כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

STAVUSHKA  - עיצוב אירועים

STAVUSHKA - עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0508145329
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ללא ספק סתיו היא הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות.לאורך כל הדרך ההתנהלות מולה הייתה יוצאת דופן- המקצועיות, הזמינות, האכפתיות והגדלת הראש.התוצאה הסופית הייתה פשוט מושלמת ומעבר לכל מה שדמיינו, מהפרט הכי קטן ועד לגדול.בלי הרבה מילים סתיו הצליחה לקלוע לטעם שלנו במדויק ולא יכלנו לצאת מרוצים יותר!
הצג עוד

schwartz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סתיו מדהימה ועשתה לנו אירוע חלומי בדיוק כמו שרצינו!חוץ מזה שהיא מוכשרת מאוד היא הייתה מאוד קשובה לכל הבקשות שלנו ונתנה לנו יחס מדהים. אני הכי שמחה בעולם שבחרנו בה לעצב לנו את האירוע ♥️ ממליצה מכל הלב

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני יודעת שכולם אומרים את זה- אבל מכל הספקים שלנו סתיו פשוט בלטה בצורה יוצאת דופן. מהרגע הראשון הייתה מקסימה לבבית ואיכפתית. זרמה עם הגחמות של ההורים ופינתה לנו אין סוף זמן- כדי שאנחנו נהיה מרוצים! הלכה מיוזמתה לראות את האולם בגלל שלא יצא לה עוד לעצב בו. העבודה הייתה מדהימה, נקייה. ההתנהלות מול סתיו הייתה כל כך נעימה. האיכפתיות שלה והגדלת הראש לפניי תוך כדי ואחריי היו באמת ראויים להערצה. המחיר תמורת השירות שווה כל שקל והתוצאה באמת חלומית.
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני חושבת שמכל הספקים שלנו, סתיו היא ההצלחה הגדולה ביותר שלנו... אנחנו סגרנו עיצוב אולם עם מישהי אחרת, שדפקה ברז, ובטעותדרך המלצה הגעתי לסתיו... בשיחת זום קלטנו אחת את השניה, הבנתי שאני מדברת עם אשת מקצוע, היא זרמה איתי, שלחה דוגמאות ויחד בנינו את הענינים, באיזשהו שלב קלטתי שאני בידיים טובות ואמרתי לה שאני סומכת עליה, וטוב שעשיתי ככה... התחתנו מוקפים בפרחים מהחלומות.... הכל, מהזר הקטנטן על הז'קט של בעלי ועד הכלי הקטן ביותר על השולחן הכי צדדי... הכל! מושלם!!! כזאת איכפתיות!! וואו...
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אצל סתיו הזמנו עיצוב חופה ועמדת שזירה. סתיו הייתה מקצועית ומדויקת מהשיחה הראשונה ועד ליום החתונה. בכל שלב אמרה בדיוק מה היא מתכננת לעשות ורצתה להבין בדיוק את הקו שחשבתי עליו לחופה. העמדה הייתה צבעונית ומיוחדת עם קשתות, טבעות עם פרחים וכל מה שנעשה קישט את החתונה ואת התמונות בצורה שהעבירה את מה שרצינו לשקף. מה גם שסתיו פינקה אותנו בזר לשושבינות ועוד עיצוב נוסף ללא תוספת תשלום, דבר שלא היה מובן מאליו! קיבלנו המון מחמאות על החופה והעמדה והיינו מאוד מרוצים מהשירות
הצג עוד

שון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סתיו מדהימה, מספיק לראות את התמונות באינסטגרם שלה, שמספרות קמצוץ מהקסם ומהאור שמביאה איתה לאירועים. שפע פרחים אינסופי צבעוני וייפייפה שקישט את החתונה שלנו עשה את ההבדל בין עוד חתונה, לבין חתונת שישי צהרים מדהימה! וזה בא לידי ביטוי בכמויות התמונות שקיבלתי שבןעות לאחר החתונה על הפרחים שעדיין (!) מקשטים את הבטים של האורחים שלנו, עם הפרחים היפייפיים שהתייבשו.
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לסתיו בהמלצה של אולם האירועים שסגרנו איתו וזו בהחלט הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו!!! מהפגישה הראשונה נוצר קליק, ומשם התחיל תהליך מלא בסובלנות, הקשבה והכלה של סתיו לכל שטיק קטן שרציתי ביום שלי. סתיו הייתה שם בשבילי בכל שעה והתלבטות שהייתה, עם חיוך עצום על הפנים ורצון עז שזה יהיה היום הכי מדהים ומדויק של שנינו. החלטנו דקה 90 לקחת דרכה את עמדת השוזרות שהייתה הצלחה מטורפת, ולא הפסקנו לקבל מחמאות אחרי החתונה על העיצוב המטורף שהיא יצרה! יש לה ידי ולב זהב ואנחנו ממליצים עליה בכל דרך אפשרית, אין מעצבת כזו!!
הצג עוד

מעין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טוב אז אני עוקבת אחרי סתיו באינסטגרם מהרגע שקיבלתי הצעת נישואין. ומהרגע שהתחלנו לתכנן את החתונה ידעתי שאנחנו רוצים את סתיו בתור המעצבת שלנו לאירוע. נפגשנו עם סתיו וראינו את העיצובים שלה והתאהבנו! סתיו הייתה קשובה,סבלנית וזרמה עם כל החלומות שלנו. ביקשנו שהחתונה תהיה בסגנון כפרי וצבעוני- מעבר לזה סמכנו על סתיו בעיניים עצומות ונתנו לה יד חופשית לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב. והתוצאה- ואוווו!!! היה כל כך יפה,צבעוני ומרשים- לא הפסקנו לקבל מחמאות לאורך כל החתונה. סתיו תודה רבה את פשוט מדהימה!
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סתיו פשוט מהממת! אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה! היא מוכשרת ויצירתית בטירוף, ידעה להבין את הטעם שלנו ולשלב בתוכו את הקסם שלה וליצור עיצוב מהמם! נתנה לנו רעיונות ששדרגו מאוד את העיצוב! היא מקצועית בטירוף, שופעת בנסיון וכשרון והיה פשוט כיף לעבוד איתה ולסמוך עליה! העיצוב יצא פשוט מהמם
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סתיו היא ואו! אחת הבחירות המעולות שלנו, מההתחלה היא עזרה לנו להבין מה אנחנו באמת רוצים, מה חשוב לנו, מה מתאים, היא נתנה לנו הרגשה שאנחנו בידיים הכי טובות שיש, שהכל יהיה בול ושהיא לא תתפשר על פחות. סתיו תקתקה את החיים והייתה הכי זמינה בעולם, היה נעים ומרגיע איתה. מאוד ממליצה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up