו לסמוך עליה לנגן את הפלייליסט שלנו ויחד עם זאת לאלתר לפי מצב האירוע. צורת העבודה על הפלייליסט היתה נוחה וקלה, חן שלחה לנו קובץ משותף עם רשימה של שירים מומלצים ואנחנו אישרנו או דחינו אותם ומצידנו הוספנו את הדברים שרצינו שינוגנו. חן לא אכזבה, הרחבה הייתה מלאה כל הזמן, המסיבה התחילה אחרי החופה ולא נגמרה עד שההסעה של האורחים יצא. תגובות האורחים היו בהתאם - הם שאלו אותנו מאיפה הבאנו אותה ואיך מצאנו אותה, הם אהבו את האוירה, המוזיקה והמסיבה - ולחן יש זכות גדולה בהצלחת האירוע.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חן מדהימה, חייכנית ואדיבה עם ידע אינסופי במוסיקה, מהפגישה הראשונה שלנו איתה ידענו שאנחנו בראש שקט ויכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות. היא הייתה קשובה לנו ויחד יצרנו פלייליסט חלומות שמורכב משירים אהובים שלנו ושירים מומלצים שלה, חברים התלוננו שמרוב שהמוסיקה הייתה טובה לא היה אפילו שיר אחד שבו הם יכלו לשבת לנוח, היה תענוג והיו שירים שבזכותם לא נשכח את רחבת הריקודים בחתונה. ממליצים בחום
הצג עוד

Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שירות מעולה העלו לנו את רמת החתונה בכמה רמות !!!

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עשו לנו אירוע מושלם! ידענו מההתחלה שאנחנו לא רוצים מוזיקה מזרחית ורוצים משהו קצת יותר מיוחד - עם כל השגעונות שלנו. חן ונעה עמדו בכל השגעונות בגבורה ועשו אווירה מטורפת ומדהימה, ידעו לקרוא את הקהל מעולה והעיפו את כולם למעלה למעלה. חוץ מהפן המקצועי, חן (שרק איתה נפגשנו בהתחלה ואת נעה הכרנו רק באירוע) הייתה פשוט הכי מדהימה שיש, תמיד התעניינה וניסתה לחקור את המוסיקה שאנחנו אוהבים, והביאה המון מעצמה. למדנו ממנה באמת המון. פשוט תודה תודה תודה!
הצג עוד

alina_kom   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חן הייתה מדהימה מהפגישה הראשונה עד החתונה. מקצועית, שלווה ונעימה. הייתה מאוד קשובה וניסתה בהצלחה להכווין אותנו. בזמן החתונה המוסיקה הייתה מגוונת קלעה למה שציפינו ידעה לקרוא את הקהל ולהתאים את המוסיקה. תודה, זה לא היה אותו דבר בלעדייך ;)
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט חווית מוזיקה! חן המקסימה הקשיבה לנו בצורה מושלמת, ותמיד ידעה להכווין אותנו יחד עם הקסם המוזיקלי שלה היה לנו מאוד חשוב להביא לאורחים שלנו מוזיקה איכותית שלא תהיה רק מוזיקת חתונה וזה לא היה תהליך פשוט עם מיקס האורחים שהיה לנו- ספרדים( מחו"ל), באר שבעים, דתיים, תל אביבים, טוניסאים ומה לא- חן שילבה הכל עם גרוב אישי ואיכותי תודה רבה!
הצג עוד

Liad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על נועה וחן!!!... מעולות !! הבנתן בדיוק מה הקהל רוצה ושילבתם את זה בצורה מדויקת עם מה שאנחנו בקשנו, ויצא פשוט שמח וכייף!!כל התהליך אתכן היה נעים, זורם וכייפי, אלופות!!! תודה לכן, ליעד ושירן

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצות בחום על חן המהממת! בחורה מגניבה בטירוף עם וייב טוב וידע הכי גדול שיש במוזיקה. ליוותה אותנו בכיף מהרגע הראשון, נתנה לנו את כל האופציות שביקשנו ועזרה לנו להבין מה אנחנו רוצות בכל שלב באירוע. המלצה- תנו לה יד חופשית! זה מושלם כמו שזה. תודה על הכל! הרמת לנו את האירוע מהקבלת פנים הכיפית, המסיבה שעשתה לנו חשק לא להפסיק לרקוד והשירים באפטר על החוף שנתנו את האווירה המושלמת. אוהבות- מור וליאור.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up