כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קוקטייל קאר

קוקטייל קאר

שירותי בר לאירועים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מור המדהים מהרגע הראשון היה שירותי, נעים, רצה להבין מה חשוב לנו מבחינת האלכוהול באירוע, ומאותו רגע רק רצה שניהיה מרוצים! באירוע עצמו הקוקטיילים היו נדירים וצוות הבר היה פשוט מהמם! מרוצים מהם בטירוף!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שירות ברמה הכי גבוהה שיש, שירותיות, נדיבות, זמינות, והכי הכי חשוב אווירה טובה וכייפית איתנו הזוג ועם הקהל!כל החברים והמשפחה נתנו פידבק מדהים ונהנו עם הצוות!
הצג עוד

alfa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קוקטיילים יפים, משכרים וטעימים! גם היום - כמעט 3 חודשים אחרי האירוע, הדבר הראשון שמזכירים לנו זה הקוקטיילים מערב טעימות מושקע וכיפי, כל ההתנהלות מול הצוות וכמובן השירות המדהים באירוע - פשוט אין לנו מילים. לקחנו את החיפושית וזה לגמרי שדרג לנו את האירוע - מומלץ!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרנו איתם דרך גן האירועים- על הנחל. מעבר לבר פרימיום הוספנו חיפושית קוקטיילים שהייתה אטרקציה מדהימה. שדרגה ללא ספק את העיצוב, האווירה והאירוע עצמו. קיבלנו המון מחמאות על המבחר, השירות והקוקטיילים ! ממליצים בחום !
הצג עוד

asiftsef   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קוקטייל קאר הם בר הבית ב"על הנחל" המקום בו התחתנו. ההתנהלות מול משה, מור ורותם הייתה פשוט וואו! אנשים נעימים, קשובים, אדיבים, סבלניים. היו כנים ולא ניסו לדחוף לנו שום חבילה. כל התייעצות מולם הייתה הכי אותנטית ומהלב. בסופו של דבר החלטנו לקחת חבילה אלכוהול מורחבת ולא הצטערנו! שמענו מכולם שזה היה הבר הכי שווה שהם חוו. כמות אדירה של משקאות, מגוון משוגע, והשירות חבל חבל חבל על הזמן. בנוסף לקחנו את בר הקוקטיילים שלהם שמעוצב בתוך מכונית וינטג' וזה גם היה שיחוק שאין דברים כאלה! לא לקחת שום בר אחר! רק אותם
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קוקטייל קאר עובדים עם המקום בו התחתנו - בית מלצ'ט ודרכם סגרנו את האלכוהול. העדפנו לא להתעסק עם קניית בקבוקים - לא ידענו כמה לקנות ואיזה אלכוהול לקנות ורצינו שלא יחסר לאורחים ושיקבלו כל מה שירצו. דיברנו עם מור והוא אדם כל כך מקסים ונעים, סבלני ורוצה רק בטובת הזוג. השיחות איתו היו מאוד פתוחות וכנות והרגשתי שיש לי על מי לסמוך. באירוע עצמו יחס הברמנים היה שירותי מאוד ונעים, האורחים פרגנו לנו על האלכוהול ואמרו שהוא מאוד איכותי והקוקטיילים היו ברמה גבוהה מאוד! כל האנשים מקוקטייל קאר (מנהל הבר, מור והברמנים) היו מאוד נחמדים ואדיבים
הצג עוד

קרן עבד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אומנם רוב הזמן היינו ברחבה אבל קיבלנו מחמאות מטורפות על הבר! לא הפסיקו להגיד שהשירות היה מעולה, שהברמנים היו חמודים ברמות ושהיה פשוט אווירה טובה בבר! קיבלנו מחמאות על זה שאנשים בקושי חיכו בתור וכל הזמן היה מישהו לתת שירות והכל נעשה באדיבות, חיוך ובאווירה כייפית!😃 כמובן שגם הזמינות שלפני האירוע- מור היה תמיד קשוב, סבלני וזמין להכל!
הצג עוד

Adam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין לי פשוט מילים על השירות שקיבלנו מהם. מור, ליאור וחן. תודה רבה לכם על הכל. אנשים עפו על הקוקטיילים שלכם, גם בקבלת פנים וגם בוואן עצמו. הלוגיסטיקה באולם לא הייתה פשוטה אבל עדיין הסתדרתם. תודה רבה
הצג עוד

Avital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התנהלו מול חן. בחור קשוב ונחמד. סגרנו חבילת פרימיום (8 בקבוקים) + תוספת של כל 119 שקלים על כל בקבוק נוסף (ללא הגבלה). ערבובים של רד בול, חמוציות וטוניק ללא הגבלה + אפרול שפריץ בקבלת פנים + סוכריות גומי ברחבה. עלות: 1730 ש"ח. (בנוסף לבר משקרות הבסיסי שחברה מגישה).
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קוקטייל קאר עובדים עם האולם שבו התחתנו ובחרנו להרחיב את החבילה דרכם. ההתנהלות מול מור הייתה מדהימה בכל רגע מהתהליך! קיבלנו חבילה שהתאימה בול אלינו מבחינת הגודל והמגוון וירד לנו הרבה דאגות מהראש. הזמנו גם את החיפושית שממנה מגישים קוקטיילים, והיא הייתה פשוט מדהימה! החיפושית הוסיפה הרבה קסם למקום ולאווירה והקוקטיילים היו טעימים בטירוף. לא הפסקנו לקבל מחמאות על השירות והאיכות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up