כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טומיס | Tommy's

טומיס | Tommy's

מגנטים
טלפון:054-7527371
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אז הגענו אל טומיס במקרה! וכמה זכינו! הוא הגיע שעתיים לפני הזמן שנקבע והשקיע בנו מעל ומעבר! שידרג לנו משמעותית את חווית החתונה!
הצג עוד

תחום נוער   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שמחנו מאוד לעבוד עם רומן במספר אירועים במהלך הקיץ. השירות תמיד היה רציני, מקצועי, אדיב והתוצאות תמיד היו מעולות!
הצג עוד

Orel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ארגנתי ברית בלחץ של זמן מהיום למחר והם היו פנויים למזלי ! ראיתי עבודות ומיד התלהבתי וכך היה באירוע גם כן תמונות איכותיות, מגנטים ברמה גבוהה השירותיות והאדיבות שלהם מדהימה! נהנינו מכל רגע תודה רבה! מומלץ בחום
הצג עוד

טומיס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יצרנו קשר וגילינו ספק עם אוזן קשבת ויחס אישי. לכל אורך הדרך היה איתנו בקשר צמוד והדוק, ווידא לפרטיי פרטים את הצרכים שלנו והתאים לנו את השירות לו רצינו. קיבלנו כמות גדולה של מגנטים בסוף האירוע וכן מגנטים גדולים. האיכות מדהימה, האורחים שלנו לא הפסיקו לשבח את הצלם שהרים את הרחבה ויצר רגעים מושלמים ותמונות מצחיקות!
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את רומן זכרתי בעקבות אירוע של ארגון חברתי ענק בו השתתף וצילם. איש אדיר, סופר מקצועי, ים אנרגיות מעולות ותמונות באיכות מצויינת!! כל האורחים יצאו עם כמות מכבדת מאוד של מגנטים ולא מפסיקים לפרגן על האיכות והכיף של טומיס. קבלנו מיד בסיום האירוע חבילת מגנטים, גם מוגדלים וגם רגילים וכבר יומיים אחרי לינק עם כל התמונות. ממליצים בחוםםםם!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על טומיס ומיד עם תחילת ההתקשרות הבנו את ההתלהבות של הזוג שהמליץ! ההתנהלות הייתה מקצועית, נעימה, אנושית(הספק היחיד שלא ביקש מקדמה והתחייבויות!) עידן הצלם היה מעולה! מקצועי, נינוח ונעים. ממליצים בחום, תודה רבה רבה!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לרומן המדהים הגענו דרך צלם המגנטים שלנו שיום לפני החתונה הודיע לנו שלא יוכל להגיע בעקבות מצב רפואי. רומן היה סבלני, נחמד ואכפתי.. דאג שלכולם תהיה מזכרת מהחתונה עם תמונות מהממות, מרגשות ומגניבות. חוויה כיפית ומהנה בשילוב עם צלם מדהים ומקצועי! ממליצים בחום!! ספיר וצחי בר (:
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכי מקצועיים בעולם!!!!! כל האורחים יצאו עם מגנטים ובלוקים של עץ לא פספסו אף אחד ובלי קשר אדיבים ונעימים לאורך כל הדרך משלב הסגירה ועד אחרי החתונה זכינו!!!! אנחנו דחינו את החתונה בשבועיים בעקבות המצב הבטחוני, בנוסף לכך בתאריך המקורי של החתונה פגעה לנו רקטה בדירה. סיפרנו את זה ישר לכל הספקים וטומיס דאגו לעשות הכל כדי להיות באירוע שלנו למרות הדחייה והיו זמינים לכל מה שהיינו צריכים.
הצג עוד

Avital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אמאלה ואבאלה! הצלם מגנטים שלנו היה עידן והוא פשוט היה חלק בלתי נפרד מהחתונה, הוא עשה שמח כאילו החתונה שלו, הרים אותנו על הכתפיים, לא הפסיק לצלם, מגנטים יצאו בלי הפסקה והתמונות נדירות ומיוחדות! כולםםם ברחבה ידעו מי הצלם מגנטים אפילו שהוא היה בלי חולצה שרשום עליה מגנטים. בחופה הוא תפס תמונות מטורפות ובלי קשר קיבלנו מלא מגנטים שלנו, הגדלות להורים. סגרנו איתם גם על בלוקים לאורחים וקיבלנו בלוקים שלנו מהחופה. אי אפשר להסביר במילים כמה היינו מרוצים.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פגשתי את רומן ואשתו ששניהם מנהלים את העסק ביריד מתחתנים מלאא זמן לפני הקורונה והם היו מקסימים! אחרי מלא דחיות היום הזה הגיע :) קיבלתי שירות מקצועי, אדיב כולם נהנו מאוד, פינקו אותנו במגנטים. מחיר סבבה לגמרי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up