כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דניאל יהודה - זמר לחתונה

דניאל יהודה - זמר לחתונה

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0509878885
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
זאב ידידיה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאל ידע לתכנן איתנו את האירוע לפי לוז מאוד מדיוק )חתונה של חוצניקים, לא שעון ישראל ( הוא למד מספר מנגינות שביקשנו במיוחד, וגם בריקודים ידע להתאים בדיוק לפי הציבור המאוד מגוון שהיו באירוע. מעבר למוזיקה מצוינת )לא רועשת מידי, היה ממש אפשר לדבר בארוחה !( דניאל ידע להכווין , להריגע, לייעץ, ולהתאים את האירוע באמת ברמה האישית
הצג עוד

שאר ישוב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה אירוע מדהים והכל בזכות דניאל יהודה! החל מהליווי האישי והקשוב לכל בקשה שרצינו ועד להקפצה של כולם ברחבה. השיר בחופה היה מרגש והכל בהתאמה אישית. תודה רבה על הכל לגמרי ממליץ לכולם!!
הצג עוד

Avigail   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דניאל הקשיב להעדפותינו, עבד מסודר, הקדים ליום האירוע כשהוא לבוש מדהים, רגוע ונותן תחושת ביטחון. הוא היה ערני לכל דבר, תקתק את האירוע ועם הקול המרגש והכנה שלו, חיוך וכריזמה כבש אותנו ואת האורחים שלנו עם שירים שמתאימים בדיוק לסגנון שביקשנו.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דניאל היה מדהים! אשתי ואני מתרבויות שונות (אמריקאית-אשכנזית ואני ישראלי-תימני), ודניאל גרם לכל החברים והמשפחות להנות ולשמוח! אפילו היה לנו ריקודים תימניים, ושם דניאל בעצמו הצטרף לריקודים, בנוסף לריקודים האשכנזים הפופולריים. הוא ריגש את כולנו וגרם לנו להרגיש בנוח. נחמד לעבוד איתו, מאוד מקצועי ואחראי. מומלץ ביותר!
הצג עוד

Shanee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
Daniel was super awesome! My husband and I are from different cultures (Israeli/Temani, and American/Ashkanazi), and Daniel made it work for all of our diverse family and friends :) We had fun Temani dancing, where Daniel himself joined in, as well as lively more ashkanazi type of music. He was able to make everyone feel comfortable and excited! Super pleasent to work with, very professional and responsible. Highly recommended!
הצג עוד

עובדיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
היתה חויה ממש מקפיצה ושמחה. דניאל ממש יודע להרקיד ולשמח ....נמצא על הרחבה חלק גדול מהירה יחד עם החברים...
הצג עוד

noakorpel30   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הייתה לנו חתונת קורונה קטנה, ודניאל פשוט עשה לנו את האירוע! שר במהלך החופה, שר במהלך הערב וגם היה אחראי לכל עניין המוזיקה באירוע. זמר מעולה ומרגש, בן אדם מקסים ונעים. מומלץ ביותר ובלב שלם! כל כך שמחה שבחרנו בו לאירוע שלנו!
הצג עוד

דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
דניאל שר בקבלת הפנים שלנו ובחופה. הוא מוכשר מאוד, צנוע ונעים הליכות. הקול שלו מיוחד והשירה שלו הופכת את ערב האירוע לחוויה בלתי נשכחת- גם לאורחים. כולם התפעלו מאוד, פשוט אפשר לשמוע שהשירה מגיעה מהלב, ממליצים בחום
הצג עוד

ofekmoradov94   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בעקבות הקורונה החלטנו על חתונה קטנה עם 70 אנשים, משפחה וחברים קרובים. מצאנו גן אירועים נחמד והזמנו את דניאל לשיר לנו סביב תחילת האירוע, הכסא כלה והחופה. דניאל לא הפסיק לשיר ולרגש והדביק את כל הקהל בהתלהבות, אפילו הרב רקד ! לאחר מכן בעל הגן הודיע לנו כי לא ניתן להשמיע מוזיקה במערכת ההגברה ושהדיג'יי לא יכול להמשיך לנגן. דניאל תפס פיקוד, חילק לכל החברםי תופי מרים ויחד עם הדיג'יי על התוף פתחנו במעגל ריקודים מטורף שברקע דניאל שר ומנגן שירים יהודיים חסידיים וישראליים והיה פשוט כיף גדול !! לגמריי עשה לנו את האירוע !!
הצג עוד

מוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
מכירה אותו אישית ולא היתה שאלה בכלל..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up