כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
DJ Moric
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
hodaya4290   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ברגע שסגרנו תאריך, היה ברור לנו שנסגור עם מור. מור אלופה, קוראת את הרחבה והרימה לנו את החתונה שהסתיימה רק כי נכנסה שבת 😅 מקצועית, מהממת, קשובה, כיפית, זורמת ומרימה ברמה הגבוהה ביותר…
הצג עוד

Jonathan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ראינו את מור מופיעה באירוע של חברים והדבר הראשון שעבר לנו בראש זה לבקש ממנה את הטלפון כי רצינו אותה גם לחתונה של עצמנו! במהלך החתונה שלנו לא היה רגע אחד שהרחבה לא הייתה מלאה ברוקדים וזה נטו בזכות הפלייליסט המושלם של מור.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי די ג׳יי בחורה וראיתי המלצות על מור, כשהיינו אמורים להתחתן באוקטובר היא לא הייתה פנויה וכשהחלטנן בהתראה דיי קצרה להתחתן באפריל כל כך שמחתי שהייתה פנויה! קראתי הרבה המלצות ומשהו בוייב שלה עוד לפני שנפגשנו הרגיש לי נכון ומתאים לנו. ואי כמה צדקתי! איזה כיף היה לנו! האווירה הייתה מושלמת ובדיוק מה שרצינו וקיווינו. המסיבה נמשכה כמעט 6 שעות ומרוב שהיה כיף זה הרגיש כמו שעתיים. לרגע לא הרגשנו שהאווירה דועכת, כולם רקדו והרימו וכל שיר בא בול. מור הייתה כייפית, זורמת ומגניבה בדיוק כמו שרצינו. ממליצה בחום!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מור מטורפת. פשוט מטורפת. ומדויקת. בהכל. עדיין לא מצליחים להירגע מכמה שהמסיבה הייתה אדירה! גם הקהל נהנה ופירגן בטירוף, צעירים ומבוגרים! מור זרמה עם הבקשות והרצונות שלנו וידעה להתאים את זה לקהל וכולם פשוט רקדו בלי הפסקה! הרחבה הייתה מפוצצת עד סוף האירוע! אנחנו ממש בהיי ורק מחכים לעוד חתונות/מסיבות שמור תהיה הדיג׳יי ונוכל להמשיך להנות איתה!
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מור דיג'יי מדהימה!! כל מי שהיה בחתונה פירגון לה בסוף האירוע. היו לנו באותו יום שני אירועים וזה נמשך סהכ 11 שעות ועד השיר האחרון היא הרימה כאילו זו רק ההתחלה.. הייתה קשובה, שמה לה לפרטים הקטנים (כמו לדחוף שיר כזה או אחר שידעה שאנחנו אוהבים ברגעים הנכונים) ועשתה מעל ומעבר גם בהכנות וגם באירוע עצמו. אם לא הייתי מתחתן עם אשתי, הייתי מתחתן עם מור.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מור היא ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשינו לחתונה שלנו, היא פשוט הרימה את הרחבה! היא מקסימה ומהממת, רואים שהיא ממש אוהבת את מה שהיא עושה והיה ממש כיף לעבוד איתה. קיבלנו עליה מלא מחמאות מהחברים, גם תוך כדי החתונה. ממליצים חד משמעית לקחת אותה!
הצג עוד

Emily   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אז עם מור קבענו עוד לאפריל (כשהיינו אופטימים ולא הייתה קורונה), נפגשנו והיה תאום ציפיות. מאוד הוקסמנו ממנה , מהאנרגיות שלה ומכמה שהיא מגניבה! בסופו של דבר דחינו את החתונה לספטמבר ומור כמובן עברה איתנו לתאריך החדש... ומה אני אגיד לכם?... שיחקה אותה! אנשים רקדו עד 2 לפנות בוקר... לא רצו ללכת... היא קראה את הקהל בצורה הזויה ופשוט ידעה בדיוק מה לשים. נתנו לה את המושכות וסמכנו עליה לגמרי בעיניים עצומות... הבחורה הזו מוכשרת ברמות ויודעת להרים רחבה. יש לה ניסיון מטורף ופשוט מי שלא לוקח אותה פרייאר!
הצג עוד

Teri   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מוריק היא דיג'יי שנכנסת ללב, קשובה, מתאימה עצמה לכל אדם וסגנון ופשוט יודעת להרגיש את הרחבה! אם אתם רוצים שמח ולהרקיד אנשים שבדרך כלל דבוקים לכיסא - היא הבחירה המושלמת!!! התחתנו בשבוע שעבר והיא הייתה הדבר הכי טוב באירוע ⁦❤️⁩
הצג עוד

יעל ודור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ציון 100 בטוח! מור עשתה אירוע מטורף, הייתה קשובה לנו ולסוגי המוסיקה שאנחנו והחברים אוהבים, וממש הבינה איך לייצר לנו את המסיבה הכי טובה שאפשר. תוך כדי האירוע, מור הייתה ממש קשובה למה אנשים אוהבים ולוייב של המסיבה והצליחה להרים בקטע אחר. לא היינו צריכים להגיד לה כלום או לסמן - היא פשוט עשתה הכל מושלם ולא היינו צריכים ״לנהל״ אותה או לדאוג כמו שהיינו צריכים לעשות לספקים אחרים. בנוסף, בגלל שארגנו חתונה בהתראה קצרה היא ממש התאמצה ותקתקה איתנו את כל הפגישות וההכנות כדי להספיק בזמן בהצלחה. בעיקר מה שמורגש עליה מקצה לקצה - שהיא באמת נהנת מהעבודה וחשוב לה להיות טובה, והיא לא עושה את זה רק בשביל הכסף :)
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצים ממליצים ממליצים!! מור היתה כל כך מעולה! קיבלנו ים של מחמאות ופידבקים חיוביים מהאורחים. היא ממש הצליחה לקרוא אותם ואת מה שהלך ברחבה ולהתאים את המוזיקה לאורחים שלנו. היה ממש מושלם! ככל שעבר הזמן הרחבה רק היתה יותר ויותר כיפית! מור אנחנו אוהבים אותך ותודה שהיית חלק מהאירוע שלנו! מאיה ואריאל נ.ב - המחיר שלה ממש מפתיע! היא ההוכחה שאפשר לעשות חתונה מדהימה מבלי לקרוע את הכיס.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up