כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קשת חקון איפור ועיצוב שיער לכלות

קשת חקון איפור ועיצוב שיער לכלות

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
noamrazbarak   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קשת קפצה לי ברשתות, אי אפשר לפספס את הטאצ' שלה כשזה מגיע לאיפור. זיהיתי בדיוק את מה שחיפשתי בתור אחת שלא מתאפרת- איפור עדין, טבעי אך כלתי!הגענו להתארגן בסטודיו היפייפה של קשת שנמצא ממש סמוך לבית קפה (אז יכלנו גם להתפנק על ארוחת בוקר מעולה) קשת קיבלה אותנו בחיוך ואנרגיות טובות וככה העברנו את כל היום גם לליווי והחלפת התסרוקת.אין ספק שקשת היא הבחירה הכי טובה שיכלתי לבחור, מקסימה, מקצועית וככ LOVABLE!!!למרות דחיית התאריך 3 פעמים הצלחנו למצוא יום, ולא הייתה שמחה ממני! קיצור אם קשת פנויה תתפסו אותה!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשות מאפרת שהיא כמו אחת המלוות שלכם אז קשת היא האחת! קלילה, מצחיקה ומקצועית ביותר!מאוד חששתי מאיפור כבד שלא יתאים לי (במיוחד בעלי ) אבל קשת קלעה בול לסגנון שרציתי קליל, נוח ולא כבד ויפה ברמות! לא הרגשתי את הכבדות של האיפור לאורך היום והאיפור והשיער לא זז עד הערב. כמובן שלקחתי אותה לליווי לערב לשנות את התסרוקות ויצא מהמם!קיבלתי מלא מחמאות מהאורחים גם בימים למחרת וחברות שלי מתכננות לשריין אותה לחתונה שלהן! (למרות שהן עדיין לא מאורסות!)
הצג עוד

Refaela   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגעתי לקשת דרך חברה שהתחתנה כמה חודשים לפניי והמליצה ממש. אין ספק שזאת אחת ההחלטות שאני הכי שלמה איתן מהחתונה. בהתחלה לא הייתי הכי סגורה על מה אני רוצה לעשות מבחינת האיפור והשיער, וכבר בפגישת ייעוץ קשת ממש הכוינה אותי ועזרה לי להחליט מה הסגנון שאני רוצה לעשות. ביום של החתונה היא באה באווירה סופר טובה והיה ממש נעים איתה בכל התהליך של ההתארגנות, ומבחינת התוצאה יצא פשוט מושלם! ממליצה בחום!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לקשת דרך חברה משותפת וזאת הייתה הבחירה הכי טובה שעשיתי❤️קשת המהממת הצליחה לממש את החלום שלי במדויק - איפור עדין ותסרוקת נסיכה 🥰 קשת איפרה בנוסף את אמא שלי זכרונה לברכה, שהייתה חולה במשך שש שנים במחלת הסרטן. קשת הצליחה להתמודד עם כל הכתמים, הקמטים והרגישויות השונות שהגיעו עם המחלה ונתנה לה את ההרגשה הכי טובה שיכולתי לבקש, אמא שלי הייתה כלכך מרוצה והתחברה לקשת, והשאירה לי תמונות מהממות שבקושי ניתן לראות בהם את סימני המחלה❤️❤️
הצג עוד

hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מאז ומתמיד ידעתי שקשת תאפר ותסרק אותי וידעתי שאת תאריך החתונה אסגור לפי הזמינות שלה וכך באמת היה קשת הגיעה בבוקר החתונה באווירה נעימה נינוחה ושלווה, עם חיוך ענק על הפנים ומטרה ברורה- להגשים את החלומות. ושוב כך היה. לאורך כל היום היא הייתה סבלנית, השקיעה, דאגה, צחקה, אהבה, והייתה קשובה לכל דבר ודבר וקשת הצליחה להגשים לי את החלומות ולתת לי להרגיש הכי יפה בעולם וכמו פיה- כמו שבדיוק רציתי. לא חלמתי שהיא תוכל לדייק את הדברים בצורה כל כך טובה ונשבעת שהיא הפיגה את כל החששות והפחדים !!! גם המשפחה שלי התאהבה בקשת והיא נכנסה לחיק המשפחה לא יכלתי לבחור טוב יותר ואני ממליצה לכל מי שרוצה יום בלתי נשכח ותמונות אמאלה כי את כל כך יפה אחרי מגע הידיים של קשת אז לסגור מראש ולשריין תאריך!!
הצג עוד

tinathawkoo   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
את קשת הכרתי דרך חברה שאיפרה אותה לחתונה שלה.. ומאוד אהבתי את האיפור והשיער שעשתה לה, ידעתי שאוכל לסמוך עליה וצדקתי❤️מביאה איתה אווירה טובה ורוגע ויודעת להרגיע ולשמח וגם יודעת להתאים את האיפור והתסרוקת באופן המדויק ביותר לכלה אז רציתי להגיד לך תודה רבה לך קשת על הכל את מדהימה🤍
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את קשת הכרתי דרך גיסתי כבר מהשיחה הראשונה ידעתי שאתחבר אליה ולגישה שלה. בתור מישהי שלא מתאפרת ולא היה לה ויז׳ן ספציפי לחתונה חיפשתי מישהי שתוכל לדעת מה יהיה הכי אני , וקשת לחלוטין היתה האדם הזה. מלבד מהתוצאה הסופית והמחמאות שקיבלתי , היא ליוותה אותי לאורך היום ונתנה לי תחושה של רוגע ואנרגיה טובה , שמבחינתי היה הכי חשוב.
הצג עוד

inbarpe94   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אין דרך טובה יותר לתאר את החוויה עם קשת חוץ ממושלמת! בתור מישהי שלא מתאפרת, שונאת להצטלם ולהיות במרכז העניינים, קשת הייתה הבחורה המושלמת לאותו יום לחוץ מאוד. נתחיל בזה שהיא הסכימה להגיע ב14:00 להתארגנות בגלל שבחרתי בלי צילומי זוגיות. תיארתי לה בגדול מה אני רוצה ומה חשוב לי והיא הייתה הכי קשובה ומבינה שיש ויצאה תוצאה מושלמת בדיוק כמו שרציתי. במהלך כל היום קשת השרתה רוגע וקלילות ועזרה לי מאוד להרגע. לקראת הסוף ובעקבות תקלה עם האולם אמא שלי הייתה צריכה לצאת מוקדם יותר לאולם וקשת עזרה לי להתארגן ונשארה איתי עד שיצאנו לאולם. בקיצור הבחירה הכי טובה שלי בכל החתונה הזו היא קשת!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את קשת פגשתי לפני כמה שנים על סט צילומים, מאותו הרגע התאהבנו אחת בשניה. בהרצה קדימה לחיים שלי, ידעתי מההתחלה שאני ארצה דמות כמו קשת לידי ביום חתונתי. התלבטתי רבות אם אני רוצה איפור ממניעים איישיים וסגנון ומרחתי את הזמן.עם הרבה בלתמים (חברה שהיית אמורה לאפר אותי דפקה לי ברז) יש הרמתי טלפון לקשת ושאלתי אותה מה הסיכוייי????והיא בחיוך רב ועם הבכי צוחק שלי אמרה לי שהכול יהיה בסדר ושהיא פנויה בתאריך שלי!!! (מה הסיכוי)סיפור קצר, על אישה עם לב רחב, מלאת אהבה ומקצועיות. יודעת בדיוק איך לגרום לך להרגיש הכי את ועם חיבור שמיימי
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מזה שנתקלתי באינסטגרם של קשת והיה רשום לה בתיאור ״המאפרת שלא מתאפרת״, בינגו!!! אני לא בחורה שמתאפרת, בכלל, והמשפט ישר הרגיע אותי. המשכתי לגלול באינסטגרם של קשת והכל היה נראה נעים, קסום, אסתטי ויפה. הרמתי טלפון ומהשיחה הראשונה התאהבתי בקשת! איזו בחורה, איזה אנרגיות, איזו נעימות- בול מה שהרגשתי שאני צריכה בחתונה שלי♥️אז הלכתי על זה!.כמעט שנה קדימה והיום של החתונה הגיע, ובסיומו הבנתי עוד יותר איזה בחירה טובה עשיתי. קשת היא פשוט עוד חברה שתהיה איתכם באותו יום. היא תאפר מדהים, תהיה קשובה לכל דבר שתגידו (ניסינו עם מתיחה? בלי מתיחה? עם ריסים? בלי ריסים?) והכל באווירה טובה.. ופשוט- עוד חברה. בשיער שיניתי את דעתי בבוקר של החתונה וקשת פשוט זרמה, אמרנו שנתחיל ונראה מה מתאים לי, והכל היה תוך כדי שיחה כיפית על החיים ושטויות שמרגיעות את המוח.אז הבוקר עבר מדהים! ואז הגיעה הצהריים והייתי צריכה ללבוש את השמלת מחוך שלי ו- וואלה… חברות שלי לא הצליחו להשתלט על האירוע (ואפשר כבר לדמיין איזה סרטים עברו לי בראש).קשת נכנסה ואמרה ״אני לא רוצה להיות חצופה אבל.. אתן יכולות לצאת? אני אטפל בזה😊״ ופשוט עשתה את קסמיה, שוב… עוד חברה♥️המשכנו לעולם ואיזה כיף זה ליווי!!! לא כי השיער והאיפור לא החזיקו, (הם לא זזו והאיפור נטמע מדהים!) כי שוב -היה לי נעים לדעת שקשת איתי ותעזור לי בכל דבר (כן… גם לסדר שוב את השמלה), תקשקש עם החברות שלי, ותחליף לי עוד 2 תסרוקות!!! ( ומיותר לציין שהכל בחמש דקות).בקיצור, סיימתי את היום מרוצה, עם איפור עדין כמו שרציתי, שיער טבעי שהוחלף כמה פעמים כי תכלס למה לא 😉 והרגשה נעימה נעימה שהייתי איתי אשת מקצוע שידעה לתקתק דברים וגם להיות חברה♥️מיותר לציין שכללללל המשפחה שלי התאהבה בקשת וגם החברות כי פשוט איך אפשר שלא! ובקיצור.. אני ממליצה בחום רב על קשת♥️ היא זכייה לכל כלה ס
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up