כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DREAM TEAM BAR
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
henbilson   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
חברת דרים טים עובדת יחד עם המקום שסגרנו,עמי היה זמין וענה על כל שאלה שהיה לנו .היה לנו מאוד נוח לקחת שירותי בר במקום להתעסק עם קניה בעצמנו של אלכוהול, חסך מאיתנו הרבה אנרגיה.הצוות שהגיע היה מקסים , הם דאגו לכולם מרמת הציסרים לקוקטלים ולכל מה שהיה צריך.ממליצה בחום!
הצג עוד

fixclanmoon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
היו נהדרים!! זמינים! הצוות היה מתוק ולבבי. כל התפעול מאחורי הקלעים לפני האירוע וגם ביום האירוע היה מקצועי אדיב ונפלא!!!!! מאוד שירותיים. היה תענוג!

mbabayev0303   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
דיברנו עם עמי תוך כדי המלחמה, הכל זרם והייתה תקשורת פשוט מעולה .לקחנו שירותי בר מלאים + בר קוקטיילים , הברמנים היו פשוט מדהימים הרימו את הקהל ודאגו שנשתה כל האירוע.עמי מקצוען אמיתי וכל הברמנים היו הכי מתוקים שיש וחגגו בעצמם ברחבה איתנו .ממליצה עליהם בחוםם מריה ואביעד
הצג עוד

r6man9   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
וואוו וואוואיזה כיףף שיש פלטפורמה שאני יכול לפרגן בה לעמי ולצוות שלו ( לגמרי דרים טים )פשוט תותחים באו ונתנו ארוע לפנים !ממליץ עליהם בחום לכל סוגי האירועים ובעיקר לחתונות .
הצג עוד

oriiro11111   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
לקח לי כמה ימים להתאושש אבל הייתי חייב להעלות גם לפה .המון תודות על ההשקעה הגדולה , היה מטורף השואו של הקוקטיילים , והם היום טעימים בטירוף אנחנו לא מפסיקים לקבל עליכם תשבוחות ותהיה בטוח שתקבל מאיתנו מלא המלצות ❤️אוהבים אורי ושיר😉
הצג עוד

nicolepersin99   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
התחיל מפגישה ואז נוצר הקליק הראשוני!פגשתי בחור זהב (עמי) שמבין את האירוע בצורה הטובה ביותר.עמי והצוות שלו עזרו לנו בכל ג׳וק שהיה לנו בראשומשם היה אירוע שכל אורח אמר לנו שהברמנים עשו לנו את האירוע. מגיע להם פשוט תודה ענקיתת

yuvalmor364   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה בשישי בצהריים וסגרנו עם עמי את השירותי בר לאירוע , זה היה הדבר הכי טוב שעשינו אנשים פשוט עפו .כמות הפידבקים שקיבלנו אחרי האירוע על כמה אנשים אהבו שהיה בר כזה מיוחד ואיזה טעימים הקוקטיילים פשוט טירוף.חד משמעים מרוצים מהשירות שקיבלנו וממליצים לכולם בחום
הצג עוד

itzhakayelet28   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
התחתנו ביום חמישי בחתונת טבע בכרמי יוסף במטע זיתים הבר שלנו היה דרים טים .אתחיל בזה שעמי הוא אחד האנשים המדהימים ביותר שיש, היינו איתו בתהליך כ 8 חודשים הוא לאורך כל הדרך היה אכפתי וייעץ לנו בעוד דברים שבכלל לא קשורים לבר .הם הגיעו עם צוות גדול של ברמנים וברמניות כך שלא היה תור בכלל בבר והצוות היה מדהים .הם פשוט היו מקסימים ושמחו איתנו וכמובן עשו איתנו צ׳ייסרים .אין ספק שדרים טים היא הבחירה הכי מדהימה לחתונת שטח ובכלל!
הצג עוד

sahar283   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אין שירות כזה, עשו לנו את החתונה חד משמעית הקפיצו את האורחים לרמת אחרת , האורחים פשוט עפו עליהם ולא הפסיקו להגיד כמה שהקוקטיילים היו פשוט ברמה הגבוהה ביותר !

amitavital1998   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
החוויה שלי מדרים טים היתה מדהימההזמנו את הבר קוקטיילים ואת כל השתייה לתוך הבר. הכל היה מתוזמן מוכן מקצועי ועם אווירה מדהימה, החל ממנהל הבר שדאג לנו עד הרגע האחרון של החתונה ועד לבקשות הקטנותלכל אורך הערב ולאחריו.תמיד עם חיוך, מרגיע ודואג לכל דבר קטן שעולה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up