צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
40 מתוך 100
זאת לא חוויה זה סיוט אל תתקרבו לבנק הזה עובדים לא מקצועים שלא נאמר רמה נמוכה בהשכלה.אל תתפתו לזה שאתם מקבלים מהם פטור מעמלות! לא ממליץ להתקרב!
20 מתוך 100
הכל התחיל בכוכבית 6111 לנסות לדבר עם מענה אנושי, לא ניתן בשום אופציה, מערכת מסורבלת מתישה , ניסיתי לקבוע פגישה עם בנקאי לחצן ״2״ לא ניתן לקבוע פגישה.לציין שאני בעלת חשבון בדיסקונט, ובעלי אינו לקוח בנק דיסקונט בימים אלו, כל הנסיונות לדבר עם נציג כי קיבלנו הודעה שיש לנו יתרה של 18 דולר בחשבון הישן של בעלי.אז ניסיתי להגיע לבנקאי דרך האפליקציה שלי בתור בעלת חשבון, התשובות לקוניות , לחייג לכוכבית 6111 , לא עזרו בקשותי והסבריו שיומיים רצופים אנחנו על הקו ומנסים לדבר עם מענה אנושי , מישהו… ( אטומים ורמת שירות אפס)אז הגיעו מים עד נפש , וכתבתי שבעוד רגע גם החשבון שלי יהיה בעבר , עוברת בשמחה לבנק שירותי יותר.אז הועילו בטובם לקבוע לי פגישה בסניף לב דיזינגוף יום שישי בשעה 10.50. לציין שאני תושבת יבנה.הגענו לתל אביב חנינו את הרכב בחניוןשעלה יותר מ-18 דולר, ואז התברר שאף אחד לא באמת קבע לנו פגישה.הראתי את ההתכתבות לכל מי שחפץ כולל סגן מנהל הסניף, אז קבע לנו תור מזדמן. כמובן ״ אני מבין״ אני מבין״ המון פעמים , וגם לא מבין איך קרה, בשעה 12.00 הגענו לפקידה שאמרה שיכולנו לעשות פשוט העברה ולא להגיע לסניף. מתסכל, מרגיז, מעצבן.לו רק היה משוחח איתנו נציג לשיחה של דקה.שירות גרוע, בנק גרוע, ביזיון. ביזיון
20 מתוך 100
בנק אטום ומלא במתנשאים, בקושי עונים לטלפון פשוט מחפיר ועם העמלות הכי גבוהות,אתה יכול למצוא את עצמך מחכה שעות למענה ובסוף השיחה תנותק
100 מתוך 100
הייתי בפגישה עם בנקאית בשם פנטה בחורה נעימה מסבירת פנים הסבירה הכל בצורה הטובה ביותר על הפעולות שהייתי צריכה לעשות בחשבון. אני הרבה שנים בבנק דיסקונט ויש לציין שהשירות מאוד השתפר בפרט הבחורה שנתנה לי שירות מעולה תודה לפנטה גם למחרת יצרה קשר טלפוני לוודא שהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר כל הכבוד פנטה יקרה ❤️
20 מתוך 100
אחרי 13 שנים בארה"ב דיי קשה להתרגל לשירות ברמה של עולם שלישי.
20 מתוך 100
חרא של בנק מכל היבט, שירות חרא באופן כוללני, זמני המתנה ארוכים כמו יציאת מצרים מאחל לכם שפשטו רגל
20 מתוך 100
באופן כללי? גועל נפש של "שירותיות" אם בכלל אפשר לקרוא לזה ככה.. בבנק הזה.. כנסי לאפליקציה? לא עובד...לאתר? מקשר לאפליקציה וכמובן לא עובד...צלצלי לטלבנק? חכי 57 דקות, תענה לך בחורה ספק אנושית ספק רובוטית עם הצורת דיבור שלה הסיכויים גבוהים יותר להיותה רובוטית... ביקשתי בפירוש בערך 9 פעמים לדבר עם, אחרי 8 פעמים שסירבה לי היא העבירה אותי להמתנה של 15 דקות שלאחר מכן ענתה ואמרה מנהל יחזור אליך עד 2 ימי עסקים - מישהי לגמרי לא הקשיבה לבעיה שלי... ואז כשסירבתי לרדת מהקו עד לקבלת מנהל היא כמובן עיכבה אותי עוד 10 דקות וניתקה לי בפנים. העיקר את העמלות אתם גובים בזמן. חרא של בנק, חרא של שירות, חרא של עובדים. השבוע סוגרת את החשבון.
20 מתוך 100
פקידים מתנשאים,שרות מחפיר,העלייה בין לקוחות,ניוד חשבון לקח חודשים,עם יש לכם אפשרות על תיכנסו להרפתקה עם דיסקונט,בפרסומות הם נפלאים.אני עזבתי רק בגלל ההתייחסות המתנכרת בסניף,אין טיפול בלקוח, הממונה על הבנקים חייב להכנס לעובי הקורה ,לא הכל זה איך לעשות כסף יש מאחורי לקוח שמממן את משכורות העובדים ובמיוחד של המנהלים שיושבים במשרדים הגדולים .שירדו לשטח ויבדקו שביעות רצון לקוחות.הסקרים לא שוים ובאמת שונים כקליפת שום.תזמי ו אותי ואשמח לשטח את הטענות.אני מנסה כבר חודשים לדבר עם מנהל או חבר דירקטוריון.
40 מתוך 100
יש שם פקידה בשם נטלי מור בסניף חולון בסוקולב יש לה יחס מזלזל ומתנסה פשוט בושה איך מחזיקים אותה שמה