כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רביד פלג - איפור ותסרוקות לכלות

רביד פלג - איפור ותסרוקות לכלות

איפור כלות
טלפון:0522417859
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שעות
100 מתוך 100
סגרתי עם רביד איפור ותסרוקת כלה עבורי ואיפור לאמי. לא היו לי הרבה התלבטויות אם לסגור לאחר שראיתי את העבודות המיוחדות שלה באינסטגרם והבחנתי כמה דייקנית, רצינית ומקצועית היא (גם כשקובעים איתה שיחה טלפונית היא מתרחשת בדיוק בזמן, כמובטח).רביד הייתה מאוד זמינה לכל אורך התהליך. לאחר כשהצגתי בפניה את החששות שלי מהאיפור בתור אחת עם עור פנים רגיש (שבחיי היומיום לעולם לא מתאפרת), רביד לקחה זאת ברצינות וכדי להסיר את החשש איפרה אותי איפור מלא בחצי פנים בפגישת ההיכרות וההכנה שקיימנו (לא מובן מאליו, במיוחד כשיש מאפרות שכלל לא עושות פגישה פיזית כזו). החתונה שלנו התקיימה בשישי בצהריים, כך שלא היה לנו יותר מדי זמן להתארגנויות. רביד כמובן הגיעה בזמן, הכל תיקתק כמו שצריך ובאווירה טובה שהצליחה להפוך את הבוקר להרבה יותר רגוע ונעים :)גם אמא שלי הייתה מרוצה מהאיפור, מהיחס וההמלצות המוצלחות למוצרים :)ממליצה לכל כלה לסגור אצל רביד, אם יש תאריך פנוי כמובן ;)
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אל רביד הגעתי דרך המלצות בקבוצות בפייסבוק, נכנסתי לאינסטגרם והסתכלתי על עבודות. קצת חששתי מהאיפור ובתור מתולתלת השיער היה מאד חשוב לי, התקשרתי והיה וויב טוב בטלפון והחלטתי לסגור עם רביד ואני מאד שמחה על ההחלטה הזאת רביד גרמה לי להרגיש כמו פיה מלכותית ולא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב ועדיין!!מבחינת שיער - ביקשתי רעמת תלתלים גדולים ורכים, שיהיו עמידים אבל יאפשרו לי להזיז אותם מצד לצד (אני נוגעת בשיער כל הזמן עושה את זה בלי לשים לב ככה שהיה חשוב לי שבכל זאת השיער יהיה עמיד). בנוסף, ביקשתי להאריך כמה שאפשר עם התוספות.השיער היה משגע והחזיק מדהים, עמד כמו שרציתי והתנהג בדיוק כמו שרביד אמרה שיתנהג. הורדתי אותו רק יום למחרת והוא שרד אפילו את השינה..מבחינת איפור - ביקשתי איפור עדין, לא טבעי, שיהיה אפקט של גלאם אבל לא כבד וזה בדיוק מה שקיבלתי. האיפור לא זז עד שהייתי חייבת להוריד אותו בלילה (בעצב רב) והרגשתי גרסה משודרגת של עצמי.מעבר למקצועיות כמאפרת ומסרקת רביד גם סבלנית, מרגיעה ומשרה אווירה טובה וזה כל-כך חשוב, במיוחד ביום שיש בו הרבה לחץ.. אני מאד ביקורתית ורביד קיבלה כל ביקורת וביחד בנינו מראה שאהבתי ושהרגשתי בו הכי טוב שבעולם.
הצג עוד

Shiraz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
95 מתוך 100
ממש אהבתי את התסרוקות של רביד באינסטגרם ושמעתי קצת המלצות בקבוצה ובסוף החלטתי לסגור איתה, והייתי ממש מרוצה. כן לדעתי המחיר קצת יקר ולא בהכרח מתאים לכל כיס, אבל רביד מקסימה וקשובה ועשתה לי ניסיון לפני והתסרוקת הייתה נדירה ונשארה עד הערב למרות שהתלבטנו על ליווי ולבסוף לא היה צורך בכלל.
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
איי איי רביד, כפרה עליה. איזו אישה מהממת. כנה, כיפית ומוכשרת, והייתה קשובה לכל ההתייעצויות, השינויים והחוסר החלטיות שהנחתתי עליה בשבועות שלפני החתונה.עם רביד היה לי חיבור ראשוני כבר בשיחת טלפון הראשונה, והרגשתי בנוח להתייעץ איתה אפילו על פיצול איפור שיער לשני ספקים בהקשר תקציבים ומה אני מעדיפה. בסוף סגרתי איתה את שניהם, עם פגישת ניסיון כלולה במחיר (ללא ליווי).השיער שלי ממש חלק, ארוך וכבד וחששתי שכלום לא יחזיק עליו + אני לא מתאפרת בחיים ורציתי משהו ממש עדין וטבעי ושאני לא ארגיש את האיפור. רביד הגשימה את כל זה, ואלוהים מה האיפור והשיער שרדו 😂 התסרוקת והאיפור לא זזו מילימטר והחזיקו מעל ומעבר למה שציפיתי, ואפילו יותר חשוב מזה - היה לי נוח, ולא כאב או הציק לי שום דבר, והרגשתי עצמי. בקיצור, אין על רביד!!
הצג עוד

רומי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
הגעתי לרביד דרך האינסטגרם, ראיתי את העבודה שלה וישר שלחתי לה הודעה
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אני ממש אוהבת פרחים וצבעוני וחיפשתי מישהי שעושה תסרוקות לכלה ושוזרת פרחים טבעיים בשיער. הגעתי לרביד דרך המלצה באחת מקבוצות הפייסבוק והיא הייתה ממש מקסימה ונעימה! עשינו שיחת טלפון כדי לראות שאנחנו באמת באותו ראש, ובגלל שאני לא מתאפרת ביום יום והיה חשוב לי להיות כלה אבל עדיין להרגיש כמו עצמי, מאוד התחברתי לסגנון העדין והטבעי של האיפור. בפגישת ניסיון רביד הייתה ממש קשובה אליי ולסגנון שלי וסגרנו לעשות משהו שממש התאים לי והרגשתי איתו בנוח (לא התעקשה על ריסים מלאכותיים ותוספות שיער והאיפור היה ממש מינימלי אבל ממש מוצלח וטבעי)ליום האירוע קניתי פרחים מכל מיני סוגים ורביד שזרה לי אותם בשיער, זה היה מהמם וזה החזיק כל הערב ❤️ מעבר למקצועית היה ממש נעים להתארגן איתה והייתה אווירה נהדרת. מאוד ממליצה, הייתי סופר מרוצה!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
רביד לגמרי הבחירה הכי מדויקת שעשיתי. מהשיחת טלפון הראשונה שלנו היה וויב כלכך טוב שידעתי שזה בול! אני מתולתלת ולא מתאפרת ברגיל ולכן מאוד חששתי מהחלק הזה. רביד הייתה איתי בחששות ודאגה להרגיע כבר בפגישת ההיכרות ולגרום לי לסמוך עליה בעיניים עצומות. האיפור היה עדין בדיוק כמו שרציתי אבל גם חגיגי ויפה והחזיק בלי לזוז כל הערב!! השיער היה מושלם ועדין בתסרוקת השנייה והקוקו בתסרוקת השנייה היה השוס! הרגשתי הנחת רוח , הכיף, האנרגיה הכלכך שמחה טובה ורגועה שרביד מביאה איתך היא חלק כלכך חשוב מהיום הזה. הרגשתנ שיש לי עוד חברה הכי טובה איתי שיודעת בדיוק מתי להרגיע ומלי להרים. האיפור שיער יצא מושלם ומדוייק הכול היה ממש עדין והרגשתי אני אבל במשודרג שזה מה שהיה לי הכי חשוב. הכול החזיק בעמידות שיא והרגשתי כלכך יפה שלא רציתי להוריד את האיפור בלילה ;)
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לרביד הגעתי בדרך שונה אחרי חיפושים בקבוצות אחרי מאפרות ומסרקות כאחת שלא מתאפרת בכלל וסהכ אוהבת את התלתלים הטבעיים שלה חיפשתי איפור עדין ועבודה עם תלתלים. חברה סיפרה לי על חברה של אמא שלה שהיא עובדת עם כלות והיא מקסימה. אז הצצתי קצת באינסטגרם ויצרתי קשר מהשיחה הראשונה רביד הייתה פשוט קסומה ומכילה הרגיעה אותי עם האיפור שפחדתי ממנו. חודש לפני האירוע קבענו פגישה הגעתי אליה עם אמא שלי ושתינו התאהבנו היא הייתה כל כך נעימה זרמה איתנו והייתה קשובה. וביום האירוע בכלל אין לי מילים לתאר כמה מדוייקת היא הייתה ליום הזה  הייתה חלק מהמשפחה כל כך נעימה, מרגיעה מרימה! והכי חשוב מקצועית כמה  השקעה על כל תלתל פשוט הרגשנו הכי אנחנו ועם זאת הכי יפות שאפשר גם אני וגם אמא שלי!
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את רביד מצאתי באינסטגרם, ואהבתי את הסגנון. המחיר היה שפוי ולגיטימי לעומת דברים ששמעתי מחברות, והלכתי על זה.כשהגעתי לניסיון שמחתי כל כך! כמה שחשבתי שהאיפור והשיער יפים בתמונות, הם היו אפילו יותר יפים ונכונים במציאות.
הצג עוד

Yasmin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
יצרתי קשר עם רביד דרך האיסטגרם, ראיתי פוסט של כלה שאהבתי ממש ויצרתי קשר. רביד ישר ענתה, הסבירה לי הכל, הבינה מה אני רוצה ונתנה לי הצעת מחיר שהייתה הוגנת מאוד (השוואה להצעות נוספות שקיבלתי). בגלל שאני לא מתאפרת ביומיום סגרתי גם איפור, מניסיון ובמחשבה לאחור אני ממליצה לסגור אותה אשת מקצוע לאיפור והשיער, לי זה היה נוח ופחות התעסקות. רביד הייתה מדהימה גם בפגישת הניסיון וגם ביום החתונה עצמו. עזרה לי בדברים שגם לא קשורים לאיפור ול שיער כמו לקשור את חוט הפנינים של השמלה שלי (שהמלווה שלי לא הצליחה 😅) או לגזור איזה ריץרץ שהציק לי בשמלה. בקיצור מדובר באחת הבחירות הטובות שלי ❤️ תודה רבה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up