כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סידוריישן-אישורי הגעה, הושבה וניהול אירועים

סידוריישן-אישורי הגעה, הושבה וניהול אירועים

אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
טלפון:0547749499
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
און   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה, אנשים מדהימים והשירות היה מעבר למצופה! היו זמינים לכל שאלה בוואסאטפ בכל שעה, המענה היה מהיר, ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר!הכל הלך חלק, הסבבי טלפונים באישורי הגעה, ההושבה, ניהול החתונה עצמה והרבה מעבר!חשוב לי לציין שסידוריישן מגדילים ראש והרבה מעבר למה שמסוכם בחוזה ועל כך שאפו!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
100 מתוך 100
את מתן הכרתי מאירועים של חברים וכבר אז ידעתי שאני אתן לו לנהל לי את האירוע בעיניים עצומות. ברגע האמת מתן ניהל את כל האירוע והיה זמין 24/7 לכל שאלהממליץ לכל אחד ואחת!!!!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה היה חיבור, אנשים טובים עם גישה טובה! זמינות וגמישות, עזרה בכל דבר, ירידה לפרטים הקטנים, הגדלת ראש מטורפת! אישורי הגעה - הכל מתועד ומסודר! סידורי הושבה - עזרה בסודוקו המטורף הזה שלא יכלנו לשבץ בלי העזרה של סידוריישן. ניהול אירוע - חסך לנו המוןןן מול האולם, אם זה בכסף, כאב ראש, ויכוחים וכו… לא לוותר!בקיצור- האירוע היה נראה אחרת ללא השירות המצויין!!!
הצג עוד

בתאל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מתן והצוות שלו היו זמינים בכל שעה (באמת בכל שעה!!!), צוות מקצועי, אמין. הם דאגו לספקים וווידאו שכל מה שנסגר מולם קיבלנו, היו אחראיים על האלכוהול שזה סופר חשוב באירוע כשאין מי שישים לב לכמויות.
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מההתחלה ועד הסוף דאגו לכל דבר קטן בסופר מקצועיות ושירותיות, ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Haim   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
בהתחלה מתן וליאת נתנו הסבר מפורט על השירותים שהם מציעים, כולל המלצות מהניסיון הרב שלהם!! במהלך אישורי ההגעה קיבלנו עדכונים שוטפים על כמות המאשרים, בול מה שצריך!באירוע, גולת הכותרת, אין דבר שחמק מהעין שלהם והכל טופל במקום במקצועיות ובמהירות!אפילו הרימו פרגוד הפרדה עבור חבר של החתן כדי שישב ודאגו לו לכל מה שהיה צריך.
הצג עוד

Yogev   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מתי נתן לי מענה לכל שאלה שהייתה לי בקשר לאירוע גם בלי קשר לשירות שלו סידר את האולם ואת האישורי הגעה בצורה הכי מקצועית שיש קיימנו אירוע אחרי שהתאריך הראשון נדחה עקב המלחמה כמות אנשים שלא אישרו הגעה וכמות אנשים שהגיעו למרות שלא אישרו הגעה והוא הסתדר איתם מצויין והושיב אותם בלי בעיה או טענה אחת ובנוסף לכל יש לו צוות של אנשים מדהימים ממליץ ב100 אחוז
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהמפגש הראשון עם מתן היקר, נתן תחושה שהכל תחת אחריותו ושהאירוע יתנהל כמו שצריך מבחינת הכל! ספקים, הושבה, אלכוהול וניהול אירוע! בהחלט קיים את הכל וההבטחה שלו לא הייתה סתם ואפילו עשה מעבר!
הצג עוד

Koral   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מתן וליאת המדהימים דבר ראשון זה תודה !! תודה על כל הוודאות שנתתם לנו להרגיש בתוך כל האי וודאות באירוע הזה ! היתם בשבילנו לכל שאלה הקפדתם על סדר העבודה מולנו מרשימת מוזמנים ועד לכמות אלכוהול באירוע כמובן שהכל תקתק כמו שעון מתן וליאת היו בקשר במשך חודש שלם עם אולם האירועים ומנהל האירוע מצד האולם תיאמו והקפידו על סדר . צד החתן הוא צד קווקזי ומתן וליאת ידעו לנהל הכל בצורה הכי מושלמת שכולם יהיו מרוצים והקפיד על אישורי ההגעה עד כדי כך ש99 אחוז השיבו מענה כולשהו על סטטוס ההגעה שלהם אנחנו באמת כל כך מרוצים מהבחירה בכם ההכלה שלכם הסבלנות הכל בלי לחץ מבינים הכל משהו שחשוב בתקופה הזו של ההכנות והאירגונים….עמדת השטים - לא לוותררררררררר!!!! אמלה איזה שדרוג לרחבה איזה אווירה זה מוסיף לא תתאכזבו לרגע !!אז אם עד עכשיו לא היה ברור -מומלץ מומלץ ושוב מומלץץץץץץ
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל עבד בצורה מושלמת מההתחלה ועד הסוף הושבה ניהול מלאי אלכוהול היחס והשירות פשוט מדהימים 🥇🥇🥇
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up